- Hirdetés -

Budapesten válthatják valóra álmaikat a leginnovatívabb startupok

|

November 28-án, Budapesten a Millenáris Parkban rendezik meg az EIT Jumpstarter Grand Final döntőjét. A feltörekvő, ígéretes startupok tehetségkutató programjának célja az innovatív ötletek támogatása és vállalkozó kezdeményezések felkarolása Európa-szerte. A résztvevők nyolc kategóriában mérettethetik meg magukat, összesen közel 150 ezer eurónyi pénzdíjat fognak kiosztani.

Nyolcadik alkalommal tartják meg az EIT Jumpstarter Grand Finalját, amelyet olyan induló európai innovátorok számára rendeznek, akik szeretnének megerősödni és versenyképes üzleti tevékenységet építeni innovatív ötleteikből. A novemberi esemény “Az innováció következő évtizede Európa jövőjéért” nevű EIT Közösség-konferencia részét fogja képezni az EIT Regionális Innovációs Programjának (EIT RIS) tizedik évfordulója alkalmából, amely az EU kevésbé fejlett, mérsékelt innovációs teljesítményű országaiban hivatott fellendíteni az innovációt. A konferencián való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A EIT Jumpstarter program hét hónapos képzése során a résztvevők meghatározzák a legjobb üzleti modellt innovatív ötleteik számára, finomhangolhatják a koncepciójukat, piaci szegmentációt végezhetnek, erős ügyfélérték-ajánlatot dolgozhatnak ki, megtanulják kezelni a pénzügyeket, befektetési és jogi alaptudáshoz juthatnak.

A Grand Final eseményen nyolc kategóriában versengenek majd egymással a startupok, mindegyik kategóriában a hat legjobbnak ítélt induló mutathatja be az üzleti tervét a nemzetközi partnerek előtt. A győztesek minden kategóriában 10 000 euró pénzdíjat nyerhetnek. A meglévő kategóriák mellett – Élelmiszer, Egészségügy, Gyártás, Nyersanyagok, Energia, Városi mobilitás / okosvárosok, Új Európai Bauhaus, Ukrajna újjáépítése – idén egy új kategória is megnyílik a résztvevők előtt, a Nyugat-Balkán különdíj a nyugat-balkáni országok és az Európai Unió közötti kapcsolatok megerősítését is szolgálja.

„A nem nyugati országokban az EIT Jumpstarterhez hasonló programokon keresztül létrehozott startupok száma évről évre növekszik, a korábbi évek eseményeiről számos vállalkozás már többmilliós értékelést ért el. Ez különösen fontos a közép-, kelet- és dél-európai régiók számára, ahol az induló vállalkozások új munkahelyeket teremtenek, új készségeket hoznak és ösztönzik a vállalkozói szellemet a régióban” - mondta Marta Kaczmarek, az EIT Közösség regionális stratégiai és innovációs csoportjának vezetője, aki az EIT Jumpstarter programhoz hasonló tevékenységeket koordinálja.

2017 óta az EIT Jumpstarter 1180 résztvevőt képzett ki, 124 új startup megalapítását eredményezte, és 2100 új munkahely létrehozásához járult hozzá. A több mint 22 ország és régió számára nyitott program által felkarolt induló vállalkozások összesen 150 millió eurónyi befektetést vonzottak.

A program kiemelten foglalkozik a közép-kelet-európai és dél-európai régiók ágazataival, és ezekben a térségekben kíván a fenntarthatóságot előtérbe helyezve innovatív projekteket támogatni. 2017 óta több mint százharminc magyar csapat jelentkezett a programra, 25 csapat végezte el a képzést, 6 csapat kvalifikálta magát a Grand Final döntőbe, és csak 3 nyert díjat az Energia, a Nyersanyagok és az Új Európai Bauhaus kategóriákban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...

Összeülnek a hazai topvezetők

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a...

Nehéz helyzetben vannak a karrierváltók

Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt, azonban sok szakembert a kíváncsiság, a tanulási igény, vagy a megszokott, már rutinszerű munkavégzésből való kiszakadás iránti vágy vezérel, esetleg a szakmai kiégés miatt...

Ennyibe kerülhet idén a karácsonyfa

A karácsonyi őrület egyre korábban rúgja ránk az ajtót: idén már októberben felkerültek a karácsonyi díszek a bevásárlóközpontokra, de a fenyőfa-idény is egyre korábban kezdődik. Noha a fenyőtelepek költségei nőttek, sokan döntenek úgy, hogy...

Több mint egymillió ajánlattal készül az eMAG a Black Friday-re

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több...

Rákapcsoltak a befektetők az ingatlanpiacon

Újabb erős hónapot zárt az ingatlanpiac, a Duna House által októberre becsült 10 738 tranzakció az előző hónap eredményeit 10 százalékkal haladja meg, az előző év azonos időszakához hasonlítva pedig 36,74 százalékkal jobb teljesítményt...

Ennyit költenének a magyarok az idei karácsonyra

Az ünnepekre átlagosan 102 ezer forintos kerettel számolnak a magyarok, akik pedig ajándékoznak, 46 ezer forintot költenének a meglepetésekre. Igazi zöld fenyő kevés család otthonát díszíti, a többség ugyanis már műfenyőt állít. A karácsonyi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...