- Hirdetés -

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

|

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált Paris2024 oldal, 15 sportág idővonaljelzője, az aranyéremre figyelmeztető funkció valamint a többnyelvű közvetítési lehetőség választása.

A 2024-es párizsi olimpiai játékok közeledtével a Warner Bros. Discovery ma bemutatta, hogyan élvezhetik majd a rajongók az eseményeket a vállalat továbbfejlesztett streamingszolgáltatásán, a Maxon.

Számos új funkcióval bővítették az alkalmazást, hogy az előfizetők még magasabb szintű nézői élményben részesülhessenek, és saját maguk irányíthassák az olimpiai közvetítést. Ez többek között 3800 órányi élő tartalomhoz biztosít hozzáférést, amely július 24-től az augusztus 11-i záróünnepségig elérhető, és a legizgalmasabb pillanatokban akár 54 egyidejű élő közvetítést is jelenthet.

Scott Young, a WBD Sports Europe tartalomért, gyártásért és üzleti műveletekért felelős igazgatója elmondta: „Növekedésünk alapja a közvetlen fogyasztói stratégia. A Max platform bevezetése óriási sikert aratott Európában. Most, hogy az olimpiai játékok először érkeznek ide, biztosak vagyunk benne, hogy még több rajongót tudunk bevonni az olimpiai tartalmak révén. Nagyon várjuk, hogy kibővíthessük a játékokról szóló tudósítások körét, és a sportolók történeteit a lehető legszélesebb közönséghez eljuttathassuk Európa-szerte.”

Az alábbi új funkciók teszik különlegessé az olimpiai élményt idén nyáron a rajongók számára:

Az új idővonaljelzőknek köszönhetően 15 sportág rajongói bármikor visszanézhetik kedvenc pillanataikat.

A legnépszerűbb olimpiai sportágak kedvelői könnyedén visszakereshetik az események legfontosabb mozzanatait, így a lehető legtöbben lehetnek tanúi az olimpia történelmi pillanatainak. Ez az innovatív funkció a webes és mobilalkalmazásokban érhető el, és olyan sportágakat foglal magában, mint a strandröplabda, röplabda, kézilabda, tenisz, labdarúgás, hetes rögbi, atlétika, úszás, pályakerékpározás, országúti kerékpározás, hegyikerékpározás, ökölvívás, kosárlabda, judo és művészi torna.

Aranyérem jelzések

A MAX minden platformján – mobilon és weben egyaránt – felugró ablakok figyelmeztetik a rajongókat, ha közeleg egy aranyéremért folyó küzdelem döntő pillanata. Az előfizetők könnyedén váltogathatnak az események között, így biztosak lehetnek benne, hogy nem mulasztják el a sporttörténelem fontos pillanatait, majd egyszerűen visszatérhetnek az előző közvetítéshez.

In-player discovery rail – sáv a lejátszás közbeni felfedezéshez

Egy esemény nézése közben a felhasználók megjeleníthetnek egy sávot (ez a funkció a csatlakoztatott TV-ken keresztül lesz elérhető a Maxen), amelyen más, éppen zajló élő események láthatók. Ez lehetővé teszi az egyszerű navigációt az alkalmazáson belül, és az események közötti zökkenőmentes váltogatást, így lebilincselő, a lehető legjobb élményt nyújtó streamingélményt biztosít.

Személyre szabott megtekintési listák

A Max-felhasználók konkrét eseményeket adhatnak hozzá a „Saját listám” funkcióhoz, amivel személyre szabott olimpiai menetrendet hozhatnak létre a verseny 19 napja alatt.

Helyi szinten releváns történetek

A rajongók többnyelvű hanganyaghoz férhetnek hozzá, és a legtöbb eseménynél akár 20 nyelv közül is választhatnak. A Eurosport közvetítésein 400 szakértő kommentátor tudósít majd a lehető legszenvedélyesebb módon. Emellett külön erre a célra létrehozott oldalakon keresztül speciálisan összeállított élő, közelgő és igény szerint nézhető tartalmakat is elérhetnek, amelyekben helyi olimpikonok szerepelnek.

Mind a 32 sportág kap egy külön oldalt az alkalmazáson belül, hogy a felhasználók könnyen megtalálják a kihagyhatatlan eseményeket.

Az olimpiai játékokat minden díjcsomag tartalmazza

Ahogy a WBD az év elején bejelentette, a Max minden díjcsomagjában elérhető lesz az olimpiai játékok minden pillanata. A Max Standard csomagja két felhasználónak teszi lehetővé az egyidejű streamelést. A Prémium csomag a legjobb felhasználói élményt nyújtja, lehetővé téve, hogy egyszerre négy eszközön streameljenek, valamint akár 100 letöltést is kínál, amelyeket offline módban és útközben is élvezhetnek.

Az olimpiai hősök és a közkedvelt karakterek együttesen alkotják a lehető legizgalmasabb tartalomkínálatot

A Max és az HBO Max előfizetői a világ egyik leglenyűgözőbb tartalomkínálata mellett élvezhetik az olimpiai játékokat. A kínálat része az ikonikus sorozatokat tartalmazó paletta, amely minden családtag számára tartogat valamit, például a Sárkányok háza, a The Last of Us és A Fehér Lótusz, valamint olyan sikerfilmek, mint a Barbie, a Wonka, az Aquaman és az Elveszett Királyság, illetve a Harry Potter és A Gyűrűk Ura franchise-ok. Ezek a tartalmak a rajongók által kedvelt csatornákon, hálózatokon és márkákon keresztül érhetők el, például a Warner Bros. Movies, az HBO, a DC, a Discovery Channel, a TLC és a Cartoon Network felületein.

Átfogó kísérőélmények

Azok az előfizetők, akik szeretnék a 2024-es párizsi olimpia legjobb pillanatait élvezni, hozzáférhetnek az összes esemény streamjéhez, valamint a Eurosport 1 és a Eurosport 2 élő közvetítéseihez. Ezek a csatornák a Eurosport helyben készített elemző műsorait sugározzák, amelyek a párizsi épületek tetején berendezett stúdiókból és a város ikonikus versenyhelyszíneiről jelentkeznek. Így a rajongók a stadionoktól az utcákig, több képernyőn – tévén, mobilon vagy táblagépen – élvezhetik az eseményeket.

A lehető legmagasabb minőségű streamingélmény

A Szajnán zajló történelmi nyitóünnepség, valamint az ikonikus Stade de France stadionban történő záróünnepség minden piacon megszakítás nélküli közvetítésben, HDR-ben lesz nézhető. Egyes piacokon a nézők bizonyos sportágak és események esetében további HDR-képminőségű közvetítéseket is élvezhetnek.

A Discovery márkanév alatt közvetített utolsó nyári olimpiai játékok, a 2020-as tokiói olimpia nézettsége rekordot döntött: több mint 175 millióan nézték a közvetítést televízióban és digitális platformokon, ami 13-szor annyi, mint a 2018-as pjongcsangi olimpia nézőszáma. További közel 200 millió ember követte az olimpiát azoknál a partner műsorszolgáltatóknál, amelyekkel a Discovery allicenc-megállapodást kötött, köztük 45 szabadon fogható nemzeti műsorszolgáltatóval Európa-szerte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...