- Hirdetés -

Új arculattal jelentkezett az Atmedia

|

- Hirdetés -

A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal jelentkezett Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia. A fejlesztés célja a sales house stratégiai változásainak a lekövetése volt, reagálva ezzel a dinamikusan alakuló piaci környezetre is.

Az Atmedia 2010. január 1-jén kábeltévés kereskedőházként kezdte meg működését, mindössze 13 munkatárssal és 7 csatornával. A sales house stratégiája a kisebb, long-tail szereplők aggregálása volt, ehhez alakították a sokak által jól ismert első, egységes kommunikációs arculatukat. A halakból kirakott cápa vizuálisan nagyon jól leképezte az Atmedia üzleti modelljét: a sok kis csatorna csak együtt lehetett elég erős ahhoz, hogy alternatívát kínáljon a hirdetők számára a nagyobb csatornákkal szemben. A cég üzletpolitikáját fejezte ki az „Egyre többet kínálunk” szlogen is, amely a hirdetők, illetve a csatornatulajdonosok felé egyaránt előnyös üzenet volt, valamint a kereskedőház növekedését is megalapozta.

A következő jelentős mérföldkövet 2016 hozta az Atmedia számára, ugyanis a TV2 Csoporttal, illetve az akkori Story csatornákkal bővült a portfóliójuk, valamint stratégiai együttműködést alakítottak ki a Media Services Company Magyarországgal (MSC) az MTVA csatornák hirdetésértékesítésére vonatkozóan. Értelemszerűen a cég stratégiája is megváltozott, a tematikus tévépiacról átkerült a fókusz a teljes televíziós hirdetési piac építésére. Emellett a növekedési szemlélet az újabb szegmensekbe történő belépést is magával hozta: 2018-ban elindult az Atmedia rádiós és digitális divíziója, ezzel multimédiás kereskedőházzá és egyúttal vállalatcsoporttá nőtt a sales house, amely azóta Magyarország top három médiavállalata között van. Ezt a folyamatot az arculat valamelyest lekövette, először elmaradt a cápa és a kék háttér, majd a halakból szalagok lettek, ugyanakkor a teljes arculatváltásra most, 2024 áprilisában került sor.

„Az elmúlt közel 15 évben a piac, az Atmedia és a csapatunk is rengeteget változott. Kábeltévés sales house-ból multimédiás kereskedőházzá váltunk, miközben a bevételünk több mint a húszszorosára nőtt, és jelenleg körülbelül 130 munkatárssal dolgozunk. Elérkezett az ideje egy komplett kommunikációs arculatváltásnak.” – hangsúlyozta Guttengéber Csaba. Az Atmedia csoport ügyvezető igazgatója hozzátette: Azt szerettük volna, hogy az arculatunk jobban tükrözze azt, amivé az Atmedia vált, vagyis egy profi, számos területen piacvezető, pontos és megbízható cégcsoportot, amely rugalmasan és biztonságosan helyt áll a mai digitalizálódott világban is. Ezért újult meg a logónk és a teljes kommunikációs arculatunk.”

A Digital-Media Hungary konferencián bemutatott arculat a cégcsoport szemléletéhez passzoló, modern színekkel és formákkal operál. Az utóbbi években jól bevált szlogent - „Együtt- működik” - az állandóság érdekében megtartották, hiszen ez többek között a multimédiás kereskedőház hirdetőkkel és médiatulajdonosokkal kialakított egyedülálló partneri viszonyára utal, valamint a kifejezi a különböző médiumok és média típusok hirdetési felületei összehangolásának a fontosságát is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...