- Hirdetés -

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

|

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

A Pepita.hu tulajdonosa, a Pepita Group Zrt. sikeres negyedévet zárt: az eladott termékek száma 10 százalékkal nőtt Magyarországon, 2023 ugyanezen időszakához képest. A bruttó forgalom itthon 30 százalékos, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat. A Pepita.hu az elmúlt évben a magyar webshopok piacterévé vált, jelenleg közel 1500 aktív partnerrel dolgoznak együtt, akiknek több mint 90 százaléka magyar vállalkozás.

A cég a magyar sikerek mellett külföldön is virágzásnak indult: a külföldön vásárolt termékek száma 80 százalékkal nőtt. Ezt a jelentős bővülést egyébként az magyarázza, hogy a Pepita Group Zrt. új országokat nyitott az előző év folyamán, így Románia és Szlovákia mellett, már Lengyelországban, Németországban és Ausztriában is elérhető a Pepita.com. „A Pepita.hu mellett a külföldi oldalaink is piactérként működnek, ennek köszönhetően a magyar kis- és középvállalkozások nemcsak a magyar piacra támaszkodhatnak, hanem megnyílik előttük egy új út a külföldi terjeszkedés felé” – magyarázta Papp Máté, a Pepita Group Zrt. marketplace igazgatója. Ma már több mint 100 magyar partner értékesít Romániában, Szlovákiában vagy éppen Lengyelországban a Pepita.com oldalán keresztül.

A kezdetekkor baba-mama termékeket forgalmazó Pepita.hu ma már a család webáruháza. A kínálatában a kerti- és barkácseszközöktől, a drogériás termékeken át, laptopok, műszaki és ruházati cikkek, valamint játékok, könyvek, irodai kellékek, sporteszközök is beszerezhetők. „A csupán baba-mama jelleg levetkőzéséhez fontos eredmény volt, hogy a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére a Pepita.hu ezen termékkategóriáiban Magyarországon 57% növekedést tud felmutatni a bruttó forgalomban 2023 első negyedévéhez képest” – mondta Dorcsinecz József, a Pepita Group Zrt. vezérigazgatója.

A szaniter és fürdőszoba kategóriában 140 százalékkal nőtt a megvásárolt termékek száma 2024 első három hónapjában előző év ugyanezen időszakához képest. A beltéri játékok terén is jelentős, 67 százalékos növekedést mértek. Sport kategóriában, mint a fitnesz eszközök, kerékpárok stb. 44 százalékos a növekedés a Pepita.hu adatai szerint. „A divat és a szezonális termékek esetén viszont némi visszaesés látszik – mondta a vezérigazgató. – A divatcikkek esetén a konkurencia agresszív térhódítása mellet hatással lehet a keresletre az a trend, hogy a fogyasztók szívesen vásárolnak új ruha helyett használtat akár közvetlenül egymástól." A szezonális termékekre leginkább az időjárás hat, így például a medencék kereslete gyengébben indult az első negyedévben a Pepita.hu adatai szerint.

Beszédes adat, hogy a pozitív eredményekhez a visszatérő vásárlók arányának növekedése is hozzájárult, esetükben 14 százalékos növekedést tapasztaltak. Ráadásul az oldalon nem csak az akcióvadászok rendelnek: a kedvezményes rendelések aránya az első negyedévben 21%-ra esett vissza a tavalyi 33%-ról. A Pepita.hu összesítése alapján a kínálatukból az akcióktól leginkább függenek a napi fogyasztási cikkek (FMCG), az egészségügyi eszközök, a játékok, az okos otthon, a világítás, valamint a szépség és egészség kategóriák. Ugyanakkor az ételek és italok, a televíziók, az irodaszerek és írószerek, légkondícionálók, a dekorációk és ajándékok, az autó-motor és a telefon kategóriák kevésbé kitettek az akcióknak, a vásárlások zömét ezekben az esetekben nem a kedvezményes időszakokban hajtották végre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...