- Hirdetés -

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

|

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal Emberi Méltóságért díjjal jutalmazták, amelyet hatalmas büszkeséggel vettek át a márka képviselői.

A 2010-ben megalakult Emberi Méltóság Tanácsa évről évre Emberi Méltóságért kitüntetéssel díjazza azokat a személyeket, akik munkájuk és hivatásuk gyakorlása mellett jelentős közéleti tevékenységet végeznek, elkötelezik magukat az emberi jogok, az egyenlő méltóság védelme mellett, az esélyteremtés területén kiemelkedő eredményeket érnek el. A díj emellett a kapcsolati erőszak és az emberkereskedelem elleni küzdelem jegyében szervezett nagy hatású aktivitások elismeréseként is adományozható. Idén először a tanács nem csak magánszemélyeket, hanem vállalatokat is díjazott, így nyerte el elsőként az AVON, a kapcsolati erőszak megfékezésének elhivatott támogatója ezt a nagybecsű elismerést, amelyet a nők elleni erőszak megszüntetésének november 25-i világnapjához kapcsolódóan vehetett át a vállalat.

„Sok-sok éve harcolunk elkötelezetten azért, hogy minden nő biztonságban élhessen. Hatalmas büszkeséggel tölt el bennünket, hogy Emberi Méltóságért díjjal ismerték el sokéves erőfeszítéseinket. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy társadalmi tevékenységeink nem jöhetnének létre Tanácsadói közösségünk odaadó munkája nélkül. Az egész vállalat nevében köszönöm Nekik fáradozásaikat, valamint partnerünknek, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek a jelölést” – nyilatkozta Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az AVON munkásságáról

Az AVON mindamellett, hogy világszerte több mint 50 országban biztosít kereseti lehetőséget munkavállalói és többmilliós Tanácsadói közössége számára, CSR programjai révén jelentős összegekkel és termékadományokkal támogat két jelentős társadalmi ügyet. 1998 óta dolgozik elkötelezetten azért, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákra, az önvizsgálat és az emlőrákszűrések fontosságára, valamin 2008 óta támogatja a kapcsolati erőszak elleni küzdelmet. 2022-ben hazánkban közel 50 millió Ft értékben támogatta figyelemfelhívó kampányokkal és adományokkal a jó ügyeket, valamint az orosz-ukrán háború menekültjeit. Mindezeket Vásárlói és Tanácsadói közösségének támogatásával tudja megvalósítani, hiszen az AVON kínálatában szereplő adománygyűjtő termékek teljes hasznát, illetve minden eladott terméke után 1 Ft-ot a jó ügyek támogatására és a nők segítésére fordít.

A kapcsolati erőszak elleni küzdelem égisze alatt a vállalat, 2015 óta támogatja a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, amely Magyarország egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert karitatív szervezete. Az elmúlt évek során az AVON közel 75 millió Ft-ot adományozott a szervezet számára, támogatásaiból bútorozták be a titkos menedékházat, hozták létra a budapesti krízisambulanciát, tartottak edukációs órákat középiskolai diákok számára, szerveztek szépségnapokat a bántalmazott nők támogatására, stb. Ezen felül, az AVON évek óta támogatja a menedékházak és krízisambulanciák működtetését is.

Sokéves stratégiai partnerségük folytatásaként, az AVON tavaly összesen 11,2 millió Ft-tal járult hozzá a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet áldozatokat segítő munkájához, köztük a krízisambulanciák üzemeltetéséhez, az ambulancián elérhető segítő szolgáltatások körének pénzügyi tanácsadással való bővítéséhez, valamint egy rendőrök számára szervezett érzékenyítő képzéssorozat lebonyolításához. Mindezek mellett, a vállalat két anyaotthon munkáját is segítette pénzbeli támogatással, Szegeden és Kaposváron. Figyelemfelhívás céljából a vállalat támogatta az Üvegfal című zenés szövegszínházi produkció megvalósulását is, amely Dobray Sarolta azonos című regényének adaptációjaként igyekszik mindenki figyelmét felhívni a lelki bántalmazás legsúlyosabb formáira és következményeire.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...