- Hirdetés -

Bejött az RTL-nek Az Árulók

|

- Hirdetés -

Erősen kezdett az RTL új műsora, Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban, a kereskedelmi célcsoportnál pedig a Sztárbox volt a hét legnézettebbje. A teljes lakosságnál a Dancing with the Stars nyerte a hetet. A Lego Masters nem hozta túlzottan lázba a tévénézőket és ez igaz az Éden Hotelre is.

Múlt héten végre egy kicsit izgalmasabbá vált az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. Az RTL ugyanis főműsoridőben, valamint a 18-49 és 18-59 éveseknél a TV2 előtt végzett. A többi célcsoportnál a TV2 megőrizte a vezető helyét. Az esti sávban a 18-49 éveseknél a hétfőtől péntekig terjedő időszakot is nyerte az RTL (RTL: 13,6%, TV2: 12,3%), a 18-59 éveseknél a hétköznapok döntetlent hoztak (RTL: 13,3%, TV2: 13,3%). A 18-49 és a 18-59 éveseknél a szombatot a TV2, a vasárnapot az RTL nyerte. A teljes lakosság más világ, a 4+-os célcsoportnál a hét minden egyes napját, még a vasárnapot is behúzta a TV2.

A teljes portfóliókat nézve az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél, főműsoridőben a versenytársa elé verekedte magát (RTL Magyarország: 24,9%, TV2 Csoport: 23,4%), nem volt nagy a differencia a 18-59 éveseknél sem (TV2 Csoport: 25,1%, RTL: 24,4%), de minden más bontásban továbbra is a TV2 Csoport áll az élen, ráadásul masszív előnnyel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,9 18,2 12,6
RTL 14,2 12,4 14,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,5 9,9
RTL 8,6 7,6 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 26,5 22,6
RTL Magyarország 19,4 16,6 19,6
AMC Networks 6,0 5,4 6,2
MTVA 5,5 9,3 4,5
Network4 4,3 4,9 3,2
Paramount Global 3,9 3,1 4,7
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,1
Warner Bros.Discovery 2,3 3,0 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,8% / 14,6% (16% / 14,5%)
Tények Plusz – 12,7% / 11,4% (12,4% / 11,9%)
Farm VIP – 13,5% / 12,7% (korábbi héten az Ázsia Expressz:14,7% / 15,5%)
Párharc – 10,8% / 10,2% (11,7% / 11,8%)

RTL
Híradó – 18% / 16,4% (17% / 15,5%)
Fókusz –12,7% / 12,7% (12,3% / 12,7%)
Az árulók – 14,3% / 15,5% (csak hétfő-péntek: 15,2% / 16,4%) (korábbi héten a Házasodna a gazda: 13,6% / 13,4%)
A Király – 11,3% / 11,3% (korábbi héten a Survivor: 10,2% / 9,6%)
Éden Hotel – 6,4% / 7%

A TV2-n a Farm VIP majdnem pontosan a csatornaátlagot hozta, de annyira nem teljesített jól, mint korábban az Ázsia Expressz. A Párharc átlaga egy kicsit gyengült a korábbi héthez képest. Az RTL hétköznap esti kínálata teljesen megújult és ahogy a fentiekből látható, Az árulók – Gyilkosság a kastélyban nagyon jól kezdett. A szombati adás ugyan kicsit lehúzta a heti átlagukat (szombat, 18-49: 11,1%, 18-59: 10,1%), de még ezzel együtt is sikeresnek számít az új műsor. Ahhoz képest, hogy streamingen már bemutatták, A Király sem ért el rossz eredményt, az Éden Hotel viszont nem hozott az első hetében túl erős számokat.

Pénteken debütált az RTL-en a Kanapéhuszárok című műsor, az első adás közönségaránya a 18-49 éveseknél 11,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 10,1 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,5 százalékot tett ki.

A szombat estét a TV2-s Dancing with the Stars nyerte. A 18-49 éveseknél 13,9 százalék, a 18-59 éveseknél 15,6 százalék volt a share-jük. A teljes lakosságnál továbbra is kiugróan erős a táncos műsor, itt a közönségarányuk elérte a 21,2 százalékot.

A Lego Masters nem kezdett rosszul, de a múlt heti második adás már nem produkált valami jó közönségarányt és nézettséget. A 18-49 éveseknél 9,3 százalék, a 18-59 éveseknél 8,6 százalék, a teljes lakosságnál mindössze 7,4 százalék volt a legózós produkció közönségaránya. Kicsit le is húzta az RTL esti eredményeit és az utána következő Az árulókét is.

Vasárnap nem szakadt meg a Sztárbox jó szériája. Mindhárom fontos célcsoportnál verték a Sztárban sztár leszeket (18-49: 26% vs. 13,9%, 18-59: 23,9% vs. 15,8%, 4+: 19,6% vs. 18,6%).

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Sztárbox volt (399 ezer, illetve 532 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb (826 ezer) nézőt. A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár leszek volt (209 ezer és 348 ezer nézővel). Az RTL heti második legnézettebb produkciójának az említett két célcsoportnál Az árulók, annak is a hétfői adása számított (231 ezer és 337 ezer nézővel).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 532 496 23,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 348 136 15,8
AZ ÁRULÓK RTL 337 543 16,2
DANCING WITH THE STARS TV2 316 832 15,6
HÍRADÓ RTL 314 087 20,6
FARM VIP TV2 313 887 15,7
TÉNYEK TV2 309 179 16,0
FÓKUSZ RTL 288 242 13,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 263 915 14,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 253 502 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 826 229 21,2
SZTÁRBOX RTL 810 764 19,6
TÉNYEK TV2 806 035 23,8
FARM VIP TV2 774 598 20,0
SZTÁRBAN SZTAR LESZEK! TV2 762 788 18,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 699 050 18,2
HÍRADÓ RTL 677 321 19,9
AZ ÁRULÓK RTL 554 482 13,2
FÓKUSZ RTL 531 885 12,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 492 239 18,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 399 139 26,0
AZ ÁRULÓK RTL 231 868 16,5
SZTARBAN SZTAR LESZEK! TV2 209 656 13,9
FARM VIP TV2 205 954 15,0
HÍRADÓ RTL 195 011 17,8
DANCING WITH THE STARS TV2 194 483 13,9
FÓKUSZ RTL 186 932 13,0
TÉNYEK TV2 176 133 13,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 168 240 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 155 934 13,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...