Az OTP és a Telekom közös csapata nyerte meg az ICCO Next Generation PR World Cup versenyének magyar fordulóját, így ők vehetnek részt a nemzetközi megmérettetésen . A 35 év alatti pr-szakembereknek kiírt verseny idei témája az olvasás népszerűsítése volt. Az első helyet Mészáros Anna Lilla, az OTP Bank vállalati kommunikációs tanácsadója és Katus Krisztina, a Telekom social media szakértője szerezte meg.
A negyedik alkalommal kiírt magyar selejtezőre 7 csapat nevezett, ők reggel kapták meg a brief-et, amit napközben kidolgoztak és délután élőben prezentáltak a zsűri és a közönség előtt. A zsűri tagjai: Ludvig Orsolya Stefanie, a Libri marketing és kommunikációs igazgatója, Horváth Ágnes, a Kreatív főszerkesztője, Jávor Zsófia, a MÜPA PR vezetője, Polgár Péter, stratégiai kommunikációs szakértő és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke voltak.
Az idei feladványt a Libri adta, a brief az olvasás népszerűsítéséről szólt. A nyertes duó megoldását - egyhangúlag a legjobbnak ítélte a zsűri. „Több értékes, inspiráló megoldás született.” – mondta el Ludvig Orsolya Stefanie, a brief-et adó Libri marketing és kommunikációs igazgatója.
Az a csapat, amely megnyeri a magyarországi selejtezőt, részt vesz az online világversenyen A nemzetközi győztes előadhat a 2025-ös ICCO Global Summit-on, a döntősök pedig automatikusan tagságot nyernek az ICCO Next Gen csoportjába és részt vehetnek a NextGen Group Next Gen Board munkájában.
„Szinte minden csapat használt Mesterséges Intelligenciát, de nem az dominálta a pitcheket, ami jó jel. Magabiztosan és profin prezentáltak, ezt jó látni és fontosnak tartjuk erősíteni is bennük. Sok fiatal szakember ismeri fel, hogy milyen lehetőség egy ilyen versenyen elindulni, hiszen élesben ki tudja próbálni magát, a nemzetközi döntő pedig már egyből globális megmérettetést jelent.” – értékelte a versenyt Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.
A pitchek alatt egymást is jobban megismerték a résztvevők, szándékunk is a kapcsolatépítés támogatása. Köszönjük továbbá a fiatalok munkáltatóinak, hiszen ez egy napra ‘kiveszi’ őket a napi munkából, ugyanakkor elismerés is tehát a munkáltatói márka építését is szolgálja. A nyertes csapatnak gratulálok és bízom benne, hogy jól teljesítenek majd a nemzetközi versenyen is.”