- Hirdetés -

Olimpia – az első két napban átlépte az 1 milliárd megtekintést a Maxon

|

A Warner Bros. Discovery olimpiai közvetítése a Maxon már a második nap után rekord. A Párizs 2024 nézőszáma a streamingen már két nap után meghaladta a Tokió 2020 össznézőszámát., és már most ötször annyian streamelik, mint ugyanennyi idő elteltével a Tokió 2020-at. A Warner Bros. Discovery pedig rekordot döntött az egy nap alatt szerzett új európai D2C (direct to consumer) előfizetők számában is.

A Warner Bros. Discovery továbbfejlesztett streaming-szolgáltatásának, a Maxnak a bevezetése révén az európai nézők teljesen új élményként élhetik meg az Olimpiai Játékokat.

A Párizs 2024 már két nappal a kezdés után több egyedi nézőt vonzott a Warner Bros. Discovery streaming-platformjain, mint a legutóbbi Nyári Olimpiai Játékok összesen. Ráadásul a nyitóhétvégén a Warner Bros. Discovery rekordot döntött az új európai D2C előfizetők számában is, jelentősen túlszárnyalva a várakozásokat.

A Párizs 2024 a Max és a discovery+ platformokon összesen majdnem egymilliárd percnyi megtekintést ért el, ami csaknem hétszerese a Tokió 2020 ugyanezen időszakában elért nézettségnek, és az akkori összmegtekintés 75%-át is elérte. A Max és a discovery+ platformokon eltöltött idő is jelentősen nőtt: az eddigi eredmények alapján egy néző átlagosan 63%-kal több időt tölt a platformokon, mint a Tokió 2020 alatt.

Ötször annyian streamelték az Olimpiát, mint a Tokió 2020-at ugyanennyi idő alatt. A nézőszám növekedésének fő mozgatórugója a Max elindítása volt, amelyet eddig a teljes streaming-közönség 80%-a használt. Július 27-én, szombaton a Warner Bros. Discovery rekord nézőszámot ért el az Olimpiai Játékokkal.

JB Perrette, a Warner Bros, Discovery streamingért és játékokért felelős globális vezérigazgatója elmondta:

„A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok fantasztikusan indultak, és a Max közelmúltbeli európai elindítása rekorddöntő nézőszámokat és bevonódást eredményezett. A prémium filmek és fikciós tartalmak, az élő műsorok legjobbjai, valamint a nemzetközi sportvilág legnagyobb eseményei egyre több embert vonzanak a Maxra, és hosszabb ideig tartják ott őket. Még csak az Olimpia elején járunk, és reméljük, hogy a következő két hétben tovább építhetünk erre a kezdeti sikerre.”

Andrew Georgiou a Warner Bros. Discovery egyesült királyságbeli és írországi elnöke és ügyvezető igazgatója, illetve a WBD Sports Europe elnöke és ügyvezető igazgatója elmondta: „A Párizs 2024-et nagy várakozás előzte meg, ezért hatalmas öröm látni, hogy sportközvetítéseink és streaming-platformunk ilyen pozitív fogadtatásra találtak az európai nézők körében. Pár nap alatt máris megtapasztalhattuk, hogyan vonzza a csúcsminőségű sport és szórakoztatás a nézőket minden platformon. A közel százfős, kiváló kommentátorcsapatunk és szakértőink lelkesedése, a párizsi WBD House lenyűgöző tetőstúdiói és az olyan rajongói szolgáltatások, mint a Max és a discovery+ aranyérem-értesítői mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a Warner Bros. Discovery páratlan olimpiai élményt nyújtson."

Az Eurosport ingyenes olimpiai híreket és rövid videókat kínáló weboldalain a látogatói aktivitás szintén több mint 43%-kal nőtt.

Az Eurosport átlagos lineáris közönségszáma az összes főbb országban emelkedett a Tokió 2020-hoz képest, és eddig 98%-kal nőtt a Játékok alatt, ami szembemegy a teljes tévéhasználat elmúlt években tapasztalható csökkenő tendenciájával.

A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok a 2024. augusztus 11-i záróünnepségig tartanak. A Warner Bros. Discovery a Párizs 2024-gyel ünnepli első olimpiáját, amely csaknem 50 országban, 19 nyelven követhető a Maxon, a discovery+ platformon és az Eurosport lineáris csatornáin.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...