Megjelentek a hirdetések az Amazon Prime Video szolgáltatásban is az Egyesült Államokban, elemzők szerint jövőre már több mint 2,5 milliárd dollárra tehet szert a cég a reklámokból.
Az Amazon Prime amerikai ügyfeleinek mostantól további 3 dollárt kell fizetniük a reklámmentes streaming videószolgáltatásért, a teljes Amazon Prime szolgáltatásért már fizetett évi 139 dolláron felül. A tervek szerint februárban az Egyesült Királyságban élő felhasználóknak is meg kell majd barátkozniuk a reklámokkal.
Az Amazon mostani lépése azt jelenti, hogy az Egyesült Államokban már az öt legnépszerűbb streaming szolgáltatás mindegyikének van reklámokkal támogatott változata. Az Amazon annyiban már megközelítést alkalmaz, hogy esetükben a hirdetéseket megjelenítő verzió lett az alapértelmezett opció. A nagy streaming szolgáltatók közül az Apple TV+ továbbra is kitart a reklámmentes változat mellett, a Netflix, a Disney+, a Max és a Paramount+ pedig mind engedett a kísértésnek, hogy az előfizetők számának lassuló növekedése miatt reklámokkal növelje bevételeit.