- Hirdetés -

Így forgatná fel a hazai butikok világát egy startup

|

A román piacon már sikeresen működő online ruházati nagykereskedelmi piactér, az Unfrosen most a magyar piacra is megérkezett; kínálatában több mint 100 ezer olyan minőségi terméket kínál, amelyek korábban a kisméretű ruházati boltok számára elérhetetlenek voltak. Az online platform amellett, hogy biztosítja a nagy márkák termékeihez a hozzáférést, segíti az eladókat, hogy megfelelő áron listázzák a termékeket és így azok maximalizálhatják potenciális nyereségüket.

Ha egy ruházati kisbolt (butik) a mai piaci környezetben boldogulni akar, akkor kiemelt figyelmet kell szentelni a beszerzési csatornákra, hiszen az ár-érték arány a vásárlók mellett a tulajdonos számára is elsődleges szempont. Számukra az új online ruházati nagykereskedelmi piactér óriási lehetőséget jelent majd arra, hogy olyan termékeket szerezzenek be, amelyekhez korábban nem fértek hozzá.

Az Unfrosen, egy romániai start-up, amely a divatipar számára egy hiánypótló B2B online platformot fejlesztett ki, és 2023 márciusi indulása óta több mint 3,2 millió eurós forgalmat könyvelhetett el. Eladói között Európa 10 legnagyobb kiskereskedője közül 3, a világ 50 legnagyobb márkája közül pedig 5 szerepel. A működés közel másfél éve alatt már több mint 50 beszállító regisztrált, hogy a piactéren keresztül értékesítse árukészletét, és több mint 2000 üzlet csatlakozott Romániában, Bulgáriában és Görögországban. Bár a magyar piacra még csak most lépnek be, már több mint 200 hazai üzlet van a felhasználói között és ez a szám a következő 12 hónapban várhatóan 500-1000 üzletre nő.

„A platformunkon keresztül bonyolított tranzakciók olyan divatáru-kiskereskedők között zajlanak, amelyek nem férnek hozzá a csúcsmárkákhoz, valamint olyan nagyvállalatok között, amelyek gyorsan és hatékonyan szeretnének likviditáshoz jutni az előző évek készleteinek eladásával. Jelenleg a regisztrált és jóváhagyott üzletek 85%-a offline eladó, azaz ők azok, akiknek saját üzletük is van. A fennmaradó 15% online értékesítési csatornát működtet” - mondja Șerban Buliga, az Unfrosen társalapítója a platform felhasználóiról.

Az eladók listázzák a termékeket a platformon és hozzáférési szabályokat állítanak fel az üzletek számára. Kiválasztják azokat az országokat, ahol a készleteiket értékesíteni szeretnék, az üzletek típusát (online vagy offline), és még azt is, hogy a butikok milyen messze lehetnek az első bevásárlóközponttól, ahol a vállalat márkaboltja található.

Ahhoz, hogy egy üzlet fiókot hozhasson létre a platformon, bizonyítottan aktív üzleti tevékenységgel kell rendelkeznie. A felülethez való hozzáférés csak azután történik meg, hogy az Unfrosen.hu csapatának egy tagja ellenőrizte, hogy a regisztráló üzlet valóban működik. Az Unfrosen.hu-n az üzletek jelenleg több tucat márka több mint 100 000 termékéhez férhetnek hozzá. A megrendelések online adhatók le, és a termékek közvetlenül az eladók raktáraiból kerülnek az üzletekbe. A csapat kezeli a logisztikát, a számlázást, a fizetési feltételeket és az ügyfélkapcsolatokat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...