- Hirdetés -

Együttműködik a BMW Group és az UNICEF

|

A hosszútávú partnerség segít a fiatalokat olyan készségekkel és ismeretekkel felruházni, amelyeket a későbbiekben sikerre válthatnak a munka világában.

November 20-án a BMW Group és az UNICEF a Gyermekek Világnapja alkalmából nemzetközi együttműködést jelentett be. A hosszútávú partnerség mottója a fiatalok jövőbe mutató oktatását zászlajára tűző „BRIDGE. Educating young people for tomorrow, today.”

A partnerség nagymértékben járul hozzá az UNICEF azon globális céljához, hogy az oktatáson keresztül évente 10 millió gyermeket és fiatalt érjen el. A BMW Group hosszútávú támogatása – amely kezdetben hét évre szóló kötelezettségvállalást jelent – az Afrikában, Ázsiában, valamint Közép- és Dél-Amerikában élő gyermekek és fiatalok természettudományi, technológiai, mérnöki és matematikai (STEM – science, technology, engineering, maths) oktatását, illetve készségfejlesztését helyezi a középpontba.

A gazdasági növekedés motorjait világszerte a STEM ágazatokhoz kapcsolódó munkák adják, az előrejelzések szerint ugyanakkor a közeljövőben várhatóan globális szinten több millió ilyen állás marad betöltetlenül, a megfelelő készségek hiánya miatt. A probléma az alacsony és közepes jövedelmű országokban még súlyosabb és sokkalta gyakoribb a lányok, illetve nők körében. A nők ma a STEM ágazatok oktatási területein és karrierjeiben egyaránt kisebbséget alkotnak: világszerte a mérnöki diplomásoknak mindössze 28 százalékát, a mesterséges intelligenciával foglalkozóknak 22 százalékát, a technológiai szektorban dolgozóknak pedig kevesebb mint egyharmadát teszik ki.

„A fiatalokban világszerte megvan az eltökéltség és a kreativitás ahhoz, hogy jobbá tegyék a társadalmakat” – fogalmazott Georg Graf Waldersee, az UNICEF Németország igazgatótanácsának elnöke. „Fel kell ruháznunk és támogatnunk őket, hogy ők lehessenek a holnapok innovátorai és a változások alakítói. Hiszen a fenntarthatóságra való átállás és az igazságosabb, biztonságosabb világhoz vezető ösvény a fiatal elmék találkozásánál és a bennük rejlő lehetőségek felfedezésénél kezdődik – az osztálytermekben és a munkaműhelyekben. Végtelenül büszkék és hálásak vagyunk, amiért a BMW Group erős magánszektorbeli partnerként támogat és kísér minket ezen az úton” – tette hozzá.

„A BMW Groupnál magabiztosan hisszük, hogy az oktatás a társadalmunk fejlődését hajtó motor, az UNICEF pedig olyan hosszútávú partnerünk, amely maradéktalanul osztozik velünk ebben. Nemzetközi együttműködésünk éppen ezért rendkívüli örömmel tölt el. Együtt áthidaljuk az iskola és a munka világa között tátongó szakadékot, lehetővé téve a tudás átadását” – mondta Ilka Horstmeier, a BMW AG igazgatótanácsának emberi erőforrásokért, ingatlanokért és munkaügyi kapcsolatokért felelős tagja.

„Öt kontinensre kiterjedő multinacionális hálózatunk égisze alatt hamisítatlan vállalati polgárokként tekintünk magunkra, elköteleződésünk így nem csupán globálisan, de helyi szinteken is fontos számunkra. A BMW Group létesítményei ezért a világ minden táján támogatják az UNICEF munkásságát, érdekképviseleti hálózatunk sokszínűsége ráadásul arra is lehetőséget biztosít, hogy ők is elköteleződjenek és részt vegyenek a partnerségben, hogy a válsághelyzetben lévő gyerekek számára átfogó alapfokú oktatást biztosítsunk” – tette hozzá.

A BMW Group és az UNICEF nemzetközi együttműködése Dél-Afrikában veszi kezdetét 2023-ban, majd a partnerség 2024-ben Brazíliával, Kínával, Indiával, Mexikóval és Thaifölddel bővül – egytől egyig olyan helyszíneken, ahol segítségre van szükség és a BMW Group is jelen van. Az együttműködés a laboratóriumi felszerelések biztosításától kezdve, a személyre szabott képzési tantervek kidolgozásán keresztül, egészen a mentorálásokig és a munkahelyi gyakorlatokat felölelő programok támogatásáig terjed. Mint ilyen, a BMW Group 2030-ig nem csupán évente kétmillió euró értékű pénzügyi támogatást biztosít, de saját szakértelmével és nemzetközi hálózatával is nagymértékben hozzájárul a gyermekek oktatásához.

Sőt mi több, 2024-ben a BMW Group globális leányvállalati hálózatának és érdekképviseleti hálózatának tagjait is bekapcsolja az UNICEF veszélyhelyzetekben és elhúzódó válsághelyzetekben végzett munkájának támogatására irányuló forrásgyűjtési akcióba, hogy folyamatosan garantálja a gyermekek oktatásának biztonságos környezetét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...