Október 1-jétől az alapító, D. Tóth Kriszta, kreatív igazgatóként folytatja a WMN vezetését, az operatív irányítási feladatokat átadja Molnár Zsuzsának, a jövőre 10 éves médiavállalat ezzel új vezetői struktúrát vezet be.
Az átalakítás célja egyszerű: hatékonyabbá tenni működésüket és friss ötletekkel, tartalmakkal, innovatív formátumokkal jelentkezni.
A WMN az elmúlt években jóval több lett egy online magazinnál. Erős audiovizuális tartalmaiknak köszönhetően a YouTube-on már 200 ezer feliratkozójuk és havi félmillió nézőjük van, miközben két televíziós csatorna számára gyártanak műsorokat. A közösségi médiában is pörgetik írott és audiovizuális tartalmaikat, valamint a kifejezetten az adott social platformokra dedikált kontentet. A TikTokon 25 ezren, a Facebookon 245 ezren, az Instagramon pedig csaknem 100 ezren követik a magazint. A social media sajátosságának köszönhetően több millió embert érnek el organikusan egy hónap alatt.
A mostani változás nem független attól sem, hogy a WMN 2025-ben ünnepli 10. születésnapját, amelynek kapcsán több fontos és újszerű tervük van. Ezért D. Tóth Kriszta mostantól teljes gőzzel a kreatív irányra és a megújulásra koncentrál, míg Molnár Zsuzsa – aki február óta erősíti a csapatot mint digitálisüzlet-fejlesztési vezető – átveszi az operatív irányítási feladatokat. A médiavállalat szerint az új vezetői struktúrában minden és mindenki a helyére kerül, így biztosítva a jövő évi nagyszabású tervek sikeres megvalósítását.
Molnár Zsuzsa gazdasági újságíróként kezdte a pályáját, majd a Sanománál (ma Central Médiacsoport) folytatta, ahol több területen is lehetőséget kapott. Itt hat évig portfólióigazgatóként dolgozott, hozzá tartoztak a nőket célzó digitális tartalmi oldalak, valamint az egészség tematikájú digitális termékek és magazinok. Gyerekei születése után közel kilenc évig digitális marketinggel foglalkozott, rengeteg tapasztalatot szerezve social PPC és közösségimédia-marketing területen, emellett pedig grafikai és frontend programozó irányba is fejlesztette tudását. 2024 februárjában digitálisüzlet-fejlesztési vezetőként csatlakozott a WMN csapatához
Fotó: Molnár Zsuzsanna - Kerepeczki Anna/WMN