- Hirdetés -

Több mint 700 milliós adomány az Auchantól

|

- Hirdetés -

2023-ban több mint 700 millió forint értékű támogatást biztosított az Auchan Magyarország többek között élelmiszermentéssel, termék- és Bizalompont-adományozással, illetve különböző partneri programok finanszírozásával. Ezen felül a vásárlók is aktívan részt vettek a programokban, így évről évre bebizonyítják, hogy csatlakozva a vállalathoz, szívesen állnak a társadalmilag fontos ügyek mellé.

A társadalmi felelősségvállalás, a szolidaritás és az összefogás kiemelt helyen szerepel az Auchan vállalati kultúrájában. A tavalyi év során 9 karitatív szervezet munkáját támogatták 18 közös szervezésű akció keretében, összesen 60 034 278 forint értékben. Az akciók célja legtöbb esetben a nehéz körülmények között élők megsegítése volt.

A Magyar Élelmiszerbank és a Magyar Vöröskereszt már több éve stratégiai partnere az Auchannak az élelmiszermentés területén. A két civil szervezet segítségével tavaly összesen 875 tonna el nem adott, de jó minőségű élelmiszer került a nélkülözőkhöz közel 550 millió forint értékben. Ezenfelül a tavalyi évben 280 tonna emberi fogyasztásra már nem alkalmas élelmiszert juttattak el állatmenhelyeknek és állatparkoknak több mint 50 millió forint értékben.

Ezen kívül az Auchan Alapítvány közel 60 millió forinttal támogatott több olyan projektet, amelyek célja az egészséges életmód és a helyes táplálkozás népszerűsítése volt. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közös “Okostányér” országos Tudáspróba a 12-14 éveseket célozta meg, míg az Okos Doboz Alapítvány “Miből Mennyit Egyek” programja a felnőtt lakosságra fókuszált, akiknek online dietetikai tanácsadást nyújtott. A két program több mint 4 200 embert ért el, emellett pedig már harmadik éve zajlik 24 településen 5 000 iskolás bevonásával a GYERE - Gyermekek Egészsége Program az MDOSZ szervezésében.

Mára szinte hagyománnyá váltak az Auchan adománygyűjtő akciói, amihez a vásárlók is előszeretettel csatlakoznak. Ilyen kezdeményezés volt az augusztusban megszervezett tanszergyűjtés a Nagycsaládosok Országos Egyesülete javára, illetve a Magyar Vöröskereszt „Egy csomag szeretet” gyűjtőakciója, amely során 32,5 tonna tartós élelmiszer és tisztítószer jutott el a rászorulókhoz az ünnepekre. Ehhez hasonló mennyiségű adomány gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett akció során.

Az Auchan mindennapi működésében fontos szerepet tölt be a vállalati önkéntesség és az esélyegyenlőség is. A tavalyi évben 1000 munkatárs vállalt önkéntes munkát, amelyre a vállalat egy fizetett szabadnapot biztosított számukra. Ezenkívül részt vehettek a tanszergyűjtésben és egy szociális főzésen is a Magyar Élelmiszerbank Egyesület szervezésében.

A vállalati több mint tíz éve többszáz megváltozott munkaképességű kollégát foglalkoztat, fontosnak tartja az integrációjuk elősegítését. Éppen ezért az esélyegyenlőség jegyében két érzékenyítő tréninget szervezett a Kézenfogva Alapítvány és a Nem Adom Fel csapatával, hogy a munkatársak betekintést nyerjenek a fogyatékkal élők mindennapjaiba. Ősszel a Siketek és Nagyothallók Szövetségével ismét közös kampányt indítottak a Siketek Világnapja alkalmából, amely egyszerre szólította meg a vásárlókat és a munkatársakat. A Magyar Rákellenes Liga „Add tovább a mosolyodat” kiállítását is befogadta az üzletlánc, 19 Auchan áruházban tartottak interaktív foglalkozásokat a Liga önkéntesei.

Az Auchan tavaly több mint 700 millió forint értékben nyújtott támogatást, és továbbra is elkötelezetten áll ki a jó ügyek mellett erre biztatva vásárlóit is.

„Vállalati stratégiánk egyik legfontosabb pillére a társadalmi felelősségvállalás, vállalati kultúránkban pedig aktívan él a szolidaritás fontossága. Egyre szélesebb körben szervezzük meg adománygyűjtéseinket és jótékonysági kampányainkat, amelyeket önkéntes munkatársainkkal és vásárlóinkkal közösen valósítunk meg. A tavalyi eredmények azt mutatják, hogy számukra is egyre fontosabb, hogy együtt segítsünk másokon, ez pedig tovább ösztönöz minket arra, hogy folytassuk törekvéseinket” – mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan CSR igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...