- Hirdetés -

Keresik a közösségi média hazai sztárjait

|

2024-ben is megrendezik a JOY Social Media Award díjátadót, ahol a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerik el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek.

A JOY Social Media Awardon idén is a legnagyobb hatású influenszerekkel, hírességekkel, valamint az online világ kiemelkedő szereplőivel találkozhatunk. A közösségi média sztárok munkásságát nyolcadik éve ismeri el a JOY úttörő kezdeményezése. A JOY Social Media Award évről évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó közösségi média személyiségeket jutalmazza, illetve egy-egy fontos társadalmi ügyre is reflektál. A jelölteket a szerkesztőség állítja, azonban a díjról a közönség – a net népe – dönt.

Az új, #mérföldkő kategóriában azokat a népszerű előadókat díjazzák, akik idén valamilyen fontos szakmai mérföldkövet ünnepelhetnek: Tóth Andi 10 évvel ezelőtt nyerte meg az X-Faktort, idén pedig zsűritagként tér vissza a műsorba. Tóth Vera épp 20 éve nyerte meg a Megasztár első évadját. A Halott Pénz 20, a Wellhello pedig 10 éves jubileumot ünnepel idén.

A tavaly indult #brandépítő kategóriában azok vesznek részt, akik ismertségüket felhasználva saját márkájukat építik magas színvonalon, olyan prominens nevekkel, mint Kovalcsik Ildikó „Lilu”, Axente Vanessa, Ördög Nóra vagy Tomán Szabina. Visszatér a #hallgasshazait – ebben a kategóriában olyan előadókat jelöltünk, akik a közösségi médiában is népszerűek és aktív követőtáborral rendelkeznek: Metzker Viki, Manuel, Mihályfi Luca és Sisi az idei nomináltak.

A #JOYfitt kategória az egészséges életmódot hirdető tartalomgyártóké.

Újra itt van a #képernyőkedvence kategória, idén közönségkedvenc műsorvezetők, médiaszereplők és sorozatszereplők kaphatnak elismerést, olyan izgalmas mezőnyben, mint Krausz Gábor (Dancing With The Stars, Ázsia Expressz), Gáspár Kata (A Renitens), Pető Brúnó (Zsákbamacska), T. Danny (Zsákbamacska, Dancing With The Stars).

Idén is érkezik a #példakép, amellyel ebben az évben az olvasásnépszerűsítés kerül fókuszba.

Az új kategóriák között a #lélekmentő olyan pszichológusokat, szakembereket emel ki, akik közösségi oldalaikon felveszik a harcot a mentális egészséget fenyegető problémák tabusítása ellen.

Az #innovátorok olyan startup cégeket díjaz, amelyek újításaikkal jobbá teszik életünket.

A TikTok sztárjait két kategóriában is díjazzák.

A #világnézet kategóriában azok indulnak a címért, akik a világ különböző pontjairól hazánkba költözött külföldi TikTokkerek, és az ő szemüvegükön, tapasztalataikon keresztül ismerhetik meg követőik hazánkat. A #TikTokDoki kategóriában pedig azokat díjazzák, akik első kézből adnak hiteles információkat betegségekről, s fellépnek az áltudományok és a félrevezető információk ellen a közösségi médiában.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a JOY Social Media Award immár nyolcadik éve díjazza a minőségi közösségi média tartalmakat. Minden évben a közönségkedvenc kategóriák és a szakmai eredmények mellett igyekszünk fontos társadalmi kérdéseket is fókuszba helyezni, mint például a mentális egészség fontossága, az olvasásnépszerűsítés, az egészséges életmód, vagy az áltudományok és a félrevezető információk ellen való fellépés a közösségi médiában (is). Az egyik idei új kategóriánk, a #mérföldkő pedig olyan előadókat díjaz, akik izgalmas szakmai évfordulót ünnepelhetnek idén, és szerettünk volna nekik kiemelt figyelmet és pozitív visszajelzést adni” – mondta Alberti Petra Bianka, a JOY főszerkesztője, a magazint kiadó Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

2024-es jelöltek:

#BRANDÉPÍTŐ: Lilu – Body+Me, Axente Vanessa – Essa World, Ördög Nóra – Nora Beauty, Tomán Szabina – Toman Diet

#HALLGASSHAZAIT: Sisi, Mihályfi Luca, Metzker Viki, Manuel

#INNOVÁTOROK: Activé Fibershake, Munch, Talk@Ease, CupRevolution

#JOYFITT: Kempf Zozo, Gökler Krisztina, Toppler Dorina, Késely Ajna

#KÉPERNYŐKEDVENCE: Telegdy Dániel, Krausz Gábor, Pető Brúnó, Gáspár Kata

#LÉLEKMENTŐ: Fuller Bianka, Mélylevegő Projekt, dr. Hevesi Kriszta, Sarkadi Bálint

#MÉRFÖLDKŐ: Halott Pénz, Tóth Andi, Wellhello, Tóth Vera

#PÉLDAKÉP – OLVASÁSNÉPSZERŰSÍTŐK: Bóna Bianka, Kollár Betti, Nagy Vivien – Fifty Pairs of Shoes Vivi, Balanyi Daniella – Tíz kicsi könyv

#TIKTOKDOKIK: Molnár Janka Sára, dr. Ispán Dávid, Gyuris Rita, dr. Kulja András

#VILÁGNÉZET: Sol Maxwell, Willie Gevertz, Phonwaing Saranporn, Fernanda Marx

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...