- Hirdetés -

Marketingfronton újított a Tesco

|

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében.

A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco Media Supplier Forumon mutatta be továbbfejlesztett magyarországi kiskereskedelmi reklámeszköz-kínálatát a fogyasztási cikkeket gyártó legnagyobb vállalatoknak.

Az egyik legfontosabb újítás 132 digitális képernyő kihelyezése 44 áruházban, melyek a márkaismertséget és a forgalmat jelentősen növelő többcsatornás és kreatív kampányokat tesznek lehetővé. Az eszközökön lehetőség van 10 másodperces videó spotokat elhelyezni, ráadásul három különböző méretben is elérhetőek. A Tesco egy sikeres tesztidőszakot követően döntött a kijelzők széles körű bevezetéséről, amelyet a forgalomnövekedés és a pozitív vásárlói visszajelzések indokoltak.

A digitális képernyők használatával a márkák az eddiginél változatosabb és vonzóbb tartalmakat tehetnek közzé, amelyek növelik az értékesítési pontok hatékonyságát és egyben továbbfejlesztik a vásárlói élményt. Az újonnan bevezetett hirdetési eszközök előnyei között szerepel:

- Nagyobb hatás: a kijelzőkön is futó kampányok 33 százalékos forgalomnövekedést értek el, és 34 százalékkal növelték a hirdetett terméket vásárlók számát.

- Ismertség: a mozgóképes kijelzők 2,5-szer hatékonyabbak, mint a statikus képernyők, és képesek hatékonyan megragadni a vásárlók figyelmét.

- Átfogó médiastratégia: a márkák könnyedén ötvözhetik a hagyományos (ATL) promóciókat a kiskereskedelmi eladáshelyi hirdetésekkel.

- Továbbfejlesztett vásárlói élmény: a vásárlókat hatékonyabban megszólító tartalmak vonzóvá teszik a vásárlási folyamatot.

Lépést tartva a fejlődő médiapiaccal

A digitális képernyők használatával a Tesco és a dunnhumby együttműködésével létrejött Tesco Media tovább bővíti hirdetési hálózatát, hogy megfeleljen a piac változó igényeinek, és számos különféle eszközt biztosít a márkaüzenetek eljuttatásához a vásárlói út minden szakaszában, hogy a fogyasztó minél több ponton és helyzetben találkozzon azokkal.

Emellett a kibővített eszközrendszer fokozza a kampányok hatékonyságát és növeli a forgalmat, mivel a többcsatornás kampányok stabilan magasabb megtérülést mutatnak. Azok a vásárlók, akik három csatornán is találkoztak az üzenettel 3,8-szor többet költenek, mint azok, akik csupán egy felületen látták azt, a négy csatornán közvetített üzenetek pedig 5,3-szor több költést eredményeznek, mint az egycsatornások.

„A Tesco helyzete különleges a kiskereskedelmi médiapiacon. Hűségkártyaprogramunk Clubcard-adatainak segítségével fontos vásárlói szokásokat ismerünk meg, amelyek segítenek mélyebben megérteni a fogyasztói magatartást és preferenciákat. Zártláncú rendszert működtetünk, pontosan nyomon követve és mérve a kampányok hatását. Legújabb innovációink segítenek pozitív irányba elmozdítani a marketing-teljesítménymutatókat a márkaismertség növelésétől kezdve az eladásösztönzésig” – mondta Louise Manson, a közép-európai Tesco vásárlási élményért felelős igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...