- Hirdetés -

Különleges akcióra készül az Auchan

|

Nem csak a kereskedelemben nehéz újat mutatni, hanem a törzsvásárlói programokban is. Az Auchan a kedvező áron kínált széles kínálata mellett egyre több, különleges vásárlói élményt nyújtó aktivitásával is igyekszik kitűnni a versenytársai közül. Ezek a piacon különlegesnek számító megoldások egyediek, újszerűek és izgalmasak, továbbá hihetetlen kedvezményeket adnak a törzsvásárlóknak. Most pénteken (augusztus 2-án) lesz, amikor a Bizalomkártyával rendelkezők egy szétdurranó lufiból tudhatják meg, hogy milyen terméket vásárolhatnak meg a megszokottnál jóval nagyobb, „meglepetés-kedvezménnyel”.

Az Auchan szakértői szerint elsősorban továbbra is az ár alapján döntenek a vevők, de az sem mindegy, hogyan érzik magukat vásárlás közben. A vásárlói élmény emeléséért az állandó akciók és kedvezmények mellett egészen különleges kereskedelmi aktivitásokkal kísérletezik az áruházlánc az utóbbi időben, amelyek meglehetősen nagy sikert aratnak a Bizalomkártyás törzsközönség körében. Először tavaly karácsony előtt invitálták őket egy zárás utáni extra vásárlásra, úgynevezett late night shoppingra, amelyen egy kis vendéglátás után az ünnepi termékekhez juthattak hozzá a csak erre az alkalomra szóló árakon. A VIP Vásárlók Éjszakáját húsvét előtt a VIP Vásárlók Reggele követte, ugyanezzel a koncepcióval, csak éppen a húsvéti termékkörre vonatkoztatva. Ezután a hazai piacon elsőként hirdették meg a Kincseskosár akciót, amelyben minden hipermarketjükben 60 előre elkészített termékkosarat 60%-os kedvezménnyel vihettek el a Bizalomkártyás vásárlók, de azt, hogy egészen pontosan mit rejtett a kincseskosaruk, csak a fizetés után tudhatták meg.

Most péntekre pedig egy szó szerint könnyed akcióval készülnek az Auchan hipermarketek. A Bizalomkártyás törzsvásárlók 16 és 20 óra között a bejáratnál egy felfújt léggömböt választhatnak, amit helyben ki is kell durrantaniuk, hogy a belőle kipottyanó kuponból kiderüljön, mit és mekkora kedvezménnyel nyernek, ha 5000 forint fölött vásárolnak. Az áruházi főfolyosóra kihelyezett nyereményeket körülbelül harmadáron vihetik el. Üzletenként két-két darab százezerforintos főnyeremény is gazdára talál majd, amiket levásárolható Bizalompontok formájában kapnak meg a szerencsések.

„Minden igazi kereskedő azt szeretné, hogy nála vásároljon és elégedetten távozzon tőle a vevő, majd újra visszatérjen és rendszeres vásárló váljon belőle! Ebből a szempontból a jól bevált receptet követjük az Auchannál, nekünk is pontosan ez a célunk! Ehhez 70- ezerféle terméket kínálunk, ami egyedülálló választékot jelent a hazai piacon. Az árainkat pedig úgy alakítottuk ki, hogy tudatos választással egy átlagos háztartást fenn lehessen tartani tartósan alacsony árú vagy akciós termékekből. Ehhez harmadik pillérként a vásárlói élményt emeltük be az utóbbi időszakban, amivel Bizalomkártyás törzsvásárlóink hűségét szeretnénk még jobban megköszönni. Az akciók megszervezése rendkívül komplex, mert újszerűek, viszont ki kell küszöbölni minden olyan tényezőt, ami csalódást okozhat. Ugyanakkor nagy ereje van az egyediségüknek, nehezen utánozhatók, erősítik a márkát és a vásárlói hűséget. Úgy tapasztaltuk, hogy nagy sikert arattak a különböző típusú, innovatív kereskedelmi aktivitásaink, bízunk benne, hogy – a szintén a meglepetésre építő – lufis is jó fogadtatásra talál majd Bizalomkártyás vásárlóink körében” – hangsúlyozta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...