- Hirdetés -

Fiatal zenészek együttműködésével készültek a SPAR új reklámzenéi

|

Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a KEMP dalszerzőtábort. A négynapos közös ötletelés, zenélés eredményeképpen sok érdekes kollab született és többek között új, kreatív, dinamikus reklámzenék is készültek a rendezvény kiemelt támogatója, a SPAR Magyarország számára.

A Banana Records kiadó és zenei menedzsment gondozásában megvalósuló eseményt először 2021-ben rendezték meg, és az elmúlt években rengeteg ismert, a legkülönfélébb stílusokból érkező zenész, producer, dalszövegíró fordult itt meg. Innen indult például Beton.Hofi Playbánia lemezének néhány dala, de itt íródott meg Hundred Sins Opera című albumának egy része is. A négynapos táborban idén részt vett például Schoblocher Barbara (Blahalouisiana), a VALMAR, a Carson Coma, és Beton.Hofi.

„A hétköznapokban a dalszerzőknek sokszor nincs idejük vagy lehetőségük arra, hogy napokig csak az alkotásnak szenteljék minden figyelmüket, elmerüljenek egy-egy dalban vagy éppen akár zenésztársaikkal közösen kísérletezzenek. Táborunk amellett, hogy ezt a kiszakadást biztosítja, ki is mozgatja őket a komfortzónájukból, hiszen sokszor olyan alkotótársakkal hozza össze őket az élet, akikkel egyébként talán soha nem is találkoztak volna. Az idei KEMP is bizonyítja, hogy ez a fajta újszerű dalszerzési folyamat inspirálóan hat a zenei szcéna szereplőire” – mondta Makumi Kamau szervező, a Banana Records egyik vezetője.

A közös zenélés eredménye idén sok-sok kreatív kollab, amelyekkel a jövőben a közönség is találkozhat majd a különféle platformokon és koncerteken. A SPAR Magyarország kiemelt támogatóként állt az idei tábor mellé.

„A vállalaton belül alakult SPAR GenZ Squad projektcsapatot a beszerzés, az értékesítés és a marketing osztályok vállalkozó szellemű Z generációs kollégái alkotják. Az ő ötletük alapján döntöttünk a KEMP dalszerző tábor támogatása mellett. A KEMP nagyszerű kezdeményezés, amely a kreativitást, az együttműködést és a közös alkotást helyezi előtérbe, ami összhangban van a SPAR értékeivel. Mi is hiszünk abban, hogy új ötletek és megoldások akkor születnek, ha inspiráló környezetben közösen gondolkodunk. Vállalatunk elkötelezett amellett, hogy támogassa a következő generáció tehetségeit, függetlenül attól, hogy melyik területen bontakoztatják ki képességeiket. Korunk zeneipara és a kreatív alkotás világa különleges terület, amely folyamatosan formálódik és megújul. A táborban alkotó zenészek szemléletmódja segíthet új utakat találni, hogy mi is még jobban kapcsolódjunk a fiatal generációkhoz” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A tábort támogató SPAR Magyarország a résztvevőket új reklámzenék írására is felkérte egy kreatív játék keretében. „Arra biztattuk őket, hogy olyan modern és energikus zenéket komponáljanak, amelyek megtestesítik azt a fiatalos lendületet és az innovatív megközelítést, amelyben mi is hiszünk. Minden várakozásunkat felülmúlták az elkészült reklámzenék, amelyekkel a közeljövőben televíziós csatornákon, kereskedelmi rádiókban, közösségi média felületeken és az üzletek belső rádiócsatornáin találkozhat a közönségünk” – tette hozzá Maczelka Márk. A SPAR mindezen felül a táborban készített ételekhez alapanyagokat biztosított a KEMP ideje alatt.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...