Több jelentős változást is bejelentett a Marquard Group Hungary, a lépések a médiacég további növekedését szolgálják. Az intézkedések részeként egy új igazgatótanács állt fel, az e-kereskedelmi fókuszt kiterjesztik a kis- és középvállalatokra is, a Vegyél Hazait önálló márkává válik, illetve létrehoznak egy külön részleget a mesterséges intelligencia (MI) minél eredményesebb hasznosítására.
A most megalakult Management Board Bijan Khezri vezérigazgató vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab) – írja közleményében a Marquard Group Hungary. A cég bejelentette azt is, hogy a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra is kiterjed majd.
A JOY-napok a Marquard egyik legfontosabb pillére. A változások részeként a JOY Hungary App a JOY-napok üzleti modell innovációjának elsődleges platformja lesz.
A #VegyélHazait a Covid járvány alatt született, hogy segítse a kapcsolatfelvételt a helyi eladók, termelők és a vásárlók között Magyarországon, valamint az ország határain túl. Időközben a #Vegyélhazait az ország egyik legnagyobb Facebook közösségévé vált több, mint 400 ezer felhasználóval és 20 ezer kereskedővel. A havi előfizetési modellek aktívan bevonják és növelik a közösséget. Most a #Vegyélhazait egy önálló média branddé válik.
A mesterséges intelligencia új üzleti kihívásokat jelent. A Marquard Group Hungary Lencsés Dávid vezetésével létrehozta a MediaLabet, amely a mesterséges intelligenciát helyezi a saját fejlesztésű megoldásai középpontjába, valamint segít ezeket beépíteni a Content Studio ügyfeleinek kiajánlott szolgáltatásokba.
„Örömmel jelentem be ezeket a változásokat és közvetlen vezetői felelősséget vállalok a Marquard Group Hungary-ért. Az elmúlt két évben Petra, Szilvia és Dávid egyénileg és közösen is fontos szerepet játszottak abban, hogy megalapozzák a jövőbeli növekedést. Az alkotás, a kapcsolódás és megvalósítás hármas egysége volt a Marquard átalakításának vezérmotívuma. 1965 óta azon dolgozunk, hogy az egyedi tartalmakat helyezzük a vezető márkák és a megcélzott fogyasztók összekapcsolódásának középpontjába. Míg a hirdetés kulcsfontosságú médium volt a múltban, a tartalomalapú elkötelezettség egyre inkább meghatározza a jövőt. A JOY Hungary App és a Vegyél Hazait brand, nemcsak az ügyfélkörünket bővítik, hanem segítenek abban is, hogy újragondoljuk lehetőségeinket a monetizáció terén, amelyeket a teljes média portfolión belül, valamint a Content Studióban is ki kívánunk építeni” - mondta el Bijan Khezri, a médiacég vezérigazgatója.