- Hirdetés -

Fontos ügy mellé állt a Henkel

|

A „Pink Október” névre keresztelt mozgalom hosszú évek óta az emlőrák elleni küzdelem és a mellrák kutatás támogatását célozza meg. Ez a rózsaszínbe borított hónap minden évben arról szól, hogy felhívja a figyelmet az emlőrák elleni harcra, valamint az egészséges életmód és a rendszeres szűrés fontosságára.

A mellrák az egyik leggyakrabban előforduló női daganatos megbetegedés. Hazánkban évente átlagosan körülbelül 9500 új esetet diagnosztizálnak, melyek nagy része a korai felismerés szakaszában akár teljes sikerrel gyógyítható. Éppen ezért az edukáció és a megelőzés hangsúlyozása ezen a téren kiemelten fontos.

Felelős nagyvállalatként a Henkel Magyarország több ponton is erősíti társadalmi szerepvállalását és mivel Consumer Brands portfóliója leginkább a női közönséget célozza meg, ezért elkötelezett amellett, hogy egy, a nőket érintő súlyos betegségre hívja fel a figyelmet. A vállalat 2023-ban a mellrák elleni küzdelemben való részvételt tűzte ki zászlajára és a tavalyi eredmények után a Pink Október kampány idén is megvalósításra kerül.

A kampány ezúttal is három fő pillérre épül:

Edukáció: a fogyasztók, a munkavállalók, illetve az érintettek minél szélesebb körben való tájékoztatása, ezen keresztül pedig az önvizsgálatra és a szűrővizsgálatok fontosságára való figyelemfelhívás mind bolti, mind pedig online felületeken egyaránt.

Támogatás: a tavalyi eredményes dm-drogerie markt partneri együttműködést folytatva a fogyasztói promóció keretein belül egész októberben minden egyes dm üzletben, vagy a dm webshopon vásárolt Henkel Magyarország Kft. által forgalmazott termék után a Henkel 5 Forintot ajánl fel az Emlőrák Gyógyításáért Alapítványszámára, amelyet kiegészít 3.000.000 Ft-ra, hogy ezzel is segítse munkájukat és felhívja a figyelmet az évenkénti szűrés fontosságára. Az Uzsoki utcai kórház alapítványa a magyarországi emlőrákkutatás és gyógyítás fejlesztésével, a témával foglalkozó szakemberek, szervezetek tömörítésével és támogatásával, valamint a nemzetközi együttműködési lehetőségek feltárásával foglalkozik.

Ingyenes szűrés: idén októberben is útjára indult az a szűrőbusz, amely ezúttal is négy magyarországi városba - Budapestre, Nyíregyházára, Szegedre és Győrbe viszi el az ingyenes szűrővizsgálat lehetőségét. A vizsgálatok a FUJIFILM Hungary Kft. által biztosított csúcskategóriás ultrahanggal történnek.

Természetesen saját munkavállalóiról sem feledkezik meg a Henkel Magyarország. A kampány a fogyasztói kommunikáció mellett a vállalat belső berkein belül is hangsúlyos szerepet kap, alkalmazottjai számára idén a Dr. Rose Magánkorházban biztosít preventív szűrést és szakvizsgálatot. Ezzel is még inkább kiszélesítve a Henkel által biztosított munkavállalói egészség és jóllét juttatások körét.

Ne feledjük, hogy egészségünk az egyik legfontosabb kincsünk, és a rendszeres szűrővizsgálatok segíthetnek megőrizni azt. Tegyünk együtt a mellrák ellen! – hirdeti idén is a Henkel Magyarország Kft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...