- Hirdetés -

Taylor Swift tarolt az MTV EMA díjátadón

|

A november 10-én, vasárnap megrendezett MTV EMA díjátadó gálán Taylor Swift bizonyult a legsikeresebbnek: hét kategóriából négyet váltott díjra, a Fortnight című dalához készült videót szavazták meg a legjobb klipnek, illetve a szupersztár lett a legjobb művész, a legjobb élő produkció fellépője és a legjobb amerikai előadó is. A Pet Shop Boys és Busta Rhymes életműdíjban részesültek, és fel is léptek a showban.

Az MTV EMA minden évben a zeneipar nemzetközi kiválóságait díjazza, a győzteseket pedig a zenerajongók széleskörű közönségszavazás során választják ki. A műsort ezúttal Egyesült Királyságban, Manchesterben rendezték meg, és több mint 150 országban közvetítették.

A díjkiosztón Taylor Swift után a dél-afrikai popcsillag, Tyla kapta a legtöbb díjat, három kategóriában győzedelmeskedett (Legjobb afrobeats, Legjobb R&B és Legjobb afrikai előadó). A legjobb dalnak Sabrina Carpenter idei nyarat fémjelző slágerét, az Espressót szavazták meg, de nem kellett üres kézzel távoznia Shawn Mendesnek, Ariana Grandénak, Calvin Harrisnek, az Imagine Dragonsnak, Eminemnek és Liam Gallaghernek sem.

Az MTV EMA házigazdája, Rita Ora a gála során elérzékenyülve, egy fotómontázs kíséretében emlékezett meg a One Direction nemrég tragikusan fiatalon elhunyt tagjáról, Liam Payne-ről, akivel a 2018-es For You című számban működtek közre. „Hatalmas szíve volt, mindig az elsők között ajánlotta fel a segítségét, bármilyen helyzetről is volt szó. Vidámságot árasztott magából mindenhol, ahol csak járt, örök érvényű nyomot hagyott a világban” – mondta az énekesnő.

A Global Icon Award ebben az évben Busta Rhymes rapperhez került, aki legismertebb számait élőben is előadta az MTV EMA színpadán. Idén először adták át a Pop Pioneers szobrot, amelyet a popszakmában elért úttörő tevékenységük és látványos koncertjeik miatt a több mint 40 éves múltra visszatekintő brit szintipop duó, a Pet Shop Boys vehetett át. A Manchester Camerata nevű vonós zenekarral kiegészült páros fellépése zárta egyben a gálát.

Az MTV EMA gáláját november 11-én 15:20-tól, 19:45-től, 23:30-tól, november 12-én 08:00-tól ismétli az MTV Hungary csatornája.

Az MTV EMA 2024 díjazottjainak teljes listája:

LEGJOBB DAL

Sabrina Carpenter – Espresso

LEGJOBB VIDEOKLIP

Taylor Swift ft. Post Malone – Fortnight

LEGJOBB ELŐADÓ

Taylor Swift

LEGJOBB EGYÜTTMŰKÖDÉS

LISA ft. Rosalía – NEW WOMAN

LEGJOBB ÚJ ELŐADÓ

Benson Boone

LEGJOBB POP ELŐADÓ

Ariana Grande

LEGJOBB AFROBEATS ELŐADÓ

Tyla

LEGJOBB ROCK ELŐADÓ

Liam Gallagher

LEGJOBB LATIN ELŐADÓ

Peso Pluma

LEGJOBB K-POP ELŐADÓ

Jimin

LEGJOBB ALTERNATÍV ELŐADÓ

Imagine Dragons

LEGJOBB ELEKTRONIKUS ELŐADÓ

Calvin Harris

LEGJOBB HIP-HOP ELŐADÓ

Eminem

LEGJOBB R&B ELŐADÓ

Tyla

LEGJOBB ÉLŐ PRODUKCIÓ

Taylor Swift

LEGJOBB PUSH ELŐADÓ

LE SSERAFIM

LEGJOBB RAJONGÓTÁBOR

LISA

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...