A Magyar Reklámszövetség hagyományosan márciusban hozza nyilvánosságra az elmúlt évi média- és kommunikációs iparági költéseket. A Business Lounge legújabb adásában Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével és Mérő Ádámmal, az MRSZ alelnökével elemzik a tavalyi eredményeket. A műsor második felében pedig érkezik Bujáki Zsolt, aki egy új, autós konferencia szervezésébe kezdett.
(kiemelt fotón balról jobbra: Gulyás János, Mérő Ádám, Bujáki Zsolt)
Gulyás Jánossal és Mérő Ádámmal a számok mellett arról is beszélgetnek majd, hogy hogyan értékelik ők a tavalyi évet, mit látnak ügyfél- és ügynökségi szemszögből, mit gondolnak a 2024-es évről. Megfelelő-e a magyarországi média árszintje, elérte-e a csúcsát, vagy benne még emelési potenciál? Szóba kerül az is, hogy mit gondolnak a magyarországi humán tőkéről, utánpótlásról, a mesterséges intelligencia szerepéről
A műsor második felében Bujáki Zsolttal beszélgetnek, aki egy új autós konferencia szervezésébe vágta a fejszéjét. Megtudhatjuk, miben lesz más ez a konferencia, milyen aktuális témákat feszeget, mi foglalkoztatja most az autós szektort. Az autós szektor már csak azért sem érdektelen, mert az egyik legnagyobb, legaktívabb reklámköltőről beszélünk, az ottani tendenciák közvetlenül csapódhatnak le a médiaszektornál.
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafén.