Globális retail marketing piacvezető jött létre

A MEDIA Central Group („MEDIA Central”) és a Flipp Group („Flipp”), a drive-to-store marketing európai és észak-amerikai piacának vezető szolgáltatói stratégiai partnerséget jelentenek be.

Napjaink gyorsan változó kiskereskedelmi környezetében a hatékony ajánlati kommunikáció kulcsfontosságú az árérzékeny vásárlók eléréséhez, akik vásárlás előtt egyre inkább több csatornán keresztül keresnek. A MEDIA Central Group és a Flipp úttörő összefogása a drive-to-store marketing új, globális piacvezető vállalatát hozza létre, amely ezekre a kihívásokra válaszol. A létrejövő új szervezet több ezer vezető kiskereskedőt és márkát kapcsol össze több mint 400 millió fogyasztóval Európa, Észak-Amerika, Latin-Amerika és Ausztrália 27 piacán.

Ez a partnerség fokozza az innovációt a drive-to-store marketing területén, és felgyorsítja a technológiai platformok és a nemzetközi elérés bővítését. Az ügyfelek számára páratlan hozzáférést biztosít a vásárlókhoz világszerte, amelyet a helyi eladások ösztönzését szolgáló élvonalbeli technológia támogat. Ugyanakkor új, célzott és mérhető hirdetési lehetőségeket nyit meg a márkák számára a feltörekvő kiskereskedelmi médiapiacon.

A Flipp, egy kanadai technológiai vállalat, amely vezető szerepet tölt be a digitális termékértékesítés (digital merchandising) terén, segít a kiskereskedőknek és márkáknak az Egyesült Államokban és Kanadában a digitális kínálatuk optimalizálásában. A Flipp a helyi hirdetések létrehozására és terjesztésére szolgáló eszközökkel több millió elragadtatott vásárlót ér el, maximalizálva a marketingbefektetések hatékonyságát.

A MEDIA Central Group Európa első számú szereplője a drive-to-store (üzletbe terelő) marketing területén, amely adatvezérelt 360°-os megoldásokat kínál a legnagyobb kiskereskedőknek és márkáknak Európában, Ausztráliában és Latin-Amerikában. A csoporthoz tartozik egy klasszikus üzletág, amelyben a MEDIA Central piacvezető a haptikus kommunikációban, valamint egy digitális üzletág, amely a ShopFully-t, a legnagyobb európai drive-to-store platformot, az Offeristát és a Yagorát egyesíti. A vállalatok megtartják márkáikat és továbbra is kiszolgálják az ügyfeleket saját piacaikon.

Ingo Wienand, a Classic MEDIA Central vezérigazgatója: „A Flipp-pel való új partnerségünkkel mostantól következetesen a globalizációt követjük, hogy világszerte átfogóbb, személyre szabottabb és innovatívabb megoldásokat kínálhassunk ügyfeleinknek. A MEDIA Central csoportban egyesítjük erősségeinket és szakértelmünket, hogy erős partnerként támogassuk a kiskereskedőket az ajánlatok egyre összetettebb kommunikációjában. Célunk, hogy közösen, a globális piacok sajátosságait figyelembe véve megbirkózzunk a globális piacok kihívásaival, és maximális hozzáadott értéket kínáljunk ügyfeleinknek.”

Stefano Portu, a Digital MEDIA Central vezérigazgatója megjegyzi: „A MEDIA Central és a ShopFully tavalyi egyesülését követően ez a tranzakció a természetes következő lépés stratégiánkban, amely a Drive-to-Store marketing globális vezető vállalatát hozza létre. A ShopFully és az Offerista egyedülálló, AI-alapú marketingtechnológiai platformjának kihasználása, valamint a közös termék- és technológiai beruházások lehetővé teszik számunkra, hogy még nagyobb értéket kínáljunk ügyfeleinknek világszerte.”

Michael Silverman, a Flipp vezérigazgatója hozzáteszi: „A vásárlók zökkenőmentes, személyre szabott élményt várnak el a vásárlói útjuk során, mind az üzletben, mind az online platformokon. Ez az egyesülés egy izgalmas új fejezetet jelent, amely lehetővé teszi számunkra, hogy a Flipp és a MEDIA Central együttes erejét kihasználva élvonalbeli drive-to-store megoldásokat kínáljunk. EEz biztosítani fogja, hogy a vásárlók a kulcsfontosságú vásárlási tartalmakkal legyenek felhatalmazva, míg a kiskereskedők és a márkák a promóciókat a vásárlói elkötelezettség fokozására használhatják fel.”

A tranzakció várhatóan 2024 negyedik negyedévében zárul le, a hatósági jóváhagyások és a szokásos zárási feltételek függvényében.