- Hirdetés -

Tovább nyomul a focis vonalon a Lidl

|

A Lidl tovább bővíti labdarúgó partnerségi portfólióját és a 2026/27-es szezon végéig két UEFA klubverseny, az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz. Az együttműködés keretében a vállalat Európa-szerte, köztük Magyarországon is folytatja egyedülálló Lidl Kids Team programját, ezzel több mint 12 ezer gyermek számára biztosítva, hogy a mérkőzéseken játékoskísérőként vehessenek részt. A most bejelentett partnerség az UEFA EURO 2024 sikeres együttműködésének hozománya, a YouGov tanulmánya szerint ugyanis a Lidl volt a nyári labdarúgó torna legláthatóbb márkapartnere.

Az egészséges életmód és az egészséges táplálkozás népszerűsítésével párhuzamosan a profi és az amatőr sport támogatása is a Lidl hosszútávú elkötelezettségének fontos része. Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca így örömmel jelenti be, hogy három évig az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz.

A vállalat számára kiemelten fontos a fogyasztók egészségének és kiegyensúlyozott táplálkozásának érdekében az egészséges élelmiszerek biztosítása. Ugyanakkor tisztában van azzal, hogy az egészséges életmód alapja a mindennapi mozgás és a sport Mivel az UEFA nagy labdarúgóversenyei a világ legnépszerűbb sporteseményei közé tartoznak, a Lidl az új labdarúgó partnerség révén minél több fogyasztót szeretne a mozgásra ösztönözni. A Lidl célja újabb sporttámogatói partnerségével továbbra is az, hogy a „We’re on your team” szlogen zászlaja alatt – hivatalos friss zöldség- és gyümölcsbeszállító partnerként – mozgásra és az egészséges életmódra inspirálja a szurkolókat. A Lidl így a TV-reklámoktól kezdve a stadionokban elhelyezett plakátokon át egészen a kereskedelmi megjelenésekig az aktív életmódot népszerűsíti majd. A vállalat ugyanakkor gondoskodik arról is, hogy az embereket közelebb hozza az UEFA égisze alá tartozó két eseményhez, valamint arról, hogy az egészséges és friss élelmiszerek a lehető legjobb árakon, mindenki számára elérhetők legyenek.

A bejelentett együttműködés révén 30 európai országban, köztük hazánkban is folytatódik a vállalat nagy sikerű Lidl Kids Team programja. Az exkluzív kezdeményezés keretében a 2026/27-es szezonig 12.364, 6-10 éves kor közötti gyermek részesülhet abban az életreszóló élményben, hogy hivatalos játékoskísérővé váljon valamelyik nemzetközi futballmérkőzésen.

Ezzel párhuzamosan a Lidl a továbbiakban is lehetőséget biztosít alkalmazottai és a vásárlói számára is, hogy jegyeket nyerjenek a mérkőzésekre, így hozva közelebb mindenkit az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga felejthetetlen élményéhez. A Lidl Kids Team-ben való részvétel lehetőségével pedig a vállalat Európa-szerte még több gyermeket szeretne ösztönözni az aktív életre. Az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás korai életkorban történő implementálása ugyanis bizonyítottan csökkenti a felnőttkori táplálkozással összefüggő betegségek kockázatát. A Lidl továbbra is kiemelt figyelmet fordít a gyermekek egészségének megőrzésére, például a tudatos táplálkozásról, vagy a gyermekeknek szóló marketingre vonatkozó külön irányelvein keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...