Ismét a Próbakővel kommunikál az EUROWAG

A prágai székhelyű vezető páneurópai integrált fizetési és mobilitási platform, az Eurowag 2021 után ismét a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs partnerének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő. A felkérés alapján létrejött együttműködés hat országra kiterjedő kampány lead ügynöksége a cseh PRAM Consulting. Az együttműködés középpontjában a vállalat kommunikációs stratégiájának támogatása, a márkaismertség növelése és a lokális sajtókommunikáció áll.

Az EUROWAG több mint 25 éve nyújt integrált fizetési és mobilitási szolgáltatásokat szállítmányozó vállalatok számára. Célja, hogy hatékonyabbá tegye a közúti árufuvarozó cégek működését és üzleti igényeikre reagálva, a napi üzemeltetés teljes folyamatát lefedve komplex megoldásokat kínáljon. Ennek érdekében modern, digitális technológián alapuló termékeket és szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, legyen szó hagyományos és alternatív üzemanyagról, útdíj -fizetésről, flottamenedzsmentről, adó-visszatérítésről, pénzügyi szolgáltatásokról vagy TMS és munkaidő menedzsmentről. Jelenlegi ügyfélkörük több mint 300 000 járművét segítik szerte Európában.

„Az, hogy az EUROWAG 2 év után ismét a WorldCom PR Group hálózatot választotta partneréül egyértelmű sikertörténet. A korábban összeszokott csapatok ismét összeálltak, és örömmel kezdtük meg a hat országra kiterjedő közös munkát. Azt gondolom, hogy a magyar EUROWAG képviselőinek segítségével és egy nemzetközi csapat támogatásával igazán hatékony kommunikációs stratégiát tudunk majd kidolgozni és végrehajtani az együttműködés során” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatósági tagja.

„Több országot átfogó, ugyanakkor az egyes országokra finomhangolt kommunikációs stratégiát szeretnénk megvalósítani. A márkaismertség növelésén túl kiemelt feladatunk lesz megmutatni, hogy a WEBEYE Telematics és a CVS Mobile egyesülése az EUROWAG cégcsoporttal kiemelkedő lehetőséget kínál. A három vállalat számos szinergiával rendelkezik, és ezt kihasználva olyan egyedi és komplex szolgáltatást tud kínálni ügyfeli számára, amely a napi üzemeltetés teljes folyamatát lefedve minden ügyféligényre választ ad” – tette hozzá Balogh Ádám, az EUROWAG - W.A.G. payment solutions a.s. Magyarországért felelős igazgatója

A Próbakő sajtókapcsolati munkára és stakeholder relations tevékenységre kapott megbízást. Az ügynökség B2B kommunikációs referencialistáján szereplő vállalatok többek közt: Fanuc, H1 Systems, LEO FM, Lucart, Palletways, Shoptet és a Supreva.