- Hirdetés -

Erősen startolt a TV2 új műsora, de az RTL is örülhet

|

A teljes lakosságnál a hét legnézettebb műsora volt a Házasság első látásra, ami a kereskedelmi célcsoportnál is jól teljesített. A két fontos célcsoportnál viszont még így is az RTL nyerte a hetet.

Minimális különbséggel, de a mögöttünk álló 12. hetet megnyerte az RTL. Legalábbis két fontos célcsoportnál: főműsoridőben a 18-49, és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél mindössze 0,1 százalékpont, a 18-59 éveseknél 0,4 százalékpont volt az RTL heti előnye a TV2 előtt. A TV2 nyerte a hetet a többi bontásban, azaz főműsoridőben és a teljes lakosságnál, továbbá teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál (18-49, 18-59, 4+).

Szintén nem túl nagy előnnyel, de a teljes portfóliók terén is az élen zárta a hetet az RTL Magyarország. Ugyanott, ahol az RTL csatorna is, azaz főműsoridőben a 18-49 és 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél az RTL Magyarország 23,1 százalékos, a TV2 Csoport 22,6 százalékos share-t ért el. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24 százalékos, a TV2 Csoport 23,4 százalékos közönségarányt produkált. Azaz 0,5 és 0,6 százalékpont volt a differencia. Itt is igaz, hogy minden más bontásban a TV2 Csoport megőrizte a vezető helyét.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12 14,7 11,2
RTL 12,4 11,9 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 12. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,7 12,2 9,3
RTL 7,9 7,4 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,8 21,7
RTL Magyarország 19,6 16,8 19,1
AMC Networks 5,7 5,3 5,6
MTVA 5,6 9,4 4,7
Paramount Global 3,9 3,1 4,9
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,1
Network4 3,4 4,7 2,0
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,9% / 13,7% (15,4% / 13,6%)
Tények Plusz – 11,9% / 10,6% (10,7% / 9,6%)
Házasság első látásra – 17,3% / 16,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 11,4% / 11,6%)
Hazatalálsz – 10,8% / 9,3% (korábbi héten a Kincsvadászok: 14,6% / 14%)

RTL
Híradó – 18,6% / 15,8% (17,5% / 14,9%)
Fókusz – 12,2% / 11,3% (11,7% / 11,1%)
Az ugrás – 12,3% / 11,4% (13,1% / 11,9%)
A mi kis falunk – 10,4% / 10,1% (9,6% / 8,2%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó nagyon elhúzott a Tényektől. Utolsó hetére új ellenfelet kapott Az ugrás című vetélkedő. A kissé már elfáradt Szerencsekerék helyére a Házasság első látásra érkezett, ami erősen indított, nyerte a sávját az RTL-es vetélkedővel szemben, nem is kis előnnyel. A Hazatalálsz című sorozat új évadának első részei már szolidabb eredményeket hoztak. Az előttük futó műsorhoz és a korábbi héten hasonló sávban látható Kincsvadászokhoz képest is. A Hazatalálsz a kereskedelmi célcsoportnál nagyjából olyan nézőszámokat ért el, mint A mi kis falunk ismétlései. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, ott jobban szerepelt a Hazatalálsz.

Szombat este A mi kis falunk új része hozta a formáját, azaz sok nézőt vonzott. A sorozat közönségaránya a 18-49 éveseknél 16,4 százalék, a 18-59 éveseknél 18,9 százalék, a teljes lakosságnál 17,3 százalék volt. Vasárnap két saját gyártás versenyzett egymással, a TV2-n a Next Top Model Hungary, az RTL-en pedig A renitens című sorozat került képernyőre. A fenti három korosztálynál a Next Top Model Hungary 11,2 százalékot, 11,3 százalékot és 11,6 százalékot hozott. A renitens pedig 12 százalékot, 14,1 százalékot és 13,9 százalékot produkált – bár egy órával rövidebb műsoridővel.

A heti műsoros toplistákat nézve a 18-49 és a 18-59 éveseknél a helyzet változatlan, azaz A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek 239 ezer és 400 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a korábbi hetekben a Tények vonzotta a legtöbb nézőt, múlt héten azonban a Házasság első látásra, annak is a keddi adása végzett az élen, 853 ezres nézettséggel. Ahogy a lenti táblázatokban látható, jól szerepelt az M4 Sporton közvetített Magyarország – Törökország focimeccs is. Főleg a 18-49 éveseknél, ahol a 239 ezres nézőszámával a hét második legnézettebb műsora volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 400 736 18,9
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 359 663 18,0
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 349 560 19,0
HÍRADÓ RTL 343 428 17,9
A RENITENS RTL 305 444 14,1
TÉNYEK TV2 264 292 13,9
AZ UGRÁS RTL 257 985 12,8
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 251 915 11,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 230 662 13,8
FÓKUSZ RTL 217 262 12,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 853 707 21,1
TÉNYEK TV2 742 769 23,3
HÍRADÓ RTL 733 373 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 718 883 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 642 298 17,5
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 639 002 17,7
A RENITENS RTL 606 865 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 522 919 14,6
AZ UGRÁS RTL 508 968 12,6
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 507 937 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 239 808 16,4
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 239 783 19,4
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 235 152 17,2
HÍRADÓ RTL 189 171 14,7
TÉNYEK TV2 177 661 14,0
A RENITENS RTL 176 235 12,0
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 169 743 11,2
AZ UGRÁS RTL 163 700 11,9
HAZATALÁLSZ TV2 132 143 10,7
FÓKUSZ RTL 131 943 12,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...