- Hirdetés -

Kiérdemelt elismerés – jön a Creator Awards

|

Bár nemzetközi szinten nagy elismerés övezi az influenszereket, nálunk még nem kapták meg az egyébként kiérdemelt figyelmet, pedig néhányuk több százezres követőtáborral büszkélkedhet. A Post For Rent által életre hívott Creator Awards – melynek díjátadója november 23-án lesz - célja a közösségi médiában ismert tehetségek munkájának értékelése, az egyéni teljesítmények láthatóvá tétele.

Rengeteg díjátadó van a marketingszakmában, és ezek közül sok tartalmaz influenszermarketinggel kapcsolatos kategóriákat, viszont kifejezetten tartalomgyártói minőségben egyik sem díjazza a véleményvezéreket, celebeket, képernyősöket vagy bárkit, aki nagy követőtáborra tett szert social media felületeken.

„A Post For Rentnél mi kezdettől fogva figyelünk arra, hogy megbecsüljük a tartalomgyártókat, és érezzék munkájuk fontosságát” – mondta el Varga-Szilágyi Zsolt, a cég operatív igazgatója. A Creator Awards célja, hogy értékeljék az influenszerek, képernyős személyiségek, zenészek és minden olyan egyéni tehetség munkáját, akiknek széles körű követői táboruk van a közösségi médiában. „Nap mint nap közvetlen közelről látjuk, hogy mennyi elkötelezettség és munka szükséges ahhoz, hogy folyamatosan megtartsák a követőik figyelmét, minőségi tartalmat hozzanak létre vagy éppen megújuljanak. Mégis, sokan továbbra is pejoratív értelemben használják az influenszer kifejezést, noha ők azok, akik révén a márkák üzenete eljut a fogyasztókhoz, és elérhetik, hogy százezrek kövessék figyelemmel őket. Egyes véleményvezérek, tartalomgyártók annyi emberhez jutnak el, mint bármilyen kiemelkedő, hagyományos médium, legyen szó híroldalról vagy kereskedelmi tévécsatornáról” – mutatott rá Varga-Szilágyi Zsolt.

 

Varga-Szilágyi Zsolt

 

A Post For Rent csapata bízik abban, hogy minden jelölt, shortlistes vagy éppen nyertes profitál majd abból, hogy egy ilyen díjátadó keretein belül értékelik a munkáját. A szervezők célja, hogy az ügynökségek, a márkák és az egész marketingszakma végre ott helyezze el a közösségi média tartalomgyártóit a koordinátarendszerben, ahová tartoznak és ahol nemzetközi szinten is vannak.

Összehangolt csapatmunka

Egy új díj kiírása, a zsűrizés és a díjátadó esemény megrendezése hatalmas feladatot jelent. A Creator Awards szervezése, valamint az erre való felkészülés rengeteg utánajárással és még több tanulással jár a szervezők részéről. „Első lépésben a helyszínünk volt meg, amit a rendezvényszervező csapatunkkal együtt választottunk ki. Az esemény megszervezése egy külsős partner feladata, mi pedig a díjátadó keretrendszerének a kialakításában vállalunk nagy szerepet” – mondta el Paholik Kitti projektvezető, a Post For Rent marketingmenedzsere.

A szervezés nagy kihívást jelent az egész csapat számára, ugyanis ez a cég első, egész piacot érintő rendezvénye. „Szerettünk volna egy olyan díjátadót létrehozni, ahol egy független zsűri dönt a nyertesekről, de fontosnak tartottuk azt is, hogy a tartalomgyártók közönségét is bevonjuk a versenybe. Ezért a zsűri pontjai 70, a közönségszavazás pedig 30 százalékban járul hozzá a végeredményhez” – tette hozzá.

A keretrendszer meghatározása után a zsűri összetétele, valamint a jelöltek kiválasztása és a kapcsolatfelvétel következett. A 24 kategória közel 200 jelöltjével való egyeztetéshez a teljes csapat segítségére szükség volt. Mind eközben a Post for Rent fejlesztő és gyártó csapatával együttműködve felépítették az esemény weboldalát, valamint a social media megjelenésekre vonatkozó terveket. A szervezői munka során igyekeztek megfelelni a díj fő szponzora, az MBH Bank igényeinek is.

„A szervezés során nap mint nap rengeteg különböző új feladattal szembesültünk. Ezeket szerencsére könnyedén el tudtuk osztani a kompetenciáink szerint. Kitti a strukturált gondolkodásával és a precizitásával hatékonyan tudja rendszerezni a feladatokat, Dórinak végtelen a tudása a magyar tartalomgyártókról, nekem pedig a kreatív feladatok ellátása az erősségem. Emellett természetesen a teljes talent manager csapat bevonására is szükségünk volt a jelöltekkel való kapcsolattartáshoz” – mondta el Fehér Boglárka márkamenedzser.

Bozsik Dóra, a Post For Rent talent managementjének a vezetője szerint a legnagyobb kihívást az okozza a szervezés során, hogy a legapróbb dolgokkal kapcsolatban is a maximalizmusra törekszenek. „Az egymás közötti kommunikáció, a kompromisszumkészség és a közös cél nagyban hozzájárult ahhoz, hogy mindannyian ugyanolyan lelkesek tudjunk lenni most is, mint a projekt kezdetekor” – mutatott rá.

A díjátadó helyszínéül a Millenárist választották, hiszen ez egy minőségi rendezvényhez méltó hely. Itt az ültetett vacsorát követően adott a lehetőség az estét egy lazább stílusú, több  koncertből álló műsorral zárni. A Post For Rent csapata a produkciók és a menü kapcsán is meglepetésekkel készül.

„Cégünk mottója, a dream bigger is mutatja, hogy mindig többet és nagyobbat szeretnénk létrehozni. Akkor leszünk igazán elégedettek, ha a Creator Awardsot minden évben megrendezzük, és meghatározó elismerése lesz az influenszerpiacnak. Mi biztosan ezen leszünk!” – hangsúlyozta Paholik Kitti.

 

 

Balról jobbra: Paholik Kitti, Fehér Boglárka és Bozsik Dóra

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...