- Hirdetés -

A Házasság első látásra fordulatot hozott a nézettségi versenyben

|

Nagyon bejött a TV2-nek a Házasság első látásra, ennek is köszönhetik, hogy főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportnál megnyerték a hetet. Az RTL-en jól teljesített A mi kis falunk és A renitens, viszont Az álommeló egyelőre nem produkált túl erős számokat.

A korábbi hetekben a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben nyert az RTL. A mögöttünk álló 13. héten viszont a TV2 fordítani tudott. Nem túl nagy különbséggel, de mindkét említett korosztálynál az RTL előtt végeztek, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,1 százalékponttal nyert a TV2. Az pedig továbbra is igaz, hogy a többi bontásban, tehát főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden fontosabb korosztálynál (18-49, 18-59, 4+) a TV2 áll az élen. Napi szinten nézve a múlt hetet, a TV2 nyerte az estéket hétfőtől péntekig, a hétvége pedig az RTL-é volt.

A teljes portfóliók terén a TV2 Csoport érte el a legmagasabb közönségarányokat az elmúlt héten. Ez a főműsoridőre, a teljes lakosságra és mindhárom fontosabb korosztályra igaz volt. Az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél, főműsoridőben járt legközelebb a TV2 Csoporthoz. Utóbbi 23,1 százalékos, előbbi 22,4 százalékos heti share-t ért el. A legnagyobb differenciát teljes napon, teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 24,2%, RTL Magyarország: 16,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,2 14,1 10,8
RTL 11,1 10,8 10,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,3 11,4 9,1
RTL 7,2 6,7 6,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,2 21,9
RTL Magyarország 19,0 16,6 18,8
AMC Networks 6,3 5,6 6,7
MTVA 5,3 9,0 4,2
Paramount Global 3,6 3,2 4,4
Network4 3,5 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,4 2,8 3,3
Warner Bros.Discovery 2,7 3,4 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 12,7% (15,9% / 13,7%)
Tények Plusz – 11,4% / 10,2% (11,9% / 10,6%)
Házasság első látásra – 16,9% / 17,5% (17,3% / 16,6%)
Hazatalálsz – 9,8% / 8,9% (10,8% / 9,3%)

RTL
Híradó – 18% / 15,5% (18,6% / 15,8%)
Fókusz – 10,9% / 10,2% (12,2% / 11,3%)
Az álommeló – 9,8% / 9,3% (korábbi héten Az ugrás: 12,3% / 11,4%)
Gólkirályság – 7,5% / 7,9% (korábbi héten A mi kis falunk: 10,4% / 10,1%)

A két kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó előnye továbbra is jelentős volt a Tények előtt. A Fókusz és a Tények Plusz viszonyában azonban már szorosabb versenyt látni. Ami nagyon bejött a TV2-nek, az a Házasság első látásra. Ezt a produkciót eredetileg a tavaly őszi szezonra szánták, de végül bespájzolták idénre, és ez jó húzásnak tűnik. A műsor magasan a TV2 esti átlaga felett teljesített és nagy előnnyel nyerte a sávját. Az RTL-re új évaddal tért vissza Az álommeló, ami gyengén kezdett. Még Az ugrás korábbi heti – a Házasság első látásra miatt már nem annyira erős – eredményeihez képest is.

A TV2-n a Hazatalálsz című sorozat kicsit rosszabb eredményt hozott, mint az előző héten. Ahhoz képest, hogy nagyon erős az előttük futó TV2-s műsor, és a Gólkirályság ismétléseivel kellett csak felvenniük a versenyt, ez nem túl jó kezdés a Hazatalálsztól.

Szombat este A mi kis falunk évadzáró adása a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,9 százalékos, a teljes lakosságnál 16,8 százalékos közönségarányt ért el. Ezek kimondottan jó számok, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy konkurens nem fektetett mostanában túl nagy hangsúlyt a szombat estékre. A vasárnap estét viszont már úgy nyerte meg az RTL, hogy volt érdemi versenytárs is a Next Top Model Hungary képében. Ez a 18-49 éveseknél 10,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 9,7 százalékos, a teljes lakosságnál 10,5 százalékos share-t hozott, aminél valószínűleg jobb eredményt vártak a csatornánál.

Az RTL-en A renitens ugyanennél a három korosztálynál 11,3 százalékot, 13,4 százalékot és 12,6 százalékot produkált. Ráadásul, ha nincs az RTL+-os premier, akkor lehettek volna még ezek a számok magasabbak is. Ami még érdekes, hogy az RTL vasárnap esti filmje, az Uncharted is egész elfogadható share-t szállított: 12,1 százalékot a 18-49 éveseknél, 12,5 százalékot a 18-59 éveseknél. Azaz az RTL heti átlaga felett teljesített, amit mostanában egy filmtől ritkán láthatunk.

Újabban szintén ritka, hogy mindhárom fő korosztálynál ugyanaz a műsor legyen a hét legnézettebbje. Ez múlt héten a TV2-féle Házasság első látásra című műsornak sikerült, a 18-49 éveseknél 273 ezer, a 18-59 éveseknél 382 ezer, a teljes lakosságnál 822 ezer nézőt vonzott a produkció legnézettebb adása. Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt, 182 ezer és 322 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó 655 ezres nézettséggel. Annak ellenére, hogy nem tétmeccs volt, jó nézettséget ért el az M4 Sporton közvetített Magyarország – Koszovó mérkőzés is. Főleg a 18-49 éveseknél, ahol a hét második legnézettebbje címet is elhozta a 209 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 382 925 19,0
A MI KIS FALUNK RTL 322 811 16,9
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 313 147 16,9
HÍRADÓ RTL 282 754 18,1
UNCHARTED RTL 247 839 12,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 235 708 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 234 372 11,6
A RENITENS RTL 228 033 13,4
TÉNYEK TV2 224 794 17,1
FÓKUSZ RTL 216 741 11,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 822 898 19,8
TÉNYEK TV2 723 276 23,2
HÍRADÓ RTL 655 641 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 645 639 17,7
A MI KIS FALUNK RTL 637 114 16,8
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 602 587 15,1
HAZATALÁLSZ TV2 461 088 14,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 456 122 19,4
A RENITENS RTL 452 493 12,6
AZ ALOMMELÓ RTL 423 123 10,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 273 419 19,9
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 209 489 16,8
A MI KIS FALUNK RTL 182 244 14,2
HÍRADÓ RTL 168 881 16,1
UNCHARTED RTL 161 078 12,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 145 579 10,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 140 964 12,5
FÓKUSZ RTL 131 409 10,7
TÉNYEK TV2 131 304 14,5
HAZATALÁLSZ TV2 129 521 11,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...