- Hirdetés -

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

|

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy miért döntöttek a kivásárlás mellett, a piaci kihívásokról, az utánpótláshelyzetről és elárulta azt is, hogy üzletileg mi az idei fő célkitűzésük.

- Mi volt az, ami alapján végleg eldöntöttétek, hogy megveszitek a cég többségi részét?

- A végső lökést egy a cégcsoportban az egyik nagy ügyfél kapcsán meghozott üzleti döntés adta meg, ami váratlanul ért minket, és amivel nem igazán tudtunk azonosulni. A pénzügyi befektető ennek kapcsán tett egy fair ajánlatot a kivásárlás megvalósításához. A vágy, hogy önálló útra lépjünk, korábban is megvolt bennünk. Így most azzal, hogy ki tudtuk vásárolni a társaságot, hatalmas lehetőség nyílt előttünk, hogy továbbvigyük azt, amit megálmodtunk.

- Mit jelent a cég számára ez a változás?

- Egyelőre a nevünket nem érinti, maradunk FleishmanHillard Café (FHC). A belső működésünkre viszont már hatással van, hiszen más lett a tulajdonosi struktúra, és az irányítás is átalakul. Az ügynökség új többségi tulajdonosa a Moana Kft., amely egy családi cég, Cselik Tibor és én vagyunk a tulajdonosai, a kisebbségi tulajdonos pedig a CPRM Kft., amelyben Fadgyas Gábornak van még egy kisebbségi tulajdonrésze. Annak ellenére, hogy a már említett üzleti döntés kihívásokkal teli helyzet elé állított bennünket, az embereink egyhangúan úgy döntöttek, hogy minket választanak, bíznak abban, hogy sikerre tudjuk vinni az FHC-t az új felállásban is. Ez nagy lökést adott nekem is arra, hogy vállaljam tovább a cég vezetését, és nekifussunk ennek az új korszaknak. A függetlenedéssel együtt szervezetileg is komoly fejlesztéseket hajtunk végre. A célunk, hogy integrált stratégiai kommunikációs ügynökségként tudjuk kiszolgálni az ügyfeleinket. Új üzletágakat indítunk, amelyekhez már megtaláltuk a vezetőket.

- Milyen terveitek vannak az idei évre? Számíthatunk további változásokra a cégnél?

- Úgy érzem, mi most igen bátrak vagyunk, hiszen a váltással egy időben új üzletágakat is indítunk, tapasztalt szakemberek csatlakoztak hozzánk, új irodánk van – ezek így együtt jókora befektetést jelentenek. Az idei esztendővel akkor lennék elégedett, ha az összes  befektetésünkkel, fejlesztésünkkel együtt is pozitív évet zárnánk. Ez az esztendő számunkra a kísérletezés, a jövő megalapozásának az időszaka lesz, amikor kialakítjuk a hosszú távú stratégiai irányokat, és meglátjuk, hogy tényleg sikeresek tudunk-e lenni. Van egy másik fontos célunk is, mégpedig az, hogy tudatosítsuk az ügyfeleinkben és a piacban is, hogy mi egy stratégiai tanácsadó ügynökség vagyunk, amely PR-vezérelt integrált kommunikációt kínál. Bízom abban, hogy annak ellenére, hogy a hazai piaci szereplők hajlamosak lehetnek rövid távú célokban és eredményekben gondolkodni, lesz kereslet az általunk nyújtott magasabb hozzáadott értékre is. Stratégiai célunk az is, hogy olyan ügyfelekkel dolgozhassunk, amelyeknek vannak nemzetközi ambícióik, márkáik és akár nemzetközi kitettség is van a projektben. Olyan megoldásokat szeretnénk kínálni, amelyek nemzetközi szinten is megállják a helyüket, mint például a kríziskommunikációs rendszerépítés, a márkaépítés vagy az employer branding, amiket már csináltunk, és amikben nemzetközi szinten is jók vagyunk.

 

Kalocsai Zoltán

Az interjú teljes terjedelmében a héten megjelenő Marketing&Media magazinban olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...