- Hirdetés -

A WMN készíti az Elviszlek magammal cseh változatát is

|

November 16-án, szombaton debütál Csehországban D. Tóth Kriszta díjnyertes műsorának első külföldi változata. Az Elviszlek magammal cseh adaptációjának műsorvezetője egy ismert riporter, Honza Musil lesz: a talk show-t az ottani Spektrum Home tűzi műsorra, és a WMN audiovizuális csapata gyártja.

A cseh Elviszlek magammal – Popojedem címmel –, november közepétől, szombat esténként látható majd, és az AMC rögtön 20 epizódot rendelt belőle, így tavaszig folyamatosan találkozhatnak vele a nézők. A sorozatot a WMN produkciós cége gyártja helyi szakemberekkel, de a kreatív stábban ott van a hazai Elviszlek magammal-csapat több tagja is, köztük D. Tóth Kriszta, D. Tóth András és Tóth Flóra. Ez a WMN első külföldre gyártott műsora. A műsort egy 57 éves, Csehországban rendkívül ismert és közkedvelt férfi riporter, Honza Musil vezeti.

„Nem az volt a fontos, hogy nő legyen, hanem az, hogy tapasztalt, érzékeny riporter, és mellette magabiztos sofőr, aki mellé szívesen beülnek a vendégek, mert jó a közelében lenni” – mondta D. Tóth Kriszta, a WMN alapítója és az hazai Elviszlek magammal műsorvezetője. „Ebben a formátumban a műsorvezető személyén nagyon sok múlik, ezért örülök, hogy egy olyan tehetséges és jó humorú szakember kezébe kerül a műsor, mint Honza.”

„A cseh piacra lépéssel izgalmas új fejezet nyílik számunkra” – mondta D. Tóth András, a WMN audiovizuális igazgatója. „Nagyon örülünk, hogy az AMC nemcsak itthon, hanem a cseh és szlovák piacon is nyitott az ötleteinkre, így reményeink szerint nem állunk meg egyetlen műsornál.”

„Bízunk benne, hogy a cseh és szlovák nézők is olyan lelkesen követik majd a sorozat epizódjait, ahogy a magyar piacon a Spektrum Home csatornán is történt az elmúlt 6 évben. Honza Musil személyisége, televíziós múltja, széles körű ismertsége és a WMN csapattal történő közös gyártás garanciát jelent számunkra, hogy értékes és érdekes beszélgetések várják majd a nézőket hétről hétre a cseh Spektrum Home-on. Nagyon örülök, hogy ez az együttműködés létrejött a WMN-el, izgalmas feladat új piacra adaptálni egy itthon hosszú évek óta sikeresen működő formátumot.” – mondta Radóczy Katalin, az AMC Networks International Central Europe programigazgatója.

Az AMC és a WMN, Magyarországon több mint hat éve dolgozik együtt különböző műsorokon. A hazai Spektrum Home-csatornán nagy sikerrel futó Elviszlek magammal mellett a tévénézők itt láthatták a Csak neked mondom és a Nyílt lapokkal színházi talkshow-kat, valamint a Proust-kérdőív által inspirált Te+én című kérdezz-felelek műsort is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elérjük a piramis nehezen elérhető tetejét is – interjú Bán Zoltánnal

A Portfolio negyedszázados sikerének egyik kulcsa, hogy a magasan képzett és régóta együtt dolgozó kollégáink egyedülálló szakértelmére tudunk építeni. A befektetési és gazdasági döntéseknél ugyanis kritikus paraméter az információ minősége, helyes értelmezése, és ebben...

Angelina Jolie Broadway-szereplésen gondolkodik

Magyarországon forgatták Pablo Larraín legújabb filmjét, a világ legnagyobb operaénekesnőjéről készült Mariát, mely 2025 elejétől látható kizárólag moziban, az ADS forgalmazásában.A Maria a világ legnagyobb operaénekesnőjének, Maria Callas csodálatos, egyben viharos és tragikus életét...

Rekordszámú női jelölt a hazai üzleti Oscar-díjon

Napjainkban a nagyvállalatok vezetői között a nők aránya fokozatos növekedést mutat, de még mindig messze van a nemek közötti egyenlőségtől. A világ középpiacainál a felső vezetői pozíciók 33,5 százalékát töltik be nők, amely minimális,...

