- Hirdetés -

Fordulatosan alakult a nézettségi verseny

|

A Nyerő Páros egyelőre jobban teljesít, mint a Séfek séfe, a Kőgazdag fiatalok pedig meglepően gyengén kezdett. Viszont a Megasztár nézettségének örülhet a TV2. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor, teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars bizonyult a hét legnézettebb műsorának.

A mögöttünk álló 42. héten a korábbinál jobb eredményt tudott elérni az RTL. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a TV2 előtt végeztek. Előbbinél egy százalékponttal, utóbbinál 0,4 százalékponttal volt magasabb heti share-je az RTL-nek. A többi összevetésben – főműsoridőben a teljes lakosságnál; teljes napon minden korosztálynál – viszont a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Ehhez hasonló volt a helyzet a teljes csatornaportfólióknál is. Azaz főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett az élen (0,2 és 0,6 százalékpontnyi előnnyel), minden más bontásban a TV2 Csoport nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,5 17,2 13,4
RTL 14,9 13,9 14,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,3 13,3 10,3
RTL 9,1 8,5 8,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,7 25,8 23,9
RTL Magyarország 19,9 17,4 19,6
MTVA 6,0 10,0 5,1
AMC Networks 5,6 5,3 5,6
Network4 3,5 5,1 2,5
Antenna Entertainment Group 3,1 2,4 3,0
Warner Bros.Discovery 2,8 3,1 2,5
Paramount Global 2,4 2,1 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,3% / 14,1% (17,7% / 15%)
Tények Plusz – 13,4% / 10,6% (14,5% / 11,7%)
Séfek séfe – 13,4% / 13,7% (korábbi héten az Ázsia Expressz: 17,8% / 16,8%)
Kőgazdag fiatalok – 8,3% / 8,4% (korábbi héten a Kísértés:15,7% / 16,2%)

RTL
Híradó – 18,7% / 15,8% (19% / 15,8%)
Fókusz – 14,4% / 13,5% (13,1% / 12,9%)
Nyerő Páros – 17,2% / 17% (korábbi héten az Árulók: 19% / 20,5%)
Házasodna a gazda – 13,1% / 12,3% (11,1% / 10,8%)

Hétköznap mindkét csatornára új produkciók érkeztek és ezek a változások inkább az RTL-nek kedveztek. Erősen kezdett a Nyerő Páros új évada. Bár az Árulók kiugróan jó utolsó heti átlagát nem érték el, de a 17 százalék körüli share-jük is bőven jónak számít. Illetve a Házasodna a gazda is kicsit erőre kapott a múlt héten. Ebben talán szerepet játszhatott az is, hogy a gazdás társkereső szempontjából a Nyerő Páros ideálisabb felvezetőműsor, mint az Árulók.

A TV2-n a Séfek séfe egyelőre elmaradt az Ázsia Expressz szintjétől, a Kőgazdag fiatalok pedig kimondottan gyengén startolt. Nemcsak a konkurenshez képest, hanem a korábban ebben a sávban futó Kísértéshez viszonyítva is. Azért, hogy az RTL öröme se legyen teljes: pénteken a Fort Boyard továbbra sem talált magára, a 18-49-es share-jük mindössze 9,7 százalékot tett ki.

Szombaton az X-Faktor vs. Sztárban Sztár All Stars meccsben a múlt hét sem hozott változást. Azaz a 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars nyert. Vasárnap pedig a Megasztár nyerte a sávját a Sztárbox ellen. A 18-49 éveseknél szorosan alakult közöttük a nézettségi verseny, de az idősebb célcsoportoknál egyértelmű volt a TV2-s tehetségkutató előnye.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, 346 ezres, illetve 476 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars évadzáró adása végzett az élen, miután 991 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 476 832 23,2
MEGASZTÁR TV2 392 215 18,6
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 369 832 19,8
NYERŐ PÁROS RTL 357 415 19,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 331 833 18,1
HÍRADÓ RTL 285 364 22,0
TÉNYEK TV2 283 422 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 280 499 14,8
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 272 988 15,5
FÓKUSZ RTL 272 204 16,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 991 942 26,4
MEGASZTÁR TV2 843 963 20,6
X-FAKTOR RTL 743 283 18,0
TÉNYEK TV2 729 424 24,5
HÍRADÓ RTL 683 286 22,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 660 306 16,6
NYERŐ PÁROS RTL 635 466 16,6
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 625 335 17,6
SÉFEK SÉFE TV2 602 657 16,8
FÓKUSZ RTL 522 343 14,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 346 669 24,5
MEGASZTÁR TV2 234 876 16,5
NYERŐ PÁROS RTL 231 411 19,2
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 226 258 17,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 225 496 18,4
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 195 419 13,4
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 194 171 16,1
SÉFEK SÉFE TV2 184 894 16,0
FÓKUSZ RTL 173 047 16,4
HÍRADÓ RTL 162 944 19,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...