- Hirdetés -

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

|

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért volt fontos számukra, hogy a magyar válogatott partnerei legyenek, milyen aktivitásokkal készültek az EB-re és kiderül az is, hogy mennyire dobta meg a futball-láz a televíziók, rágcsálnivalók és sörök forgalmát.

- Milyen aktivitásokkal készült az Auchan az idei labdarúgó EB-re?

- Büszkék vagyunk rá, hogy az Auchan hivatalosan is a magyar labdarúgó-válogatott partnere az idei Európa-bajnokság idején. Azt szerettük volna, ha ennek a partneri viszonynak vásárlóink és munkatársaink is részesei lehetnek a bajnokság alatt. Épp ezért május 27. és július 14. között a Bizalomkártyás törzsvásárlóinknak játékot hirdettünk, 10 000 forint feletti költés esetén a focihoz kapcsolódó nyereményekért napi és heti sorsoláson vehetnek részt, a kampány végén pedig a fődíj 1 millió Bizalompont lesz, ami egy az egyben levásárolható nálunk. Munkatársaink az étkezőkben figyelhetik a meccsek eredményét, ezenkívül pedig Focitipp-játékra regisztrálhatnak, szintén értékes nyereményekért. Eddig már több mint ezren játszanak aktívan, a résztvevők több mint 70 százaléka a magyar válogatott továbbjutására tippelt. Ez is mutatja, hogy mi egy igazán összetartó csapat vagyunk!

- Milyen eredményeket vártok ezektől a kezdeményezésektől? Értékesítéstámogatás a cél, vagy inkább a brandépítés?

- Mindkettő a célunk. Nyilván a kínálatunkkal és akcióinkkal felkészültünk a nyári kiemelt sporteseményekre, az EB-re és az olimpiára. A szurkoláshoz, meccsnézéshez például csak sörből 400-félét kínálunk a vörös, a barna és a fekete sörtől kezdve a kisüzemi sörökön át a világos fajtákig tényleg mindent. És persze az alkoholos változatok mellett a most divatos alkoholmentesekből is széles a választék. A rágcsák, a snackek, az üdítők, jégkrémek is jó áron és nagyon sokféle termékkel vannak jelen üzleteinkben. A kereskedelmi célok mellett azonban elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is, amire jó alkalmat ad, hogy együtt drukkolunk a magyar sportolóknak. Márkaértékeink között szerepel a társadalmi összefogás, a szolidaritás erősítése. Az Auchan vásárlók már többször megmutatták, hogy felhívásunkra egy jó ügyért szívesen csatlakoznak hozzánk, és igazi közösségként lépnek fel. Most ugyanezt egy könnyedebb területen is szeretnénk megvalósítani a közös szurkolás élményén át a nyereményjátékunkkal. Hasonlóan gondolkodunk munkatársainkról. Csapat nélkül az Auchan nem lenne az, ami. Fontos számunkra, hogy minden munkatársunk azonosulni tudjon a cég céljaival és értékrendjével. Most pedig a belső közösségünket egy izgalmas és szórakoztató tippjátékra invitáltuk, amire igen sokan jelentkeztek is.

- Hogyan tudjátok mérni, hogy milyen eredményeket hoztak ezek az aktivitások?

- A regisztrálók számával tudjuk mérni mind a vásárlók, mind pedig a munkatársaink körében. A számok alapján már eddig is nagy sikerről számolhatunk be, és még nincs itt a vége, hiszen a nyereményjátékokba EB egész ideje alatt be lehet kapcsolódni.

- Hogyan illeszkedik az Auchan márkastratégiájába az EB-s aktivitás?

- Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia. Mindenképp szerettünk volna támogatóként megjelenni ennél a sporteseménynél, mert tudjuk, hogy a vásárlóink jórészének nagy élményt fog adni. Mi pedig mostanában különösen fontosnak tartjuk a vásárlói élmény emelését a jó ár és a széles választék mellett. Több különleges, a hazai piacon egyedülálló kereskedelmi aktivitással próbálkoztunk az utóbbi időben, nagy sikerrel. Azt gondoljuk, nemcsak az a fontos, hogy jó áron sok mindent meg tudjanak nálunk venni, hanem az is, hogy a vásárló hogyan érzi magát az Auchanban. Ezt az élményt most a nyereményjátékunkkal kívánjuk emelni, illetve azzal is, hogy az áruházi tévéinken folyamatosan mennek majd a meccsek.

- Nagy sportesemények alatt a brandek igyekeznek minél hatékonyabban elérni a szurkolókat, akik ilyenkor érthető módon fogékonyabbak az üzeneteikre, könnyebben lehet rávenni őket a vásárlásra. Az Auchan a megszokott eszközök mellett alkalmaz-e az EB alatt új kommunikációs csatornákat, platformokat?

- Nálunk most a nyereményjáték az újdonság, mi ezzel készültünk pluszban a vásárlóinknak és a munkatársainknak. Egyébként pedig a szokásos platformokat használjuk az elérésükre, a szurkoláshoz szükséges termékkört kiemelt áruházi kihelyezésén túl az akciós újságunk ajánlataival, online és sajtókommunikációval, illetve erőteljes belső kommunikációval, amivel munkatársainkat buzdítjuk szurkolásra és tippelésre.

- A nagy sporteseményeknek van-e érezhető hatásuk az értékesítésre? Például többet vásárolnak ilyenkor a meccsnézés mellé fogyasztott rágcsálnivalókból és sörből?

- Természetesen bizonyos termékköröknek ilyenkor megnő a forgalma, amelyek szorosan kapcsolódnak az adott eseményhez. A tévéknél és a hangtechnikai berendezéseknél 60 százalékos forgalomnövekedést tapasztalunk, a snackek piacán 20-25 százalékkal adunk el többet és a sörnél is igen jelentősen megnőtt az értékesítés. Utóbbit nyilván a nyári csúcsszezon, a meleg időjárás is befolyásolja. A jó értékesítési adatainkat persze leginkább az eredményezi, hogy törekszünk jó áron adni a kedvelt termékeket, és a jól látható kihelyezéssel is megkönnyítjük a vásárlást.

- Mennyire követed az EB történéseit?

- A családom és én is nagy sportrajongók vagyunk. Nemcsak nézni szeretem egyébként, hanem mozogni is. A bajnokságot figyelemmel kísérem, olyannyira, hogy a munkatársi tippjátékban is nagyon komolyan részt veszek! Mindig van véleményem egy-egy meccs eredményéről, de azért bevallom, a tippelésnél a nagyfiamat is megkérdezem.

- Kinek szurkolsz?

- Természetesen a magyar válogatottnak!

- Lesz esetleg olyan meccs, amit a helyszínen nézel meg?

A Magyarország-Svájc mérkőzést volt szerencsém élőben látni. Fantasztikus volt megélni azt az energiát, amit a magyar szurkolók küldtek a csapatnak a helyszínen. Remélem, ez elég erőt és motivációt ad a játékosoknak a folytatáshoz!

- Mit gondolsz, meddig jut a magyar válogatott?

- Bízom benne, hogy sikeresen túljutunk a csoportmérkőzéseken.

- Ki lesz a befutó, ki nyeri az EB-t?

- Erről most még nem mernék teljes bizonyossággal nyilatkozni, mert nagyon sok jó csapat van. Én úgy látom, hogy Németország nagy energiát fektet abba, hogy jól szerepeljen a hazai pályán és megnyerje a bajnokságot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...