- Hirdetés -

Nézettség: komoly versenyt hozott az őszi szezon első napja

|

Az RTL és a TV2 is találhat a számára örömteli elemeket a vasárnapi nézettségi adatokban. Az RTL-en a Sztárbox, a TV2-n az Ázsia Expressz és A Kísértés indította az őszi tévés szezont.

A mögöttünk álló 35. hét döntően még a nyári műsorrendben telt, azonban vasárnap az RTL és a TV2 is elindította az őszi tévés szezonját. Főműsoridőben, a 18-49 és 18-59 éveseknél a nyár utolsó hetét az RTL nyerte, 1,8 százalékpontos és 1,2 százalékpontos előnnyel. A többi összevetésben (főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon minden korosztálynál) a TV2-é volt a múlt hét. A vasárnapot az RTL nyerte, nem is kis előnnyel, főműsoridőben a 18-49 éveseknél 18,1 vs. 9,8 százalék volt a két nagy csatorna share-je, de a 18-59 éveseknél és 4+-ban is nagy nagy előnyt ért el az RTL.

A teljes portfóliókat nézve a fentiekhez hasonló képet láthatunk. Azaz főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, minden más bontásban a TV2 Csoport végzett az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,5 14,2 9,2
RTL 11,7 11,2 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 35. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,2 7,7
RTL 7 6,6 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,1 24,0 20,7
RTL Magyarország 18,7 16,3 18,3
MTVA 6,0 10,0 4,9
AMC Networks 6,0 5,1 5,9
Network4 3,9 5,5 3,0
Warner Bros.Discovery 3,4 3,9 3,3
Antenna Entertainment Group 3,3 2,7 3,2
Paramount Global 2,7 2,6 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,7% / 12,8% (14,4% / 13,4%)
Tények Plusz – 11,7% / 9,9% (11,6% / 9,7%)
Szerencsekerék – 11,2% / 10,2% (9,6% / 8,9%)
A hegyi doktor – 7,1% / 5,3% (5,2% / 4,1%)

RTL
Híradó – 17,8% / 15,7% (16,8% / 13,8%)
Fókusz – 12,1% / 10,5% (10,8% / 9,4%)
A mi kis falunk – 10,7% / 9,7% (9,3% / 8,2%)
Drága örökösök – 7,1% / 6,9% (5,5% / 5,3%)

Pár hete a Tények még egész beérte az RTL Híradót, ehhez képest múlt héten komoly fölénnyel nyert az RTL-es hírműsor. A 18-49 éveseknél 2,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,1 százalékpontot tett ki az előnyük. Bár azt meg kell említeni, hogy a teljes lakosságnál nem történt változás, ott továbbra is jobb heti átlagot hozott össze a Tények (20,7%) az RTL Híradónál (19,1%).

A nézettség terén izgalmakat inkább a vasárnap este tartogatott. A TV2 ekkor indította el az Ázsia Expresszt és A Kísértést, az RTL pedig a Sztárboxot. Az Ázsia Expressz a 18-49 éveseknél 16,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,3 százalékos, a teljes lakosságnál 20 százalékos share-rel nyitott. Ez a két kereskedelmi célcsoportnál hasonló eredmény volt, mint a Sztárbox első etapja, a teljes lakosságnál pedig jelentős előnyük volt az RTL-es produkcióval szemben. A Kísértés azonban az említett három célcsoportnál 13,4 százalékos, 12,7 százalékos és 14,7 százalékos share-t hozott, aminél a Sztárbox jobban szerepelt. Utóbbinak egyébként a második etapja produkálta a legerősebb számokat, szintén a fenti három célcsoportnál maradva: 23,7 százalékot, 22 százalékot és 19,8 százalékot.

A fenti három közönségarány combos nézőszámot is jelentett, így a 18-49 és a 18-59 éveseknél ez a műsor bizonyult a hét legnézettebbjének 282 ezer, illetve 392 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig az Ázsia Expressz produkálta a hét legmagasabb – 722 ezres – nézőszámát.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 392 292 22,0
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 296 116 15,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 284 032 16,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 280 794 19,5
A KÍSÉRTÉS TV2 251 354 12,7
HÁZON KÍVÜL RTL 249 460 16,0
HÍRADÓ RTL 248 445 20,1
A MI KIS FALUNK RTL 211 401 11,9
SZERENCSEKERÉK TV2 203 044 12,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 199 701 14,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 722 397 20,0
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 630 676 19,8
TÉNYEK TV2 605 787 21,9
SZERENCSEKERÉK TV2 603 284 16,9
A KÍSÉRTÉS TV2 576 485 14,7
HÍRADÓ RTL 566 989 20,5
HÁZON KÍVÜL RTL 508 736 15,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 508 117 16,7
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 486 422 12,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 486 132 17,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 282 797 23,7
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 204 485 16,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 188 387 16,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 181 399 18,9
A KÍSÉRTÉS TV2 178 053 13,4
HÁZON KÍVÜL RTL 145 416 14,5
HÍRADÓ RTL 142 639 14,9
A MI KIS FALUNK RTL 131 457 11,2
SZERENCSEKERÉK TV2 128 493 11,3
TÉNYEK TV2 118 954 15,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...