- Hirdetés -

Élen a Sport TV

|

Az elmúlt év minden nézettségi adatának ismeretében hivatalos, hogy minden korosztályban a Sport TV portfóliója (Sport1 és Sport2) volt a legnézettebb a kereskedelmi sportcsatornák között.

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2023-ban minden korosztályban, így a teljes lakosságot tekintve (A4+), a 18-49 év közötti lakosságot (A18-49), a 18-59 éves lakosság (A18-59) és a sportcsatornák szempontjából kiemelten fontos 18-49 év közötti férfiak (M18-49) is a Sport TV portfóliója volt a legnézettebb kereskedelmi sport portfólió Magyarországon. A kereskedelmi sportcsatornák versenyében pedig a Sport1 végzett az első helyen ugyanebben a versengésben.

Az év legnézettebb közvetítése/közvetítéssorozata a női kézilabda Bajnokok Ligája négyes döntője volt, ahol két magyar csapat is érintett volt, így nem meglepő, hogy mind a négy találkozó kiváló nézettséget ért el azon a hétvégén. A 2023-24-es szezonban a kézilabda Bajnokok Ligája történetében először fordul elő, hogy öt magyar csapat (DVSC Schaeffler, FTC-Rail Cargo Hungaria, Győri Audi ETO KC, OTP-Bank-Pick Szeged, Telekom Veszprém) is főtáblás. A 2023-as év tehát rekordszámú, összesen 75 magyar érdekeltségű kézilabda BL-meccset tartogatott, emellett további 51 alkalommal szurkolhattunk hazai csapatainknak a nemzetközi kupákban (EL vagy EC).

A Sport TV-nél senki sem közvetített több Bajnokok Ligája-találkozót 2023-ban, 147-szer a kézilabda, 102-szer a labdarúgás és 17-szer a jégkorong európai csúcssorozatára kapcsolhattak a nézők. Ez összesen 266 BL-meccset jelentett az évben. Ehhez hozzátehetjük nyugodtan, hogy a labdarúgó BL 2024-es reformja után ez a szám még magasabb lesz majd a következő szezontól.

Az elmúlt évek egyik sikertörténete a darts felépítése volt Magyarországon, a sportág népszerűségét a 2024-es vb-döntő rekordnézettsége remekül bizonyítja. Évről évre nő az érdeklődés az esemény iránt, és most már bátran kijelenthetjük, az ünnepi időszakban minden sportrajongó számára kötelező esemény lett a vb, ráadásul egyre többen követik a PDC további, egész évben zajló rangos eseményeit.

A remek nézettséghez az értékes sportjogok és -portfólió mellett a megfelelő programstruktúra is jelentősen hozzájárul. Szinte minden napra jut valami kimagasló sportesemény, így mindenki megtalálja saját kedvenceit a megszokott napokon és műsorsávokban. Hétköznap kedden és szerdán a labdarúgó Bajnokok Ligája, szerdán és csütörtökön pedig a férfi kézilabda Bajnokok Ligája hoz kiemelkedő nézettséget hétről hétre, míg hétvégén a női kézilabda Bajnokok Ligája és Európa-liga, illetve a Serie A határozza meg a programstruktúrát. A darts esetében a tökéletes időpontban és eszeveszett körítéssel rendezett világbajnokság a legnézettebb esemény, de a hosszabb és rövidebb tornák egész évben, illetve a tavasszal minden csütörtökön jelentkező Premier League is kiváló eredményeket hoz. Mindezeken felül több olyan értékes és nemzetközi szinten is rangosnak számító esemény is látható a Sport TV-n, mint az egyre több európai időpontban zajló meccset kínáló NBA összecsapásai, a legnagyobb UFC-gálák, vagy az Olasz Kupa és Szuperkupa, a Spanyol Kupa és a Német Kupa legfontosabb derbijei.

A nézők ezekre a sorozatokra, meccsekre, összecsapásokra és ütközetekre, tehát a Sport TV-re szavaztak. A tendencia 2024-ben is folytatódik, hiszen a Sport TV továbbra is ezekkel a rendkívül izgalmas közvetítésekkel jelentkezik egész évben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...