- Hirdetés -

ValóVilág, X-Faktor, Sztárbox, bevált és új sorozatok – ezzel készül jövőre az RTL

|

Új főműsoridő, új korcsoport és minden eddiginél több új formátum és visszatérő sikerműsor – többek között ezt hozza 2025 az RTL-nél Kolosi Péter Big Picture konferencián tartott előadása alapján. Lesznek új, sajátgyártású fikciós sorozatok, gameshow premierek, természetesen visszatérnek a legnépszerűbb showműsorok és reality-k, és érkeznek Magyarországon még nem látott formátumok is az RTL kínálatába.

2025. január 1-től megváltozik az RTL Magyarország célcsoportja. Az RTL a korábbi 18-49 éves korcsoport helyett ezentúl a 18-59-es korosztályra vonatkozó adatokat fogja használni a nézettségi adatok publikálásakor és a belső elemzések készítésénél.  A médiavállalat az 1997-es indulásakor a 18-49-es korcsoportot jelölte meg fő célcsoportjának, és ezen 27 éven keresztül nem változtatott, mert a televíziós reklámkampányok többsége is erre a célcsoportra fókuszált. A mostani váltás időszerűségét a demográfiai folyamatok indokolják: a magyar korfát vizsgálva jól látható, hogy az egyik legnagyobb lélekszámú generáció éppen most, 2025-ben fog belépni az 50. évébe. Erre a demográfiai folyamatra reagál a reklámpiac és az RTL Magyarország a célcsoport váltással.

Nem csak a nézettségi adatok kommunikációjában lesz változás január elsejétől. A 18-59-es célcsoport máshogy fogyaszt televíziós tartalmakat. Jellemző, hogy korábban kezd el tévézni, ezzel áthelyeződik a prime time, azaz az időszak, amelyben a legtöbben néznek tévét. Így változik a főműsoridő definíciója is a vállalatnál: január elsejétől az RTL-en a főműsoridő 18:00 órakor kezdődik és továbbra is 23 óráig tart.

Naponta több élő hírösszefoglaló

A változás az RTL Magyarország hír- és információs műsorait is érinti: az RTL Híradó mostantól a Reggeliben is élő hírösszefoglalókkal jelentkezik hétköznaponként és ismét lesz napközben 13 órától is élő adás. A Házon kívül pedig továbbra is vasárnap este hétkor jelentkezik, de januártól már egyórás műsoridővel.

Újabb sajátgyártású fikciós sorozatok

Az RTL indulása óta a magyar televíziós fikciós tartalmak legnagyobb gyártója. Sorozatai olyan hősök történet is feldolgozták, akiket egy ország ismert, történetük mégis tele van eddig ismeretlen részletekkel, fordulatokkal. Ilyen volt az RTL+ Premium egyik legnépszerűbb tartalma, A Király című sorozat is, melynek történetét Zámbó Jimmy élete ihlette. A 2025-ben Thuróczy Szabolccsal, Anger Zsolttal és Rezes Judittal újabb sajátgyártású fikciós sorozatot mutat be a vállalat Bróker Marcsi címmel, akinek a neve összeforrt a 2010-es évek bűnügyi híreivel. Új, napi sorozatként érkezik az RTL-re Dobó Katával és Árpa Attilával a Pokoli rokonok.

Folytatódó sikerműsorok

Az idei nagy sikerre való tekintettel, Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban is visszatér a képernyőkre. Az új évad sikerét jól mutatja, hogy az első évadhoz képest a nézőszám és a közönségarány is egyaránt emelkedett. Átlagosan 26,1%-os közönségarányt elérve az idei év eddigi legsikeresebb hétköznapi műsora volt az RTL-en. A mentális hadviselésen és totális megtévesztésen alapuló kegyetlen játék idén ősszel bemutatkozó új évadában a civilek teszik próbára stressztűrő képességüket. Nem Az Árulók lesz az egyetlen visszatérő közönségkedvenc. 2025-ben újra jön az RTL egyik legnézettebb celeb reality műsora a Nyerő Páros, de visszatér a Házasodna a gazda társkereső reality, a Konyhafőnök és immár 13. évadával a ValóVilág is. A 0-24-es streammel követhető VV12 az RTL+ Premium streaming felület egyik legnézettebb tartalma volt 2024-ben.

Az RTL elkötelezett a saját gyártású tartalmak iránt, ezért sokak örömére folytatódik saját gyártású focis sorozata, a Gólkirályság, így a harmadik évadban tovább lehet szurkolni a csemberi csapatért. 2024 egyik nagy dobása A Renitens című francia-belga bűnügyi vígjátéksorozat adaptációja volt. A sikersorozat 2025-ben is folytatódik az RTL-en és az RTL+-on is. A pajkaszegi lakosok fordulatos mindennapjaiból továbbra sem lesz hiány az RTL-en, mert új évaddal folytatódik A mi kis falunk is.

Magyar közönségkedvencek és nemzetközi sikerformátumok

2025-ben vetélkedőkből sem lesz hiány az RTL-en: hazánkban sosem látott új formátumokra és a nagy közönségkedvencekre is készülhetnek a nézők. A népszerű hazai produkciók mellett olyan új formátumok is érkeznek az anyacsatornára, amelyek a világ más részén már bizonyítottak. Az egyik nagy dobás az Öt aranykarika című formátum, amelyben a tudás és a vizualitás találkozik majd egymással. A tudásalapú vetélkedőben két csapat küzd meg egymással, hogy minél nagyobb pénznyereménnyel távozzanak a show végén. A játék fordulóról fordulóra nehezebb, miközben a tétként szereplő összeg nő.

És miután az RTL sosem tesz le a kísérletezésről, jönnek az európai piacok világsikerű reality újdonságai is: a Pandora és az Exek csatája, amelyek a televíziózás új dimenzióit nyitják meg a nézők számára. Szintén az RTL-en debütál majd a Hatalom című gameshow, ami ötvözi a fizikai erőt és a taktikai érzéket. A játékosoknak jó stratégiai döntésekre kell támaszkodnia, így a résztvevőknek mind mentálisan, mind fizikailag ki kell hozniuk magukból a maximumot.

Az új formátumok mellett visszatér a képernyőre Szujó Zoltán vezetésével a The Floor, hazánk egyik legnépszerűbb gameshow-ja, de visszatér a felhőtlen szórakozást garantáló Kalandra Fal is.

A vadonatúj produkciók mellett, a hazai nézők kedvencei is láthatóak lesznek az RTL-en. Újra képernyőre kerül a nézettségi listákat 12 éve vezető showműsor, az X-Faktor. És visszatér a Sztárbox is, ami nem csupán egy show, hanem többfordulós sportesemény, ahol hétről hétre tiszteletét teszi a magyar celebvilág legjava.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...