Épül az új vakcinagyár

A hazánkban már 1300 munkavállalót alkalmazó Ceva-Phylaxia Zrt. az ünnepélyes alapkőletétel alkalmával elindította Monoron legújabb hazai beruházását, egy új vakcinagyártó egység építését, amelynek keretében közel 30 milliárd forintos beruházással hosszú távon 120 új munkahelyet...

Tillát is megtalálták a netes csalók

Az internetes csalásokról, a közösségi média és az online tér veszélyeiről, illetve a saját megelőzési módszereiről is nyilatkozott a műsorvezető, aki mellett több híresség is csatlakozott a Médiaunió Alapítvány és a KiberPajzs kampányához.A Magyar...

Figyelemfelhívó kampányt indít a Nyitottak Vagyunk

Az olyan adottságok, mint a nem, az életkor vagy a származás még 2024-ben is komoly hátrányt jelenthetnek a munkaerőpiacon, akár a felvételi folyamatok, akár a későbbi karrierépítés során – hívja fel a figyelmet a...

Összefogott a Konyhafőnök sztárséfjeivel a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris tehetségkutató 11. évadának szakmai partnere. A neves séfek fémjelezte műsor versenyzőinek összecsapásához a Kifli.hu sajátmárkás, különleges prémium termékei biztosítják az alapanyagot, amelyek bárki számára,...

Pezseg a szabadúszók online piactere

Még csak fél éve startolt el a magyar szabadúszók első online piactere, de 2024. november elején már négyszázan kínálnak rajta 625 szolgáltatást. Az XProjekten keresztül 102 projekt készült el és zárult le, és 2519...

Borúsan látja a jövőt a középkorúak jelentős része

Évtizedes távlatban fokozatos növekedést mutat a középkorúak jövedelme, az elmúlt négy negyedévben már stabilan 500 ezer forint felett volt ez az összeg egy háztartásra vetítve, szemben például a 2018 előtti 300 ezer forint alatti...
Sereg sorozat nézettség

Még a katonás sorozat ellenére is a TV2 nyerte a hetet

A mögöttünk álló héten minden célcsoportnál a TV2 végzett az élen, amiben mondjuk nagy segítségükre nem volt a S.e.r.e.g. című sorozat. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának, a teljes lakosságnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday 2024: így vásárolunk az idén

A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79 éves felnőtt lakosság 94 százaléka hallott már róla, és idén a felnőtt lakosság közel fele tervezi is kihasználni az akciókat. Még egy esetleges múltbeli...

Elérjük a piramis nehezen elérhető tetejét is – interjú Bán Zoltánnal

A Portfolio negyedszázados sikerének egyik kulcsa, hogy a magasan képzett és régóta együtt dolgozó kollégáink egyedülálló szakértelmére tudunk építeni. A befektetési és gazdasági döntéseknél ugyanis kritikus paraméter az információ minősége, helyes értelmezése, és ebben...

Angelina Jolie Broadway-szereplésen gondolkodik

Magyarországon forgatták Pablo Larraín legújabb filmjét, a világ legnagyobb operaénekesnőjéről készült Mariát, mely 2025 elejétől látható kizárólag moziban, az ADS forgalmazásában.A Maria a világ legnagyobb operaénekesnőjének, Maria Callas csodálatos, egyben viharos és tragikus életét...

Rekordszámú női jelölt a hazai üzleti Oscar-díjon

Napjainkban a nagyvállalatok vezetői között a nők aránya fokozatos növekedést mutat, de még mindig messze van a nemek közötti egyenlőségtől. A világ középpiacainál a felső vezetői pozíciók 33,5 százalékát töltik be nők, amely minimális,...

Épül az új vakcinagyár

A hazánkban már 1300 munkavállalót alkalmazó Ceva-Phylaxia Zrt. az ünnepélyes alapkőletétel alkalmával elindította Monoron legújabb hazai beruházását, egy új vakcinagyártó egység építését, amelynek keretében közel 30 milliárd forintos beruházással hosszú távon 120 új munkahelyet...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...