- Hirdetés -

A Házasság első látásra fordulatot hozott a nézettségi versenyben

|

Nagyon bejött a TV2-nek a Házasság első látásra, ennek is köszönhetik, hogy főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportnál megnyerték a hetet. Az RTL-en jól teljesített A mi kis falunk és A renitens, viszont Az álommeló egyelőre nem produkált túl erős számokat.

A korábbi hetekben a 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben nyert az RTL. A mögöttünk álló 13. héten viszont a TV2 fordítani tudott. Nem túl nagy különbséggel, de mindkét említett korosztálynál az RTL előtt végeztek, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,1 százalékponttal nyert a TV2. Az pedig továbbra is igaz, hogy a többi bontásban, tehát főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden fontosabb korosztálynál (18-49, 18-59, 4+) a TV2 áll az élen. Napi szinten nézve a múlt hetet, a TV2 nyerte az estéket hétfőtől péntekig, a hétvége pedig az RTL-é volt.

A teljes portfóliók terén a TV2 Csoport érte el a legmagasabb közönségarányokat az elmúlt héten. Ez a főműsoridőre, a teljes lakosságra és mindhárom fontosabb korosztályra igaz volt. Az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél, főműsoridőben járt legközelebb a TV2 Csoporthoz. Utóbbi 23,1 százalékos, előbbi 22,4 százalékos heti share-t ért el. A legnagyobb differenciát teljes napon, teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 24,2%, RTL Magyarország: 16,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,2 14,1 10,8
RTL 11,1 10,8 10,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,3 11,4 9,1
RTL 7,2 6,7 6,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,2 21,9
RTL Magyarország 19,0 16,6 18,8
AMC Networks 6,3 5,6 6,7
MTVA 5,3 9,0 4,2
Paramount Global 3,6 3,2 4,4
Network4 3,5 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,4 2,8 3,3
Warner Bros.Discovery 2,7 3,4 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 12,7% (15,9% / 13,7%)
Tények Plusz – 11,4% / 10,2% (11,9% / 10,6%)
Házasság első látásra – 16,9% / 17,5% (17,3% / 16,6%)
Hazatalálsz – 9,8% / 8,9% (10,8% / 9,3%)

RTL
Híradó – 18% / 15,5% (18,6% / 15,8%)
Fókusz – 10,9% / 10,2% (12,2% / 11,3%)
Az álommeló – 9,8% / 9,3% (korábbi héten Az ugrás: 12,3% / 11,4%)
Gólkirályság – 7,5% / 7,9% (korábbi héten A mi kis falunk: 10,4% / 10,1%)

A két kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó előnye továbbra is jelentős volt a Tények előtt. A Fókusz és a Tények Plusz viszonyában azonban már szorosabb versenyt látni. Ami nagyon bejött a TV2-nek, az a Házasság első látásra. Ezt a produkciót eredetileg a tavaly őszi szezonra szánták, de végül bespájzolták idénre, és ez jó húzásnak tűnik. A műsor magasan a TV2 esti átlaga felett teljesített és nagy előnnyel nyerte a sávját. Az RTL-re új évaddal tért vissza Az álommeló, ami gyengén kezdett. Még Az ugrás korábbi heti – a Házasság első látásra miatt már nem annyira erős – eredményeihez képest is.

A TV2-n a Hazatalálsz című sorozat kicsit rosszabb eredményt hozott, mint az előző héten. Ahhoz képest, hogy nagyon erős az előttük futó TV2-s műsor, és a Gólkirályság ismétléseivel kellett csak felvenniük a versenyt, ez nem túl jó kezdés a Hazatalálsztól.

Szombat este A mi kis falunk évadzáró adása a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,9 százalékos, a teljes lakosságnál 16,8 százalékos közönségarányt ért el. Ezek kimondottan jó számok, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy konkurens nem fektetett mostanában túl nagy hangsúlyt a szombat estékre. A vasárnap estét viszont már úgy nyerte meg az RTL, hogy volt érdemi versenytárs is a Next Top Model Hungary képében. Ez a 18-49 éveseknél 10,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 9,7 százalékos, a teljes lakosságnál 10,5 százalékos share-t hozott, aminél valószínűleg jobb eredményt vártak a csatornánál.

Az RTL-en A renitens ugyanennél a három korosztálynál 11,3 százalékot, 13,4 százalékot és 12,6 százalékot produkált. Ráadásul, ha nincs az RTL+-os premier, akkor lehettek volna még ezek a számok magasabbak is. Ami még érdekes, hogy az RTL vasárnap esti filmje, az Uncharted is egész elfogadható share-t szállított: 12,1 százalékot a 18-49 éveseknél, 12,5 százalékot a 18-59 éveseknél. Azaz az RTL heti átlaga felett teljesített, amit mostanában egy filmtől ritkán láthatunk.

Újabban szintén ritka, hogy mindhárom fő korosztálynál ugyanaz a műsor legyen a hét legnézettebbje. Ez múlt héten a TV2-féle Házasság első látásra című műsornak sikerült, a 18-49 éveseknél 273 ezer, a 18-59 éveseknél 382 ezer, a teljes lakosságnál 822 ezer nézőt vonzott a produkció legnézettebb adása. Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt, 182 ezer és 322 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó 655 ezres nézettséggel. Annak ellenére, hogy nem tétmeccs volt, jó nézettséget ért el az M4 Sporton közvetített Magyarország – Koszovó mérkőzés is. Főleg a 18-49 éveseknél, ahol a hét második legnézettebbje címet is elhozta a 209 ezres nézőszámával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 382 925 19,0
A MI KIS FALUNK RTL 322 811 16,9
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 313 147 16,9
HÍRADÓ RTL 282 754 18,1
UNCHARTED RTL 247 839 12,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 235 708 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 234 372 11,6
A RENITENS RTL 228 033 13,4
TÉNYEK TV2 224 794 17,1
FÓKUSZ RTL 216 741 11,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 822 898 19,8
TÉNYEK TV2 723 276 23,2
HÍRADÓ RTL 655 641 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 645 639 17,7
A MI KIS FALUNK RTL 637 114 16,8
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 602 587 15,1
HAZATALÁLSZ TV2 461 088 14,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 456 122 19,4
A RENITENS RTL 452 493 12,6
AZ ALOMMELÓ RTL 423 123 10,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 273 419 19,9
LABDARÚGÓ MÉRKŐZÉS M4 SPORT 209 489 16,8
A MI KIS FALUNK RTL 182 244 14,2
HÍRADÓ RTL 168 881 16,1
UNCHARTED RTL 161 078 12,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 145 579 10,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 140 964 12,5
FÓKUSZ RTL 131 409 10,7
TÉNYEK TV2 131 304 14,5
HAZATALÁLSZ TV2 129 521 11,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...