Tragikus hirtelenséggel elhunyt Hantosi Bálint, a Magyar Reklámszövetség közterületi tagozatának elnöke, a Scores Group médiakutatással és médiaauditálással foglalkozó cégcsoport vezetője.
A kivételes, sokrétű és nagy hatással bíró életpályát befutó szakember hivatásának tekintette a kommunikációs iparág fejlesztését. Bálint szakmai kézlenyomata olyan örökség a szakmának, amit az MRSZ és közterület (OOH) tagozat nagy tisztelettel fog ápolni – fogalmazott közleményében a Magyar Reklámszövetség.
Bálint elvitathatatlan és meghatározó szereplője volt hosszú évtizedek óta a reklámszakmának. Létrehozója volt a 2016-ban az MRSZ keretein belül újonnan megalapított közterület tagozatnak, amelybe az OOH szakma legfontosabb szereplőit tudta egységbe tömöríteni. Megszámlálhatatlan azoknak a projekteknek, munkáknak a sora, amelyeket pro bono végzett nemcsak szűken a közterületi piac szabályozási háttérének fejlesztéséért, de a teljes kommunikációs iparág, többek közt a rádiós- és kutatási piac szakmai elismertetéséért.
Nagy szerepe volt a korábbi reklámtorta média- és kommunikációs tortákká való átalakításában 2019-ben; később az MRSZ Mini Konferencia létrehozásában 2023-ban, majd idén az MRSZ torták iparági adatokkal való bővítésében is mindamellett, hogy évek óta tevékenyen részt vett a piaci számok összeállításában. Elköteleződését mutatja a 2020-ban elindult MRSZ Barométer kutatássorozat is, melyet cégcsoportja, a Scores Group kutatóintézet és annak kollégái az iparág érdekében pro bono 6 alkalommal készítettek el.