- Hirdetés -

Magyar pezsgők a legjobbak között

|

- Hirdetés -

Bravúros eredményt értek el a napokban a François pezsgők. A François President Brut és a François President Blanc de Blancs Extra Brut 2018 aranyérmet nyertek a világ egyik legjelentősebb borversenyén, a németországi Mundus Vinin. Utóbbi különlegessége, hogy kizárólag a Michelin-csillagos Babel Budapest étteremnek készült, ami tovább emeli a termék exkluzivitását és presztízsét. A François egyébként a legnagyobb múlttal – 138 év - rendelkező hazai pezsgőpincészetek egyike, amely igazi különlegességnek számít a rajongók körében.

A François márka két tétele is elkápráztatta a világ legjelentősebb borversenyei között számontartott, idén februárban 34. alkalommal megrendezett németországi, Mundus Vini szakmai zsűrijét. Ahogy a François President Brut, úgy a François President Blanc de Blancs Extra Brut 2018 is aranyérmes lett. Az elismerés értékét növeli, hogy a magyar pezsgő házak közül csupán a Törley Pezsgőpincészet termékei tudtak a pezsgő kategóriában nyerni. A díjazott pezsgők közül a François President Brut elérhető a Pezsgőwebshop kínálatában.

A Mundus Vinin kizárólag a legjobbaknak van esélye. Ennek oka, hogy neustadti városházán 55 ország, nem kevesebb, mint 250 borszakértője kóstolja a nevezett tételeket. Ilyen széles grémiumot pedig csak az igazi különlegességek tudnak megnyerni maguknak. Konkurenciából pedig nem volt hiány, miután 45 országból, több mint 10 ezer palack került az ítészek elé.

„Hosszú évek munkájának, a tudásnak, a türelemnek és az odafigyelésnek a gyümölcse a győzelem. Emellett természetesen szükség van olyan alapanyagra, amelyekből ezek a pazar és magával ragadó élményt nyújtó pezsgők elkészíthetők. Márpedig hisszük, hogy etyeki dűlőinken az ország legjobb és legfinomabb Chardonnay és Pinot Noir szőlői teremnek, amelyek alkalmasak ezeknek a kincseknek az elkészítésére” – mondta Koczuba Róbert, a Törley Pezsgőmestere.

„Végtelen izgalmas és inspiráló volt a Törley Pezsgőpincészettel együtt dolgozni. Olyan bátor és egyedi különlegesség elkészítésére törekedtünk, amely kóstolása hatalmas élményt nyújt, és hosszú ideig elkísér. A François President Blanc de Blancs Extra Brut 2018 egy rendkívüli munka eredménye, amelyre igazán büszkék vagyunk” – hangsúlyozta Nádházi Norbert, a Babel Budapest Head Sommelier-je.

A François pezsgők története 138 évre nyúlik vissza. Louis François és Cézar François a cég alapítói régi champagne-i pezsgőmester család legifjabb tagjai voltak. Először Louis érkezett Magyarországra, Törley József új Pezsgőpincészetének pezsgőmestereként, majd néhány évvel később követte öccse, Cézar is. Louis elhagyta Törleyt, hogy saját vállalkozásba kezdjenek testvérével, és megalapítsák a mára már ikonikussá vált Louis François & Co. pezsgőpincészetet.

A cég logója a kezdetektől ugyanaz, mint amit napjainkban is használnak, amely eredetével kapcsolatban két legenda él. Az egyik szerint a hagyományos, champagne-i házaknál bevett szokás volt, hogy a csillag alatt annyi ág volt, ahány nemzedékre visszavezethető a pezsgőkészítés művészete. Miután a François igen híres pezsgőmester család volt Reims környékén, vélhetően magyarországi pincészetük alapításakor így tisztelegtek őseik szaktudása előtt. Egy másik történet szerint viszont a Halley-üstökös 1886-os feltűnése, amely éppen egybe esett a Louis François & Co. alapításával, ihlette a cég szimbólumát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...

Különleges mesekönyv készült

Hiánypótló kiadvány hívja fel a figyelmet arra, hogy mit tehetünk felelős felnőttként a gyerekek biztonságáért. A Minden gyerek kicsi kincs című könyv Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány gyerekjogi szakértőjének szakmai támogatásával készült és jelent...

Rengeteget adományoztak a Tesco vásárlói

138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak, így országszerte közel 27 800 rászoruló kaphat támogató csomagot az...

Újabb Dűne sorozat érkezik

Casey Bloys, az HBO és a Max tartalomért felelős elnök-vezérigazgatója bemutatta a Max saját gyártású sorozata, a Dűne: Prófécia első teaserét. A hat epizódból álló évad idén ősszel debütál a Maxon.A DŰNE – PRÓFÉCIA...

Régóta várt funkciót tesz elérhetővé a Wolt

Mostantól a Wolt magyarországi felhasználói egyszerre két, ugyanazon a környéken található étteremből vagy üzletből is rendelhetnek - egyetlen szállítási díjért.A funkciót először Helsinkiben tette elérhetővé a Wolt, a napokban pedig elkezdte kiterjeszteni azt Magyarországra,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...