- Hirdetés -

A WMN készíti az Elviszlek magammal cseh változatát is

|

November 16-án, szombaton debütál Csehországban D. Tóth Kriszta díjnyertes műsorának első külföldi változata. Az Elviszlek magammal cseh adaptációjának műsorvezetője egy ismert riporter, Honza Musil lesz: a talk show-t az ottani Spektrum Home tűzi műsorra, és a WMN audiovizuális csapata gyártja.

A cseh Elviszlek magammal – Popojedem címmel –, november közepétől, szombat esténként látható majd, és az AMC rögtön 20 epizódot rendelt belőle, így tavaszig folyamatosan találkozhatnak vele a nézők. A sorozatot a WMN produkciós cége gyártja helyi szakemberekkel, de a kreatív stábban ott van a hazai Elviszlek magammal-csapat több tagja is, köztük D. Tóth Kriszta, D. Tóth András és Tóth Flóra. Ez a WMN első külföldre gyártott műsora. A műsort egy 57 éves, Csehországban rendkívül ismert és közkedvelt férfi riporter, Honza Musil vezeti.

„Nem az volt a fontos, hogy nő legyen, hanem az, hogy tapasztalt, érzékeny riporter, és mellette magabiztos sofőr, aki mellé szívesen beülnek a vendégek, mert jó a közelében lenni” – mondta D. Tóth Kriszta, a WMN alapítója és az hazai Elviszlek magammal műsorvezetője. „Ebben a formátumban a műsorvezető személyén nagyon sok múlik, ezért örülök, hogy egy olyan tehetséges és jó humorú szakember kezébe kerül a műsor, mint Honza.”

„A cseh piacra lépéssel izgalmas új fejezet nyílik számunkra” – mondta D. Tóth András, a WMN audiovizuális igazgatója. „Nagyon örülünk, hogy az AMC nemcsak itthon, hanem a cseh és szlovák piacon is nyitott az ötleteinkre, így reményeink szerint nem állunk meg egyetlen műsornál.”

„Bízunk benne, hogy a cseh és szlovák nézők is olyan lelkesen követik majd a sorozat epizódjait, ahogy a magyar piacon a Spektrum Home csatornán is történt az elmúlt 6 évben. Honza Musil személyisége, televíziós múltja, széles körű ismertsége és a WMN csapattal történő közös gyártás garanciát jelent számunkra, hogy értékes és érdekes beszélgetések várják majd a nézőket hétről hétre a cseh Spektrum Home-on. Nagyon örülök, hogy ez az együttműködés létrejött a WMN-el, izgalmas feladat új piacra adaptálni egy itthon hosszú évek óta sikeresen működő formátumot.” – mondta Radóczy Katalin, az AMC Networks International Central Europe programigazgatója.

Az AMC és a WMN, Magyarországon több mint hat éve dolgozik együtt különböző műsorokon. A hazai Spektrum Home-csatornán nagy sikerrel futó Elviszlek magammal mellett a tévénézők itt láthatták a Csak neked mondom és a Nyílt lapokkal színházi talkshow-kat, valamint a Proust-kérdőív által inspirált Te+én című kérdezz-felelek műsort is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók az online térben

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen...

Beszálltak a streaminges versenybe – interjú Málnay B. Leventével

A Telekommal megkötött partnerség erre az új szolgáltatásra mindkét fél számára stratégiailag is előnyös volt – mondta Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Észak-Európáért felelős ügyvezető alelnöke a Selekt nevű új...

Támogatásokról és a TV2 elleni eljárásról is döntött a Médiatanács

Műszaki fejlesztésekre 58 millió forintot szavazott meg 19 közösségi médiaszolgáltató számára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület november 12-i ülésén újabb rádiós műsorok készítéséhez is hozzájárult, mintegy 86 millió forinttal támogatva...

Korlátlan mobilnet: hosszabbít a Yettel

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben...

Fiatalokat célzó kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.A díjjal a Mediaspace a K&H Bank Z generációt...

Új sportos podcast indul

A Lexus Buda új, értékteremtő podcast sorozattal jelentkezik „F Sport Podcast a Lexus Budától” címmel.A különleges podcast sorozat célja, hogy közelebb hozzák a műsor nézőihez élsportolóinkat, bemutassák a sikerek mögött eddig háttérbe szoruló mindennapjaikat.Kéthetente...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka fizetésemelésre számít. Közülük, mindössze 21 százalékuk számol az inflációt meghaladó béremelkedéssel, 54 százalékuk annál kisebb mértékű pluszt vár, azaz reálértéken mínuszban lehetnek - áll...

Ismét tarolt a Balaton

Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a balatoni régió kereskedelmi szálláshelyein regisztrálták. Egyre több hazai és külföldi vendég keresi fel hazánk legnagyobb tavának környékét, így a balatoni régió továbbra is kiemelkedő...

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ajándékozni és segíteni is lehet most az Auchanban

Az ünnepek közeledtével sokan vesznek ajándékot. Nincs is talán olyan karácsonyfa, ami alá ne kerülne valamilyen játék. Különösen azért, mert a kisebb-nagyobb gyerekek mellett egyre több felnőtt is szívesen társasozik, legózik, rak ki puzzle-t,...

Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók az online térben

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen...

Beszálltak a streaminges versenybe – interjú Málnay B. Leventével

A Telekommal megkötött partnerség erre az új szolgáltatásra mindkét fél számára stratégiailag is előnyös volt – mondta Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Észak-Európáért felelős ügyvezető alelnöke a Selekt nevű új...

Támogatásokról és a TV2 elleni eljárásról is döntött a Médiatanács

Műszaki fejlesztésekre 58 millió forintot szavazott meg 19 közösségi médiaszolgáltató számára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület november 12-i ülésén újabb rádiós műsorok készítéséhez is hozzájárult, mintegy 86 millió forinttal támogatva...

Korlátlan mobilnet: hosszabbít a Yettel

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...