Már aznap kézhez kaphatjuk a dm Online Shopban vagy a dm App-ban leadott rendeléseinket a Wolt Drive szolgáltatásnak köszönhetően.
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az online leadott rendeléseikhez. A Wolt Drive jóvoltából még aznap kézhez kaphatják a 17 óráig megrendelt termékeiket, melyeket közvetlenül a programban résztvevő öt budapesti üzletből szállítanak ki.
Az új szolgáltatás célja, hogy gyorsabb és környezetbarátabb lehetőséget kínáljon az online vásárláshoz azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak lemondani a házhozszállításról. A Wolt Drive dm-termékeket kiszállító flottája ugyanis teljes mértékben elektromos járművekből áll, így fenntarthatóbb szállítási módot kínál a hagyományos gépjárművekhez képest – nem is beszélve arról, hogy a termékeket nem egy távoli logisztikai raktárból gyűjtik össze, hanem a megrendelőhöz közeli üzletekből.
„A Wolt Drive és a dm együttműködésével nemcsak gyors és környezetbarát kiszállítást biztosítunk a vásárlók számára, de támogatjuk a regionális online kiskereskedelmet is” – mondta el Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője. „Folyamatosan törekszünk arra, hogy fenntartható kiszállítási lehetőségeket biztosítsunk, és zöldebb megoldásokat nyújtsunk partnereink számára.”
A Wolt Drive gyors kiszállítási szolgáltatását már több ezer e-kereskedő használja világszerte bankoktól ruhaüzleteken át állateledel-boltokig.