- Hirdetés -

A BMW modelljeivel ünnepel a népszerű kártyajáték

|

A Mattel, az AirConsole és a BMW Group a 2024-es Gamescom videojáték-vásáron jelentette be, hogy a klasszikus kártyajáték, az UNO az autók utasterébe is megérkezik. Az UNO Car Party! elnevezésű játék ezt követően, augusztus 21-én több mint félmillió BMW és MINI modell operációs rendszerében vált elérhetővé, az autóipar történetében először.

„Tovább növeljük az ügyfeleinknek kínált digitális élmények értékét. Partnereink, az AirConsole és a Mattel közreműködésével új szintre emeljük az utastéri játékélményt, nagy örömmel mutatjuk be a világszerte kedvelt kártyajáték, az UNO eme izgalmas innovációját” – fogalmazott Stephan Durach, a BMW Group vállalatkapcsolati fejlesztésekért és technikai üzemeltetésekért felelős részlegének vezető alelnöke.

A Mattel, az AirConsole és a BMW Group az UNO kártyajátékot merőben új környezetbe installálta: az autó utasterébe. A családi és baráti kirándulások közbeiktatott pihenőiben az álló helyzetbe parkolt autó vezetője játszi könnyedséggel aktiválhatja az AirConsole egyedülálló játékvezérlő rendszerét, amelyhez az utasok saját okoseszközükkel csatlakozhatnak. A világszerte népszerű, minden nyelven és kultúrán átívelő kártyajáték autós változatával egyszerre akár négy utas is játszhat – ameddig az autó álló helyzetben parkol.

„Bárki számára elérhető játékként az UNO gyönyörűen illusztrálja az AirConsole erősségeit, a típusra optimalizált integrálhatóságban rejlő lehetőségeket és az okostelefonnal vezérelhető játékélmény végeláthatatlan perspektíváit” – mondta Anthony Cliquot, az AirConsole vezérigazgatója. „A játékosok az okostelefonjaikon láthatják és titokban tarthatják saját lapjaikat, miközben az autó központi kijelzőjén játszhatnak velük. Ez az élmény elképzelhetetlen csupán érintőképernyővel vagy az információ-szolgáltató rendszerhez kapcsolódó vezérlőkkel” – tette hozzá.

„Az UNO az utastéri játékélmény tökéletes megtestesítője, hiszen világszerte rajongott kártyajátékként könnyedén hozza össze az embereket. Egyszerű szabályrendszere, könnyed tanulhatósága és véget nem érő szórakoztatása a rövid megállók és a hosszúra nyúló kikapcsolódások ideális játékává emeli. Társas jellegének köszönhetően az UNO minden utazást élménnyé varázsol, így nagy izgalommal osztjuk meg mindezt ügyfeleinkkel, partnereink, a BMW és az AirConsole közreműködésével kiváltképp innovatív módon” – nyilatkozta Erika Winterholler, a Mattel üzleti fejlesztésekért és digitális játékokért felelős részlegének vezetője.

A BMW Group és az AirConsole közötti együttműködés 2022 óta párját ritkítja az autóiparban, az AirConsole platformon keresztül intuitív, innovatív játékélménnyel töltve meg a BMW modellek utasterét. Az elérhető játékok sora folyamatosan bővül, köztük olyan népszerű tételekkel, mint például a „Who Wants to Be a Millionaire?”, amely a Sony Pictures Television, a BMW Group és az AirConsole egyedülálló együttműködésének részeként ünnepelte utastéri világpremierjét. Az AirConsole jelenleg a müncheni központú vállalatcsoport BMW 9.0 vagy MINI 9.0 operációs rendszert futtató modelljeiben, a BMW Digital Premium ajánlat vagy a MINI Connected csomag részeként, valamint a BMW ConnectedDrive Professional szolgáltatás-csomaggal felvértezett, BMW 8.5 operációs rendszert* futtató modellekben érhető el.

Végeláthatatlan szórakoztatásával, izgalmas fordulataival és könnyedségével az UNO az elmúlt öt évtizedben maradéktalanul megőrizte örökségét. Innovatív kínálatával az UNO folyamatosan meglepi és szórakoztatja rajongóit, a prémium kártyajátékoktól kezdve, a mobiljátékokon keresztül, egészen az élő eseményekig. A márka portfóliójának többek között az UNO Braille, a rajongók által készített UNO mémek, valamint a múltbeli és jelenkori művészek alkotásait csokorba gyűjtő UNO Artiste sorozat is része.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...