Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.

A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való kiszakadás lehetőségét megtestesítő legújabb modellje idén ősztől elérhető a hazai piacon is.

A Torres integrált bevezetőkampánya (amely szeptembertől TVC, OOH, online és print megjelenésekkel zajlott) most új fázisába lép: online kampányfilmekkel erősítenek, amelyek november elejétől december közepéig futnak a SsangYong Magyarország social media felületein, december 4-től pedig a tévénézők is találkozhatnak velük.

A kampány célja, hogy segítse az SUV-kategória más modelljei közül a dizájnjával és az alapfelszereltségével kitűnő Torres magyar piacra történő belépését és hódító útját, rendhagyó módon mutassa be a modell termékelőnyeit, valamint tovább erősítse a márka imázsát és a brand awareness-t. Ehhez pedig ismét Thuróczy Szabolcs színészt hívták segítségül, akinek személye két évvel ezelőtt fonódott össze a SsangYong nevével.

„Nem volt kérdés, hogy idén is fejlesztünk lokális tartalmat, és az is egyértelmű volt, hogy Thuróczy Szabolcs lesz a főszereplőnk, de a storytelling segítségével humoros formában a két másik nagykövetünket, Nyári Diát és Berki Krisztiánt is be kívántuk hozni a „SsangYong filmek univerzumába”. A korábbi filmjeinkhez hasonlóan az volt a célunk most is, hogy a reklámzajból kitűnve rendhagyó formában gyártsunk tartalmat. Azt gondolom, hogy az első film storytelling formájával és a második film extravagáns tánckoreográfiájával ezt sikerült is elérnünk, de kíváncsian várjuk a célcsoport reakcióját, hiszen elsősorban számukra szerettünk volna maradandót alkotni” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong regionális marketingvezetője.

„Az autópiacon challenger márkaként jelen lévő SsangYong rendhagyó, humoros kommunikációját szerettük volna folytatni, egyben új szintre emelni, ezért egy dramaturgiai csavarokkal teli történetet mesélünk el a Torres bevezetőkampányában” – foglalta össze a koncepció hátterét Csirke Dániel, a Mediator kreatívigazgatója. „Kétrészes filmsorozatot álmodtunk meg a SsangYonghoz köthető ismert személyiségek főszereplésével, amelyekben a Torres egyik fő értékére, a koreai származására és minőségére is szerettünk volna hangsúlyt fektetni, melyekre különböző motívumokkal utalunk” – tette hozzá.

Az első filmben nemcsak Thuróczy Szabolcs kapott főszerepet, a SsangYong nagykövetei, Nyári Dia és Berki Krisztián is feltűnnek. Míg az első szpotból kiderül, hogy a Torres még egy szigorú apából, apósjelöltből is képes rajongást kiváltani, a második filmben a koreai autó „feelingje” teljesen hatalmába keríti a főhőst, aki autós reklámban meglepő módon táncra perdül egy K-pop számra – azt szimbolizálva ezzel, hogy micsoda felszabadító erő rejlik a Torresben, hisz a segítségével kiszakadhatunk a hétköznapokból.