- Hirdetés -

Budapesten válthatják valóra álmaikat a leginnovatívabb startupok

|

November 28-án, Budapesten a Millenáris Parkban rendezik meg az EIT Jumpstarter Grand Final döntőjét. A feltörekvő, ígéretes startupok tehetségkutató programjának célja az innovatív ötletek támogatása és vállalkozó kezdeményezések felkarolása Európa-szerte. A résztvevők nyolc kategóriában mérettethetik meg magukat, összesen közel 150 ezer eurónyi pénzdíjat fognak kiosztani.

Nyolcadik alkalommal tartják meg az EIT Jumpstarter Grand Finalját, amelyet olyan induló európai innovátorok számára rendeznek, akik szeretnének megerősödni és versenyképes üzleti tevékenységet építeni innovatív ötleteikből. A novemberi esemény “Az innováció következő évtizede Európa jövőjéért” nevű EIT Közösség-konferencia részét fogja képezni az EIT Regionális Innovációs Programjának (EIT RIS) tizedik évfordulója alkalmából, amely az EU kevésbé fejlett, mérsékelt innovációs teljesítményű országaiban hivatott fellendíteni az innovációt. A konferencián való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A EIT Jumpstarter program hét hónapos képzése során a résztvevők meghatározzák a legjobb üzleti modellt innovatív ötleteik számára, finomhangolhatják a koncepciójukat, piaci szegmentációt végezhetnek, erős ügyfélérték-ajánlatot dolgozhatnak ki, megtanulják kezelni a pénzügyeket, befektetési és jogi alaptudáshoz juthatnak.

A Grand Final eseményen nyolc kategóriában versengenek majd egymással a startupok, mindegyik kategóriában a hat legjobbnak ítélt induló mutathatja be az üzleti tervét a nemzetközi partnerek előtt. A győztesek minden kategóriában 10 000 euró pénzdíjat nyerhetnek. A meglévő kategóriák mellett – Élelmiszer, Egészségügy, Gyártás, Nyersanyagok, Energia, Városi mobilitás / okosvárosok, Új Európai Bauhaus, Ukrajna újjáépítése – idén egy új kategória is megnyílik a résztvevők előtt, a Nyugat-Balkán különdíj a nyugat-balkáni országok és az Európai Unió közötti kapcsolatok megerősítését is szolgálja.

„A nem nyugati országokban az EIT Jumpstarterhez hasonló programokon keresztül létrehozott startupok száma évről évre növekszik, a korábbi évek eseményeiről számos vállalkozás már többmilliós értékelést ért el. Ez különösen fontos a közép-, kelet- és dél-európai régiók számára, ahol az induló vállalkozások új munkahelyeket teremtenek, új készségeket hoznak és ösztönzik a vállalkozói szellemet a régióban” - mondta Marta Kaczmarek, az EIT Közösség regionális stratégiai és innovációs csoportjának vezetője, aki az EIT Jumpstarter programhoz hasonló tevékenységeket koordinálja.

2017 óta az EIT Jumpstarter 1180 résztvevőt képzett ki, 124 új startup megalapítását eredményezte, és 2100 új munkahely létrehozásához járult hozzá. A több mint 22 ország és régió számára nyitott program által felkarolt induló vállalkozások összesen 150 millió eurónyi befektetést vonzottak.

A program kiemelten foglalkozik a közép-kelet-európai és dél-európai régiók ágazataival, és ezekben a térségekben kíván a fenntarthatóságot előtérbe helyezve innovatív projekteket támogatni. 2017 óta több mint százharminc magyar csapat jelentkezett a programra, 25 csapat végezte el a képzést, 6 csapat kvalifikálta magát a Grand Final döntőbe, és csak 3 nyert díjat az Energia, a Nyersanyagok és az Új Európai Bauhaus kategóriákban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...