- Hirdetés -

Jótékony játékra hív a LEGO

|

- Hirdetés -

A #BuildtoGive kezdeményezés keretében a családok a LEGO Csoportnak segíthetnek abban, hogy a világon 1,5 millió gyermekhez juttassák el a játék lehetőségét.

Világszerte sok-sok család várja a karácsonyi ünnepeket, viszont vannak, akiknek ez kihívásokkal teli időszakot jelent. A LEGO Csoport arra bátorít mindenkit, hogy segítsenek megosztani a játék erejét azokkal a gyerekekkel, akiknek leginkább szükségük van rá - ehhez mindössze LEGO kockákból épített szíveket várnak a #BuildToGive program részeként.

A LEGO Csoport minden, december 31-ig a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on, a #BuildtoGive hashtaggel megosztott szív után egy LEGO készletet adományoz egy rászoruló gyermeknek. A cél, hogy világszerte 1,5 millió kórházban ápolt, gyermekotthonban élő vagy hátrányos helyzetben lévő gyermekhez juttassák el a játék örömét az ünnepi időszakban. A készleteket a LEGO Csoport helyi jótékonysági partnereinek hálózatán keresztül osztják szét a világ 24 országában. Magyarországon az Amigos a gyerekekért Alapítvány és a Kárpátok Alapítvány segítségével juttatják el a felajánlott LEGO készleteket a gyerekekhez. A LEGO Csoport a #BuildToGive kezdeményezésén keresztül 2017 óta már több, mint 6,5 millió LEGO készletet adományozott.

Egyszerű a programban részt venni és egy kis örömet és pozitivitást továbbadni: csupán csak egy szívet kell építeni. Lehet nagy, kicsi, furcsa vagy csodálatos – nincs jó vagy rossz módja a szív megépítésének, csak használd a fantáziádat! A LEGO Play Well kutatása kimutatta, hogy a játék erősíti a családok kötődését és boldogabbá teszi őket. Egy nemrégiben készült LEGO tanulmányból pedig azt is megtudtuk, hogy a gyerekek világszerte átlagosan heti 7 órát játszanak, és a gyerekek harmada kevesebb, mint 3 órát – mindössze a hetük 2 százalékát töltik játékkal. Mi is lenne jobb indok arra, hogy összehozzuk a családot egy kis ünnepi szórakozásra, mint a játék szupererejének átadása a #BuildtoGive segítségével?

„A szív világszerte sok kultúrában a szeretet, az öröm és a pozitivitás szimbólumaként ismert. Ebben az évben a #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Csoport arra bíztatja a családokat, hogy kreativitásukat használva segítsenek nekünk ennek az örömnek a terjesztésében” – mondta Diana Ringe Krogh, a LEGO Csoport társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Most a #BuildtoGive hetedik évében járunk. Hála az eddigi résztvevőknek, már több millió LEGO készletet adományoztunk világszerte a rászoruló gyerekeknek a #BuildtoGive keretében. Alig várjuk, hogy láthassuk a sok-sok különböző szívet, és hálásak vagyunk, hogy ezt a kreativitást és a játékot ismét valami jóra tudjuk fordítani.”

A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Csoport A játék a szupererőd kampányának része, amellyel arra bíztatják a családokat, hogy helyezzék újra előtérbe a játékidőt.

A LEGO Csoport számos jótékonysági partnerrel és a LEGO Alapítvánnyal dolgozik együtt, hogy játékokat juttasson el rászoruló gyerekekhez szerte a világon. A partnerszervezetek lehetőséget biztosítanak a gyerekeknek olyan készségek fejlesztésére, mint a problémamegoldás, az együttműködés és a kommunikáció, amelyek javítják jóllétüket, és segítik őket abban, hogy sikeresek legyenek a mai felgyorsult világban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...