- Hirdetés -

Ezért rózsaszín a saláták csomagolása

|

Októberben a megszokottnál több helyen találkozhatunk rózsaszínnel, hiszen a mellrák elleni küzdelem jegyében telik világszerte. Az Eisberg Hungary Kft. idén is kiveszi a részét a fogyasztók figyelmének felkeltéséből: szeptember végén kerül a boltok polcaira a Pink mix saláta- és zöldségkeverék. Az eladásból származó bevétel egy része a Mellrákinfó Egyesületet támogatja, amely a mellrákszűrések fontosságának minél szélesebb körben való megismertetésére jött létre, és működik közel egy évtizede. A Pink mix vásárlói így nemcsak saját egészségükért tesznek a tápláló salátakeverékkel, hanem egy nemes ügyet is támogatnak: a mellrák korai felismeréséért folytatott küzdelmet.

Az Eisberg Hungary Kft. idén szeptember 25. és november 8. között minden egyes Pink mix eladása után 10 forintot adományoz a Mellrákinfó Egyesületnek, amely a mammográfiás szűrések fontosságát hirdeti. A Tesco üzleteiben értékesített saláták esetében pedig csomagonként 5 forinttal támogatja a Tesco Go Pink kampányát, amely október 1-31. között zajlik és idén a Szent Margit kórház Onkológiai osztálya a kedvezményezettje. A Mellrákinfo Egyesület a tavalyi kampány során összegyűjtött közel 2 millió forintos adományból vénaszkennert vásárolt a miskolci és a dél-pesti kórházaknak. Az idei kampány célja is a kórházak onkológiai osztályának támogatása, valamint, hogy hozzájáruljanak a mellrákkal küzdő betegek gyógyulásához és a vizsgálatok, kezelések megkönnyítéséhez.

„Pink mix termékünkkel szeretnénk hangsúlyozni elkötelezettségünket a mellrák elleni küzdelem iránt, és arra ösztönözni vásárlóinkat, hogy egészséges választásukkal támogassák a szűrések és a gyógyulás ügyét. A nagyobb rendezvényeken is kóstoltatjuk a terméket, népszerűsítjük a korai felismerés fontosságát: Pink mixet adunk például a rózsaszín pólóban futóknak a 39. Spar Budapest Maraton Futófesztiválon, október 12-13-án” – mondta Gál Judit, az Eisberg Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetője.

Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület alapítója kiemelte az Eisberg és a Mellrákinfó közötti hosszú távú együttműködés különleges jelentőségét: „Az Eisberg iránti hálám az évek során csak tovább nőtt. Az, hogy a cég idén is támogat minket a Pink mixen keresztül, egy olyan gesztus, amely túlmutat az üzleti kapcsolatokon. Mindannyian különbözőek vagyunk, és más-más módon érhetünk el embereket – valakit a salátán keresztül, mást talán egy személyes beszélgetéssel. Ez az összefogás egyre több szálon fut, és minden esemény alkalmával érezhető a közös cél ereje, hogy együtt változást hozhatunk.”

Szalai Judit, az Eisberg kereskedelmi vezetője hozzátette: „Nagyon örülünk, hogy a tavalyi Pink promócióban résztvevő partnereink idén is az ügy mellé álltak, és továbbra is forgalmazzák a Pink mixet. Külön köszönjük azoknak az új partnereknek, akik idén először csatlakoztak a kampányhoz, és a termék forgalmazásával hozzájárulnak ahhoz, hogy minél több nőhöz eljusson a szűréseken való részvétel fontossága, mert a korai diagnózis életet menthet!”

A rózsaszín csomagolású saláta útja

Az Eisberg négy évvel ezelőtt alkotta meg a Pink mix saláta- és zöldségkeveréket azzal a céllal, hogy a termék hírét vigye az ingyenes mammográfiás szűrés fontosságának, hiszen a korai diagnózis legalább annyira fontos a gyógyulás szempontjából, mint a megfelelő kezelés, az időben felismert mellrák 5 éves túlélési esélye a hazai statisztikák alapján 95%. A Pink mix salátakeverék összetevői között található szív alakú répaszeletek a segítségnyújtás szimbólumai, mellette pedig piros lollo saláta, cékla és zöld saláta teszi táplálóvá a keveréket. Tápláló összetétele miatt rendkívül sokoldalú, hiszen gazdag A-vitaminban, B-vitaminokban, valamint C- és K-vitaminban, továbbá kalciumot, káliumot, magnéziumot, foszfort, vasat és nátriumot is tartalmaz.

Új Pink mix csomagolás debütál a Spar Budapest Maratonon

Az idei évben az Eisberg márka megújulásának részeként a cég a Pink mix terméket új csomagolásban juttatja el a vásárlókhoz. Az új dizájn bemutatására a 39. Spar Budapest Maraton Futófesztiválon kerül sor október 12-13. között, ahol a látogatók megkóstolhatják a salátakeveréket és részt vehetnek a Race for the Cure sétán. Az Eisberg játékra hívja a futókat, ugyanis mindenki, aki rózsaszínben vesz részt a versenyen, Pink mix csomagot kap ajándékba.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...