Jótékony játékra hív a LEGO

A #BuildtoGive kezdeményezés keretében a családok a LEGO Csoportnak segíthetnek abban, hogy a világon 1,5 millió gyermekhez juttassák el a játék lehetőségét.

Világszerte sok-sok család várja a karácsonyi ünnepeket, viszont vannak, akiknek ez kihívásokkal teli időszakot jelent. A LEGO Csoport arra bátorít mindenkit, hogy segítsenek megosztani a játék erejét azokkal a gyerekekkel, akiknek leginkább szükségük van rá - ehhez mindössze LEGO kockákból épített szíveket várnak a #BuildToGive program részeként.

A LEGO Csoport minden, december 31-ig a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on, a #BuildtoGive hashtaggel megosztott szív után egy LEGO készletet adományoz egy rászoruló gyermeknek. A cél, hogy világszerte 1,5 millió kórházban ápolt, gyermekotthonban élő vagy hátrányos helyzetben lévő gyermekhez juttassák el a játék örömét az ünnepi időszakban. A készleteket a LEGO Csoport helyi jótékonysági partnereinek hálózatán keresztül osztják szét a világ 24 országában. Magyarországon az Amigos a gyerekekért Alapítvány és a Kárpátok Alapítvány segítségével juttatják el a felajánlott LEGO készleteket a gyerekekhez. A LEGO Csoport a #BuildToGive kezdeményezésén keresztül 2017 óta már több, mint 6,5 millió LEGO készletet adományozott.

Egyszerű a programban részt venni és egy kis örömet és pozitivitást továbbadni: csupán csak egy szívet kell építeni. Lehet nagy, kicsi, furcsa vagy csodálatos – nincs jó vagy rossz módja a szív megépítésének, csak használd a fantáziádat! A LEGO Play Well kutatása kimutatta, hogy a játék erősíti a családok kötődését és boldogabbá teszi őket. Egy nemrégiben készült LEGO tanulmányból pedig azt is megtudtuk, hogy a gyerekek világszerte átlagosan heti 7 órát játszanak, és a gyerekek harmada kevesebb, mint 3 órát – mindössze a hetük 2 százalékát töltik játékkal. Mi is lenne jobb indok arra, hogy összehozzuk a családot egy kis ünnepi szórakozásra, mint a játék szupererejének átadása a #BuildtoGive segítségével?

„A szív világszerte sok kultúrában a szeretet, az öröm és a pozitivitás szimbólumaként ismert. Ebben az évben a #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Csoport arra bíztatja a családokat, hogy kreativitásukat használva segítsenek nekünk ennek az örömnek a terjesztésében” – mondta Diana Ringe Krogh, a LEGO Csoport társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Most a #BuildtoGive hetedik évében járunk. Hála az eddigi résztvevőknek, már több millió LEGO készletet adományoztunk világszerte a rászoruló gyerekeknek a #BuildtoGive keretében. Alig várjuk, hogy láthassuk a sok-sok különböző szívet, és hálásak vagyunk, hogy ezt a kreativitást és a játékot ismét valami jóra tudjuk fordítani.”

A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Csoport A játék a szupererőd kampányának része, amellyel arra bíztatják a családokat, hogy helyezzék újra előtérbe a játékidőt.

A LEGO Csoport számos jótékonysági partnerrel és a LEGO Alapítvánnyal dolgozik együtt, hogy játékokat juttasson el rászoruló gyerekekhez szerte a világon. A partnerszervezetek lehetőséget biztosítanak a gyerekeknek olyan készségek fejlesztésére, mint a problémamegoldás, az együttműködés és a kommunikáció, amelyek javítják jóllétüket, és segítik őket abban, hogy sikeresek legyenek a mai felgyorsult világban.