- Hirdetés -

Új korszakot hoz a televíziózásba a mesterséges intelligencia

|

A technológia rohamos fejlődése miatt egy-egy tévé beállításához néhány évvel ezelőtt még akár komolyabb szaktudásra volt szükség, hogy a felhasználók kiaknázhassák a készülékükben rejlő lehetőségeket, legyen szó filmekről, sorozatokról vagy videojátékokról. A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása azonban jelentős mértékben megkönnyítette a készülékek kezelését, beállítását, így a Samsung legújabb AI tévéi mindenkinek könnyed, zökkenőmentes élményt kínálhatnak.

 

A Samsung „Képernyők mindenkinek” filozófiájának jegyében a felhasználók kiváló minőségű vizuális élményt élhetnek át otthonukban, legyen szó a filmek, a sportmérkőzések vagy a videojátékok szerelmeseiről. Az AI segítségével a tévék még rugalmasabban igazodhatnak a felmerült igényekhez, az újgenerációs AI TV-k pedig nemcsak az elsőrangú kép- és hangminőséget biztosítják, hanem egy sokkal intuitívabb felhasználói élményt is kínálnak.

 

AI a képminőség javításában

 

A mesterséges intelligencia kulcsszerepet játszik abban, hogy a Samsung tévéi kiemelkedő képminőséget nyújthassanak. Az AI Felskálázás például a gyengébb minőségű, régebben készített felvételek minőségét javítja fel, így akár a VHS-ekről bedigitalizált videók vagy DVD-k képe is élesebbé és részletgazdagabbá válhat egy modern, 8K felbontású képernyőn. Az AI Mozgásjavító segít a mozgásokat simábbá tenni, legyen szó sportközvetítésekről vagy akciójelenetekről, míg a Real Depth Enhancer Pro[iii] és az Auto HDR Remastering a valósághűbb, mélyebb és élénkebb színek megjelenítését teszi lehetővé.

 

Kifogástalan kép és akadálymentesség

 

A nappali fényviszonyok folyamatosan változnak, de a Samsung AI tévéi az Adaptív kép technológiával – a szoba megvilágításához és a nézett tartalomhoz igazodva – automatikusan állítják be a fényerőt és a kontrasztot, hogy a kép optimális legyen, akár napfényben, akár esti félhomályban nézünk filmet. A vállalatnak emellett az is fontos, hogy a felhasználók minőségi élményben részesüljenek, függetlenül attól, hogy valamilyen látási vagy hallási nehézséggel élnek. Az AI-alapú Relumino mód a kontraszt és a fényerő növelésével a képernyő láthatóságán javít, míg az Audio Felirat technológia valós időben alakítja át hangzó szöveggé feliratokat a gyengénlátóknak.

 

Magával ragadó hang

 

A Samsung AI tévék nemcsak a képminőség, hanem a hangzás terén is kiválóbb élményeket nyújthatnak. Az Adaptív hangzás a hangzást automatikusan a tartalomhoz igazítja, így egy mélyebb filmdráma csendes párbeszédei éppoly jól hallhatóvá válnak, mint egy akciófilm feszültebb jelenetei. Az AI emellett a környezethez is alkalmazkodik, mivel az Active Voice Amplifier a háttérzaj felismerésével párhuzamosan automatikusan felerősíti a párbeszédeket, így egy forgalmas utca vagy a háztartási gépek zaja sem zavarják meg a tévénézést.

 

AI a videojátékok szerelmeseinek

 

Az AI TV-k nemcsak a filmek és sorozatok kedvelőinek nyújtanak élményt, hanem a gamerek számára is előnyöket kínálnak. Az AI automatikus játékmód[vii] a játék során lép működésbe, és a játék típusához alkalmazkodva automatikusan optimalizálja a teljesítményt, hogy zökkenőmentesebb játékélményt biztosítson, csökkentve a késleltetés és a mozgáselmosódás jelenségét.

 

Okosabb otthon, egyszerűbb vezérlés

Az AI segítségével a Samsung tévéi a SmartThings platformon keresztül intelligens otthoni irányítófelületté válhatnak, így a felhasználók egy helyről vezérelhetik összes okoseszközüket. Az AI figyelmeztetheti a felhasználókat, ha nyitva maradt a hűtő ajtaja, vagy segít beállítani a világítást és a hőmérsékletet anélkül, hogy fel kellene állnunk a kanapéról. A Samsung Knox technológia pedig a biztonságért felel, így a vállalat tévéi többrétegű védelmet nyújtanak a kiberfenyegetések ellen.

 

A Samsung új AI tévéi nemcsak kivételes minőségű képi és hangélményt nyújtanak, hanem egyedülállóan könnyítik meg a készülék kezelését. Az AI a háttérben dolgozik, hogy a felhasználók minőségi élményben részesülhetnek anélkül, hogy folyamatosan a beállításokkal foglalkoznának. Az AI TV-k egy új korszakot hozhatnak el a televíziózásban: egyszerűbbé, élvezetesebbé tehetik a mindennapi pillanatokat, azáltal, hogy otthoni prémium moziélményt kínálhatnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...