- Hirdetés -

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

|

- Hirdetés -

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük őt pályázataikról és büszkeségeikről.

- Miért tartják fontosnak a Marketing Diamond Awards célkitűzését, küldetését?

- Elsődlegesnek tartjuk, hogy a marketingkommunikációs szakmában a kisebb, ugyanakkor hasonlóan színvonalas és hatékony kampányok is előtérbe tudjanak kerülni, és ne csak a nagyobb marketingbüdzsék kiváltsága maradjon, hogy csillogó elismeréseket kapnak. Meggyőződésünk, hogy a hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése, hiszen nagyon sok múlik az olyan tényezőkön is, hogy mennyire ismerjük az ügyfelünket, az ügyfelünk piacát, mennyire alaposak a kutatások, folyamatos-e az optimalizálás, illetve azon is, hogy mennyire kreatív és újszerű megoldások kerülnek ki a kezeink közül. Egy nagy költségvetés megfelelő szakmai háttér nélkül nem hoz kiváló eredményeket, egy kis büdzsé azonban a megfelelő professzionális megoldásokkal sokszor meglepően nagy sikereket eredményezhet.

- Hol köszön vissza ez a küldetés a Pentacom filozófiájában, mindennapos működésében?

- Teljes mértékben azonosulunk az ügyfeleink céljaival. Alaposan megismerjük a termékeiket, a szolgáltatásaikat, a piaci helyzetüket. Nagyon fontos számunkra a jó „kémia” az ügyfeleinkkel, hogy valóban közösen, csapatként tudjunk küzdeni az általuk kitűzött közös célokért. Szinte mindig erős versenyhelyzetben dolgozunk, ezért folyamatosan, napi szinten figyeljük az ügyfeleink és a versenytársaik aktuális eredményeit. Ha szükséges, minden addigi tervet felülírunk, hiszen nagyon gyorsan változó és erősen versengő területeken kell sikerre vinni az ügyfeleink elképzeléseit. Mindamellett, hogy szüntelenül keressük a legújabb technológiai megoldásokat, és kreatív, változatos megoldásokat szállítunk, a számok emberei vagyunk. A megvalósult eredmények alapján a tényekkel alátámasztott, közösen elért üzleti sikerekben hiszünk. Többek között ennek köszönhetjük azt is, hogy az ügyfeleink nagy része sok-sok éve dolgozik velünk.

- Miért és mivel pályáztak idén?

- Közel két tucat pályázattal indultunk, amely kimagasló szám volt a verseny történetében is. A Zwack-, Toyota-, Merkbau-, Baumit-, Mazars-projektek mellett olyan kisebb hazai márkákkal is díjat nyertünk, mint az Adamo. A kategóriákat tekintve főleg social media és a kis költségvetésű kampányok területén jeleskedtünk.

- Melyik elismerésükre a legbüszkébb?

- A gyémántok közül nem tudunk egyet sem kiemelni, mivel mindegyik ránk bízott feladatot ugyanazzal a lelkiismeretes hozzáállással, alázattal és magas szakmai színvonalon igyekszünk teljesíteni. Az ügyfeleink nagyon változatos területeken tevékenykednek: építőipar, pénzügyek, szépségipar, alkoholos italmárkák vagy épp babatermékek. Amire kifejezetten büszkék vagyunk, hogy a tevékenységünkkel a legtöbb esetben sikerült teljesíteni és meghaladni az eredetileg kitűzött árbevételi adatokat. Ez különösen jó eredménynek mondható egy olyan, gazdaságilag nehéz évben, mint amilyen a 2023-as volt. A siker kulcsa minden esetben más volt. Amit talán érdemes kiemelni, hogy a hatékonyság érdekében átalakítottuk a költségstruktúrát, például a kontenteket és a kreatívokat egyre nagyobb arányban az MI bevonásával készítjük. A megtakarított összegből megnövelhettük a hirdetésekre és boostokra fordítható pénz nagyságát, és így értünk el az eddigieket is túlszárnyaló eredményeket. Az elismerések közül pedig az Év Ügynöksége címre vagyunk a legbüszkébbek, amit azért kaptunk, mert az idén mi gyűjtöttük be a legtöbb gyémántot.

- Miért javasolnák másoknak is azt, hogy pályázzanak a Marketing Diamond Awardsra? Mit tanulhat belőle a szakma?

- Úgy gondolom, hogy ez az elismerés nemcsak a szakmának, az ügynökségeknek egy kiváló terep megmutatni magukat, hanem az ügyfeleknek is remek lehetőség. A díj a közös munka elismerése, visszaigazolás feléjük is. Ugyanakkor a saját munkatársaimat is büszkeséggel tölti el, hogy megmutathatják, hogy milyen magas színvonalú, professzionális munkát végeznek a mindennapok során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...