- Hirdetés -

Új talkshowt indít a WMN és a VIASAT3

|

A VIASAT3 és a WMN közös talkshowja – amely a Show&Game gyártásában kerül képernyőre április 19-től minden péntek este 20 órakor – egy magyar fejlesztésű, bátor, szókimondó formátum, ahol együtt élvezhetjük a korlátok nélküli gondolatcsere, a konstruktív vita és a közösséghez való tartozás élményét. Minden adásban egy-egy téma áll majd a középpontban, amelyet a műsorvezetőkkel, a meghívott vendégekkel és D. Tóth Krisztával járunk körbe. A beszélgetéseket a WMN két újságírója, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia moderálják majd, akik személyes történetekkel is kapcsolódnak a témákhoz. A műsort emellett D. Tóth Kriszta videóriportja, a „Breakout Room” is színesíti, ami egy privát interjú egy, a témához kapcsolódó, különleges vendéggel. A Ki vele! tehát egy izgalmas utazásra invitál, ahol bepillantást nyerhetünk a szerkesztőség életébe.

Hogyan éljük meg az öregedést, hol van a helye az egyre nagyobb számú idős embernek a társadalomban és mi a longevity, azaz a hosszú, minőségi élet titka? Miért kezeljük tabuként a nők vérét? Van-e még jelentősége a hűségnek, milyen szerepet tölt be a modern ember életében a monogám házasság – egyáltalán, mindenki meg akarja őrizni a monogámiát? A spiritualitás csak humbug? Tele kell szülni ezt a mai világot? Hogyan bánunk a nőkkel és a gyerekekkel? Többek között ezek is olyan témák, amikről sokszor nem merünk beszélni, pedig mindannyiunk életében jelen vannak. Ezt a gátat szeretné ledönteni a VIASAT3 és a WMN közös talkshowja, a Ki vele! Az április 19-én 20 órakor debütáló műsor egy bátor, sokszor tabudöntő formátum, ami gondolkodásra sarkallja a nézőt.

A beszélgetéseket a WMN két újságírója, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia vezetik majd, akik nemcsak moderátorként vannak jelen, de személyesen is kapcsolódnak az adott témákhoz: Csepelyi Adrienn például mindig racionális beállítottságú volt, de egy sorsfordító élménynél rájött, hogy nem minden kézzel fogható, és jóval nyitottabb lett a spiritualitásra; Krajnyik Cintia mostani várandósságához pedig nagyon nehéz út vezetett, így saját szemszögből tud mesélni a gyerekvállalásról.

A műsorvezetők mellett a Ki vele! vendégei – hírességek, orvosok, egyéb szakértők – is mélyen érintettek a témákban, de az igazán érdekes beszélgetések érdekében más-más nézőpontot hoznak. A női vér tabuként kezelése epizódban például Kovács András Péterrel, Tapasztó Orsolyával és Benkovics Júlia szülész-nőgyógyásszal, a hit és spiritualitás kérdésében Dr. Kiss László csillagásszal és Peller Mariann-nal, a hosszú távú monogámiáról pedig Kiss Gergellyel, valamint feleségével, Valkai Annával és Orvos-Tóth Noémivel beszélgetünk majd többek között.

"Nagyon izgalmas lehetőség, hogy a mindannyiunk életét érintő, gyakran tabusított, karcos, néha megosztó témákat, amelyekkel a magazin platformjain tizedik éve foglalkozunk, most tévéképernyőre adaptáljuk. De nemcsak a témákat hozzuk a VIASAT3-ra a csapattal és meghívott vendégeinkkel, hanem azt a vitakultúrát, nyíltságot és szabadságot is, ami a WMN szerkesztőségét jellemzi" - mondta D. Tóth Kriszta, a műsor kreatív producere, aki minden epizódba saját szegmenssel érkezik majd.

Az epizódokat rövid videóbejátszások is színesítik, ezek D. Tóth Kriszta „Breakout Room” című riportjának részletei, amelyben a mainstreamtől eltérő, különleges embereket kérdez majd, mindig szorosan az epizód témája mentén. D. Tóth Kriszta bemutatja az interjúalanyok nézőpontját, majd ezt a műsor részeként a stúdióban ütközteti a vendégekével. Célja, hogy kérdései által a kirekesztés helyett jobban megértsük azokat, akik valamilyen szempontból kilógnak a sorból.

A Ki vele! egy közösségi talkshow, ahol a néző úgy érezheti, ő is része a gondolkodásnak, a szerkesztőség életének. Ezt a “belesünk a szerkesztőség kulisszái mögé” nézői megélést tovább erősíti, hogy a beszélgetésben időről időre megjelennek olyan WMN-es csapattagok is – D. Tóth András és Fegyverneky Sándor –, akik jellemzően inkább a kamera mögött állnak.

Ki vele! 1. évad: április 19-től minden pénteken 20:00-kor a VIASAT3-on.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...