- Hirdetés -

Nagyon várt produkciók érkeznek a Disney+-ra

|

Sokszínű repertoárral készül ebben a hónapban a Disney+, áprilisban három izgalmas gyermekeknek szánt produkció is érkezik a felületre. Legelsőként, április 3-án jött a Kívánság című animációs film, majd április 7-től és 14-től a Bluey két új epizódját láthatjuk. A Disney Animation Studios és a Kugali Media első, sikeres együttműködése, az Iwájú minisorozat pedig április 10-től lesz elérhető.

Kívánság – Egy varázslatos történet a kívánságok erejéről

A Walt Disney Animation Studios saját gyártású zenés mesefilmje, a Kívánság Rosas varázslatos királyságába kalauzolja a nézőket. A Golden Globe®-díjra jelölt animációs filmben Asha, az éles eszű, idealista kamasz olyan hatalmas kívánságot fogalmaz meg, hogy egy kozmikus erő - egy apró, határtalan energiájú gömb, a Csillag – válaszol rá. Asha és Csillag együtt száll szembe a legfélelmetesebb ellenséggel, Rosas uralkodójával, Magnificóval, hogy megmentsék a közösségét, és bebizonyítsák, hogy amikor egy bátor ember akarata összekapcsolódik a csillagok varázserejével, csodálatos dolgok történhetnek.

A filmet Chris Buck („Jégvarázs", „Jégvarázs 2") és Fawn Veerasunthorn („Raya és az utolsó sárkány") rendezte, a producerek Peter Del Vecho („Jégvarázs", „Jégvarázs 2") és Juan Pablo Reyes Lancaster-Jones („Encanto") voltak. A film főproducere Jennifer Lee („Jégvarázs", „Jégvarázs 2"), írói pedig Lee és Allison Moore („Éjszakai ég", „Manhunt"). Az eredeti betétdalokat Julia Michaels énekes/dalszerző és Benjamin Rice producer/dalszerző/zenész szerezte, a filmzene pedig Dave Metzger zeneszerző műve.

Bluey – Az utóbbi évek egyik legnépszerűbb mesesorozata

A Joe Brumm által készített és írt produkció a szeretetre méltó és kimeríthetetlen kék pásztorkutyát követi, aki anyukájával, apukájával és kishúgával, Bingóval él együtt. A főszereplő határtalan energiáját arra használja fel, hogy kiszámíthatatlan és vicces játékokat játsszon, bevonva ezzel családját és az egész szomszédságot a mókás világába.

A nagysikerű animációs sorozat két új epizóddal bővül áprilisban. Az elsőt, a „Szellemkosár” (Ghostbasket) című részt április 7-én mutatják be, a 28 perces különkiadás, a „Bluey: A jel” (Bluey ‘The Sign’) pedig április 14-én érkezik. Az ABC Children's és a BBC Studios Kids & Family közös megrendelésére készült produkciót a többszörös Emmy-díjas Ludo Studio készítette.

Iwájú – Animációs sorozat egyenesen Afrikából

Végül, de nem utolsó sorban április 10-től az Iwájú című hat részes minisorozatot is megtekinthetjük, amely a Disney Animation Studios és a pánafrikai vállalat, a Kugali Media első közös projektje. A hat részes alkotást Olufikayo "Ziki" Adeola rendezte, vezető producerei Jennifer Lee és Byron Howard. A karakterek hangjait olyan ismert afrikai szinkronszínészektől kölcsönözték, mint például Dayo Okeniyi vagy Femi Branch.

Az egyedi animációs sorozat a jövőbeli nigériai Lagosban játszódik. A gazdag szigetről származó fiatal lány, Tola, illetve a technológia iránt fogékony legjobb barátja, Kole izgalmas felnőtté válásának történetét meséli el. A tizedik születésnapja alkalmából a lány édesapja, a high-tech vállalatnál fejlesztőként dolgozó Tunde egy robot agámát ajándékoz Tolának. Ez a kisállat főként védelmező szerepet tölt be és általa a történet egy fontos témája, a felelősségvállalás bontakozik ki.

A sorozat különlegessége, hogy a készítői minden ízében igyekeztek átadni az afrikai kulturális jellegzetességeket, mindezt összemosva a futurisztikus megjelenítéssel. Maga a cím egy afrikai etnikai csoport, a jorubák egyik kifejezéséből („Ojo iwájú”) származik, ami szó szerint azt jelenti: „egy nappal előre”, tehát röviden a jövőt. Valós lagoszi helyszínek, mint például az Ajegunle Piac vagy a repülőtér és afrikai ételek - akárcsak az agege kenyér vagy a borsleves - jelennek meg a képernyőn.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...