- Hirdetés -

Bejött az RTL-nek Az Árulók

|

Erősen kezdett az RTL új műsora, Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban, a kereskedelmi célcsoportnál pedig a Sztárbox volt a hét legnézettebbje. A teljes lakosságnál a Dancing with the Stars nyerte a hetet. A Lego Masters nem hozta túlzottan lázba a tévénézőket és ez igaz az Éden Hotelre is.

Múlt héten végre egy kicsit izgalmasabbá vált az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. Az RTL ugyanis főműsoridőben, valamint a 18-49 és 18-59 éveseknél a TV2 előtt végzett. A többi célcsoportnál a TV2 megőrizte a vezető helyét. Az esti sávban a 18-49 éveseknél a hétfőtől péntekig terjedő időszakot is nyerte az RTL (RTL: 13,6%, TV2: 12,3%), a 18-59 éveseknél a hétköznapok döntetlent hoztak (RTL: 13,3%, TV2: 13,3%). A 18-49 és a 18-59 éveseknél a szombatot a TV2, a vasárnapot az RTL nyerte. A teljes lakosság más világ, a 4+-os célcsoportnál a hét minden egyes napját, még a vasárnapot is behúzta a TV2.

A teljes portfóliókat nézve az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél, főműsoridőben a versenytársa elé verekedte magát (RTL Magyarország: 24,9%, TV2 Csoport: 23,4%), nem volt nagy a differencia a 18-59 éveseknél sem (TV2 Csoport: 25,1%, RTL: 24,4%), de minden más bontásban továbbra is a TV2 Csoport áll az élen, ráadásul masszív előnnyel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,9 18,2 12,6
RTL 14,2 12,4 14,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,5 9,9
RTL 8,6 7,6 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 26,5 22,6
RTL Magyarország 19,4 16,6 19,6
AMC Networks 6,0 5,4 6,2
MTVA 5,5 9,3 4,5
Network4 4,3 4,9 3,2
Paramount Global 3,9 3,1 4,7
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,1
Warner Bros.Discovery 2,3 3,0 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,8% / 14,6% (16% / 14,5%)
Tények Plusz – 12,7% / 11,4% (12,4% / 11,9%)
Farm VIP – 13,5% / 12,7% (korábbi héten az Ázsia Expressz:14,7% / 15,5%)
Párharc – 10,8% / 10,2% (11,7% / 11,8%)

RTL
Híradó – 18% / 16,4% (17% / 15,5%)
Fókusz –12,7% / 12,7% (12,3% / 12,7%)
Az árulók – 14,3% / 15,5% (csak hétfő-péntek: 15,2% / 16,4%) (korábbi héten a Házasodna a gazda: 13,6% / 13,4%)
A Király – 11,3% / 11,3% (korábbi héten a Survivor: 10,2% / 9,6%)
Éden Hotel – 6,4% / 7%

A TV2-n a Farm VIP majdnem pontosan a csatornaátlagot hozta, de annyira nem teljesített jól, mint korábban az Ázsia Expressz. A Párharc átlaga egy kicsit gyengült a korábbi héthez képest. Az RTL hétköznap esti kínálata teljesen megújult és ahogy a fentiekből látható, Az árulók – Gyilkosság a kastélyban nagyon jól kezdett. A szombati adás ugyan kicsit lehúzta a heti átlagukat (szombat, 18-49: 11,1%, 18-59: 10,1%), de még ezzel együtt is sikeresnek számít az új műsor. Ahhoz képest, hogy streamingen már bemutatták, A Király sem ért el rossz eredményt, az Éden Hotel viszont nem hozott az első hetében túl erős számokat.

Pénteken debütált az RTL-en a Kanapéhuszárok című műsor, az első adás közönségaránya a 18-49 éveseknél 11,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 10,1 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,5 százalékot tett ki.

A szombat estét a TV2-s Dancing with the Stars nyerte. A 18-49 éveseknél 13,9 százalék, a 18-59 éveseknél 15,6 százalék volt a share-jük. A teljes lakosságnál továbbra is kiugróan erős a táncos műsor, itt a közönségarányuk elérte a 21,2 százalékot.

A Lego Masters nem kezdett rosszul, de a múlt heti második adás már nem produkált valami jó közönségarányt és nézettséget. A 18-49 éveseknél 9,3 százalék, a 18-59 éveseknél 8,6 százalék, a teljes lakosságnál mindössze 7,4 százalék volt a legózós produkció közönségaránya. Kicsit le is húzta az RTL esti eredményeit és az utána következő Az árulókét is.

Vasárnap nem szakadt meg a Sztárbox jó szériája. Mindhárom fontos célcsoportnál verték a Sztárban sztár leszeket (18-49: 26% vs. 13,9%, 18-59: 23,9% vs. 15,8%, 4+: 19,6% vs. 18,6%).

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Sztárbox volt (399 ezer, illetve 532 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb (826 ezer) nézőt. A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár leszek volt (209 ezer és 348 ezer nézővel). Az RTL heti második legnézettebb produkciójának az említett két célcsoportnál Az árulók, annak is a hétfői adása számított (231 ezer és 337 ezer nézővel).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 532 496 23,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 348 136 15,8
AZ ÁRULÓK RTL 337 543 16,2
DANCING WITH THE STARS TV2 316 832 15,6
HÍRADÓ RTL 314 087 20,6
FARM VIP TV2 313 887 15,7
TÉNYEK TV2 309 179 16,0
FÓKUSZ RTL 288 242 13,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 263 915 14,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 253 502 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 826 229 21,2
SZTÁRBOX RTL 810 764 19,6
TÉNYEK TV2 806 035 23,8
FARM VIP TV2 774 598 20,0
SZTÁRBAN SZTAR LESZEK! TV2 762 788 18,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 699 050 18,2
HÍRADÓ RTL 677 321 19,9
AZ ÁRULÓK RTL 554 482 13,2
FÓKUSZ RTL 531 885 12,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 492 239 18,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 399 139 26,0
AZ ÁRULÓK RTL 231 868 16,5
SZTARBAN SZTAR LESZEK! TV2 209 656 13,9
FARM VIP TV2 205 954 15,0
HÍRADÓ RTL 195 011 17,8
DANCING WITH THE STARS TV2 194 483 13,9
FÓKUSZ RTL 186 932 13,0
TÉNYEK TV2 176 133 13,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 168 240 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 155 934 13,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...