- Hirdetés -

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

|

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében.

A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről, hogy az alapítvány és az MBH Bank felhívják a fesztiválozók figyelmét a társadalmi szolidaritás és az elfogadás fontosságára, másrészről pedig az adományozási kultúra elmélyítése. Ennek érdekében a partnerek mindhárom helyszínen egy adományozó totemet helyeznek el, amely által a fesztiválozók kártyás fizetéssel támogathatják az egyesület munkáját. A fesztiválokon a korábbi évekből már ismert Nagy Kék Szív installációt is felállítják, ahol az érdeklődőknek lehetőségük nyílik üzenetet hagyni az autizmussal élőknek, ezáltal is kifejezve szolidaritásukat.

Az Együtt az Autistákért Alapítvány 2018 óta rendszeres résztvevője a legnépszerűbb hazai fesztiváloknak. Ez idén sem lesz másképp, hiszen ismét beköltözik a kékszívűség a szezon néhány legizgalmasabb rendezvényére: az Alapítvány és az MBH Bank megállapodásának köszönhetően most először közösen települnek ki a Veszprém Festre, a Paloznaki Jazzpiknikre és a Strand Fesztiválra, az érzékenyítés jegyében. Az együttműködéssel széles körben szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az önfeledt nyári emlékek mellett a jószívűség is összeköt minket.

Az együttműködés célja, hogy a partnerek minél inkább felhívják a figyelmet az adományozás és az elfogadás fontosságára. Mivel a fesztiválokon feltöltős kártyákkal vagy bankkártyákkal lehet fizetni, ezért az MBH Bankkal közös kitelepülés idei különlegessége, hogy most már kártyás fizetéssel is lehetőség nyílik a felajánlásokra. Mindhárom fesztivál helyszínén elérhető lesz egy adományozó totem, ahol gyorsan és egyszerűen, mindössze egyetlen érintéssel segíthetik a jószívűek az Autista Mintaház fenntartását. Az épület 2022-es átadása óta közel 900 gyermek kapott ellátást, és a fiatalok mellett az autizmusban érintett családoknak is segítenek a szakértők.

„Az MBH Bank társadalmi felelősségvállalási stratégiája többek között arra irányul, hogy minél hatékonyabban támogathassuk az arra rászorulókat. Az Alapítvánnyal való együttműködésen keresztül nem csupán az adományozási szokások népszerűsítéséhez járulunk hozzá, hanem a lakosság szemléletformálását is támogathatjuk az autisták nagyobb társadalmi elfogadása érdekében. Ez pedig különösen fontos számunkra, hiszen felelős pénzintézetként szeretnénk minél több ember figyelmét felhívni az együttérzés, az elfogadás és a szolidaritás fontosságára” – mondta el Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A fesztiválozók emellett kedves üzenetekkel vagy képekkel is támogathatják az autizmussal élőket és hozzátartozóikat. A Nagy Kék Szív installáció célja, hogy az emberek személyes bevonásán és érzékenyítésén keresztül közelebb hozza a szélesebb társadalomhoz az autizmus ügyét. Minden egyes installációnál készült, QR-kóddal feltöltött kép után az MBH Bank és a MOL ezer forinttal támogatja az Autista Mintaház Diagnosztikai és Terápiás Centrum fenntartását. A Nagy Kék Szívvel fényképet készítők pedig most először akár a nagyszínpad kivetítőjén is viszontláthatják magukat.

„Fontos a kikapcsolódás a nyári időszakban, de hisszük, hogy az elfogadásnak és nyitott gondolkodásnak is teret kell adni ezekben a hónapokban. Az autizmusban érintett családokat egész évben támogatjuk, emellett pedig azon is folyamatosan dolgozunk, hogy az autizmussal kapcsolatos előítéleteket, tévedéseket felszámoljuk. Szeretnénk a fesztiválozóknak is megmutatni, hogy az autizmussal élőknek is kijár az önfeledt szórakozás a nyári időszakban, legyen szó egy könnyűzenei koncertről, sporteseményről, vagy akár egy családi strandolásról” – emelte ki Szijjártó-Nagy Szilvia, az alapítvány elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...