- Hirdetés -

Bejött az RTL-nek Az Árulók

|

- Hirdetés -

Erősen kezdett az RTL új műsora, Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban, a kereskedelmi célcsoportnál pedig a Sztárbox volt a hét legnézettebbje. A teljes lakosságnál a Dancing with the Stars nyerte a hetet. A Lego Masters nem hozta túlzottan lázba a tévénézőket és ez igaz az Éden Hotelre is.

Múlt héten végre egy kicsit izgalmasabbá vált az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. Az RTL ugyanis főműsoridőben, valamint a 18-49 és 18-59 éveseknél a TV2 előtt végzett. A többi célcsoportnál a TV2 megőrizte a vezető helyét. Az esti sávban a 18-49 éveseknél a hétfőtől péntekig terjedő időszakot is nyerte az RTL (RTL: 13,6%, TV2: 12,3%), a 18-59 éveseknél a hétköznapok döntetlent hoztak (RTL: 13,3%, TV2: 13,3%). A 18-49 és a 18-59 éveseknél a szombatot a TV2, a vasárnapot az RTL nyerte. A teljes lakosság más világ, a 4+-os célcsoportnál a hét minden egyes napját, még a vasárnapot is behúzta a TV2.

A teljes portfóliókat nézve az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél, főműsoridőben a versenytársa elé verekedte magát (RTL Magyarország: 24,9%, TV2 Csoport: 23,4%), nem volt nagy a differencia a 18-59 éveseknél sem (TV2 Csoport: 25,1%, RTL: 24,4%), de minden más bontásban továbbra is a TV2 Csoport áll az élen, ráadásul masszív előnnyel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,9 18,2 12,6
RTL 14,2 12,4 14,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,5 9,9
RTL 8,6 7,6 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 26,5 22,6
RTL Magyarország 19,4 16,6 19,6
AMC Networks 6,0 5,4 6,2
MTVA 5,5 9,3 4,5
Network4 4,3 4,9 3,2
Paramount Global 3,9 3,1 4,7
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,1
Warner Bros.Discovery 2,3 3,0 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,8% / 14,6% (16% / 14,5%)
Tények Plusz – 12,7% / 11,4% (12,4% / 11,9%)
Farm VIP – 13,5% / 12,7% (korábbi héten az Ázsia Expressz:14,7% / 15,5%)
Párharc – 10,8% / 10,2% (11,7% / 11,8%)

RTL
Híradó – 18% / 16,4% (17% / 15,5%)
Fókusz –12,7% / 12,7% (12,3% / 12,7%)
Az árulók – 14,3% / 15,5% (csak hétfő-péntek: 15,2% / 16,4%) (korábbi héten a Házasodna a gazda: 13,6% / 13,4%)
A Király – 11,3% / 11,3% (korábbi héten a Survivor: 10,2% / 9,6%)
Éden Hotel – 6,4% / 7%

A TV2-n a Farm VIP majdnem pontosan a csatornaátlagot hozta, de annyira nem teljesített jól, mint korábban az Ázsia Expressz. A Párharc átlaga egy kicsit gyengült a korábbi héthez képest. Az RTL hétköznap esti kínálata teljesen megújult és ahogy a fentiekből látható, Az árulók – Gyilkosság a kastélyban nagyon jól kezdett. A szombati adás ugyan kicsit lehúzta a heti átlagukat (szombat, 18-49: 11,1%, 18-59: 10,1%), de még ezzel együtt is sikeresnek számít az új műsor. Ahhoz képest, hogy streamingen már bemutatták, A Király sem ért el rossz eredményt, az Éden Hotel viszont nem hozott az első hetében túl erős számokat.

Pénteken debütált az RTL-en a Kanapéhuszárok című műsor, az első adás közönségaránya a 18-49 éveseknél 11,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 10,1 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,5 százalékot tett ki.

A szombat estét a TV2-s Dancing with the Stars nyerte. A 18-49 éveseknél 13,9 százalék, a 18-59 éveseknél 15,6 százalék volt a share-jük. A teljes lakosságnál továbbra is kiugróan erős a táncos műsor, itt a közönségarányuk elérte a 21,2 százalékot.

A Lego Masters nem kezdett rosszul, de a múlt heti második adás már nem produkált valami jó közönségarányt és nézettséget. A 18-49 éveseknél 9,3 százalék, a 18-59 éveseknél 8,6 százalék, a teljes lakosságnál mindössze 7,4 százalék volt a legózós produkció közönségaránya. Kicsit le is húzta az RTL esti eredményeit és az utána következő Az árulókét is.

Vasárnap nem szakadt meg a Sztárbox jó szériája. Mindhárom fontos célcsoportnál verték a Sztárban sztár leszeket (18-49: 26% vs. 13,9%, 18-59: 23,9% vs. 15,8%, 4+: 19,6% vs. 18,6%).

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Sztárbox volt (399 ezer, illetve 532 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb (826 ezer) nézőt. A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár leszek volt (209 ezer és 348 ezer nézővel). Az RTL heti második legnézettebb produkciójának az említett két célcsoportnál Az árulók, annak is a hétfői adása számított (231 ezer és 337 ezer nézővel).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 532 496 23,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 348 136 15,8
AZ ÁRULÓK RTL 337 543 16,2
DANCING WITH THE STARS TV2 316 832 15,6
HÍRADÓ RTL 314 087 20,6
FARM VIP TV2 313 887 15,7
TÉNYEK TV2 309 179 16,0
FÓKUSZ RTL 288 242 13,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 263 915 14,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 253 502 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 826 229 21,2
SZTÁRBOX RTL 810 764 19,6
TÉNYEK TV2 806 035 23,8
FARM VIP TV2 774 598 20,0
SZTÁRBAN SZTAR LESZEK! TV2 762 788 18,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 699 050 18,2
HÍRADÓ RTL 677 321 19,9
AZ ÁRULÓK RTL 554 482 13,2
FÓKUSZ RTL 531 885 12,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 492 239 18,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 399 139 26,0
AZ ÁRULÓK RTL 231 868 16,5
SZTARBAN SZTAR LESZEK! TV2 209 656 13,9
FARM VIP TV2 205 954 15,0
HÍRADÓ RTL 195 011 17,8
DANCING WITH THE STARS TV2 194 483 13,9
FÓKUSZ RTL 186 932 13,0
TÉNYEK TV2 176 133 13,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 168 240 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 155 934 13,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...